eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodynie › Przebudowa drogi gminnej Oleśnica - Kaczory

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-12

Wodynie: Przebudowa drogi gminnej Oleśnica - Kaczory
Numer ogłoszenia: 275648 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wodynie , ul. Siedlecka 43, 08-117 Wodynie, tel. 0 25 631 26 58, faks 0 25 631 26 58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Oleśnica - Kaczory.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie rzeczowym tego zadania przewidziana jest przebudowa drogi gminnej na odcinku o długości około 1615 mb Oleśnica - Kaczory, nr Ew. dz. 194, 68 i 66. Na długości około 1190 mb pokrycie nawierzchnią asfaltową istniejącej utwardzonej nawierzchni z kruszywa łamanego, natomiast na długości 425 mb wykonanie podbudowy i pokrycie asfaltem oraz wyrównanie poboczy. Załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia jest przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000,00 zł. słownie: Osiem tysięcy złotych. Wadium musi obejmować okres związania z ofertą, tj. okres 30 dni od daty złożenia oferty i może być wniesione w jednej z niżej wymienionych form: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 08 9194 0007 0050 0135 2000 0050 z dopiskiem wadium na zamówienie - Przebudowa drogi gminnej Oleśnica - Kaczory 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach ubezpieczeniowych, 4)gwarancjach bankowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity) Dz.U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z poźn. zm.). Sposób oceny: ocena metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wymienione w pkt. 6 siwz. Spełnianie warunku wymienionego w art. 22 ust. 1 pkt. 1 zostanie uznane, jeżeli wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert i potwierdzające wykonywanie prac z zakresu robót budowlanych. Spełnienie warunków wymienionych w art.. 22 ust. 1 pkt. 2,3 i 4 zostanie uznane, jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków sporządzone na formularzu stanowiącym zał. nr 3 do niniejszej siwz..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełnić druk oferta, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego do niniejszej specyfikacji - zał. nr 1 do SIWZ 2)opracować kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru robót stanowiącego zał.nr 2 do niniejszej SIWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3)złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi podpisane oświadczenie sporządzone na formularzu zał. nr 3 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 4)sporządzić wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat (zamówienia rozpoczęte po 1.01.2004r., a zakończone do 31.12.2008r.) min. 1 roboty budowlanej o charakterze zgodnym co do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość oferty przetargowej. Wykaz zamówień należy sporządzić wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do niniejszej SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek musi być spełniony co najmniej przez jeden z podmiotów. 5)sporządzić wykaz osób (potencjał kadrowy i wykaz podwykonawców) - przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia na zał. nr 5 do niniejszego SIWZ. Wykonawca musi wykazać kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane oraz spełniające wymagania ustawy o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa, geodetów, oraz urbanistów. Wymaga się aby były to dokumenty poświadczające posiadanie uprawnień do wykonywania prac w specjalności drogowej, (art. 14 ust. 1 pkt. 2a), 4 ustawy Prawo budowlane. Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia proponowanego przez wykonawcę kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz kierownika drogowych robót budowlanych wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Przedmiotową informację składają podmioty zbiorowe, 4)aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 5)informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wyżej wymieniony warunek jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania realizacji zadania w wysokości co najmniej 30% ceny zadania inwestycyjnego (cena zadania wystawiona przez wykonawcę na formularzu ofertowym), 6)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga aby wysokość ubezpieczenia wynosiła 50% wartości zadania inwestycyjnego. Uwaga: W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt. od 1 do 6 muszą być złożone przez każdy podmiot. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, d)złoży zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wodyniegw.e-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wodynie, ul. Siedlecka 43, 08-117 Wodynie (II piętro, pokój nr 9).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Wodynie, ul. Siedlecka 43, 08-117 Wodynie (II piętro, pokój nr 15 - sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Samorządowego Instrumentu Wsparcia Rozwoju Mazowsza - komponentu C - Mazowiecki Instrument Wsparcia Wyrównywania Rozwoju Gminnej Infrastruktury Drogowej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.