eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Nowa Wieś, gmina Sztum..

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-20

Sztum: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Nowa Wieś, gmina Sztum..
Numer ogłoszenia: 275633 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241183 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Sztum, ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 6406303, faks 055 6406300.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Nowa Wieś, gmina Sztum...

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Budowa sieci wodociągowej, w tym (wg specyfikacji technicznej): 1.1 Sieć wodociągowa o średnicy O 110 PE i długości 3641,50mb, 1.2 Przyłącza na odcinku od wodociągu do studni wodomierzowej o średnicy O 40 PE i długości 43,70mb, 1.3 Wykonanie 11 studni wodomierzowych, Uwaga ! Wykonanie przedmiotu umowy w pierwszej kolejności ma nastąpić na działkach o nr. 244, 245/1, 245/2, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa - projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Zamawiający zastrzega, iż po zakończeniu robót ziemnych w istniejących drogach o nawierzchni gruntowej Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić drogi do stanu pierwotnego poprzez zagęszczenie kruszywem frakcji fi 0-35 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu min. 15 cm i osiągnięcie wskaźnika zagęszczenia gruntu wg. normy Wz=1,0 4. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej. 5. Roboty wykonywane będą z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 9.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 9.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 9.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 9.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 9.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9.6 Wykonawca zapewnieni nadzór techniczny oraz obsługę geodezyjną nad realizowanym zadaniem inwestycyjnym, nadzór nad pracownikami w zakresie porządku i dyscypliny pracy oraz koordynowanie działań podwykonawców, jeśli wystąpią. 9.7 Wykonawca uzgodni z gestorami sieci energetycznej oraz wodociągowej warunki podłączenia tych mediów oraz sposób korzystania na czas trwania robót budowlanych we własnym zakresie i na własny koszt. Koszty energii elektrycznej i wody obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania urządzeń pomiarowych energii elektrycznej i wody na czas trwania budowy. 9.8 Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenia, poręcze, oświetlenie, sygnalizacje i znaki ostrzegawcze, dozorców i wszelkie inne środki niezbędne do ochrony robót oraz wygody społeczności i innych. 9.9 Koszt wybudowania objazdów, przejazdów i organizacji ruchu, ich utrzymania i likwidacji ponosi Wykonawca. 9.10 Wykonawca jest zobowiązany do pokrywania wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności za energię elektryczną, wodę, zajęcia chodników oraz jezdni itp. 9.11 Wykonawca zobowiązany jest na zakończenie zadania inwestycyjnego do wykonania i przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 3 egzemplarzach. 9.12 Wykonawca umieści stosowną tablice informacyjną o finansowaniu zadania ze środków Unii Europejskiej, a po zakończeniu zadania umieści tablice pamiątkowe. 9.13 Szczegółowe obowiązki Wykonawcy są określone w projekcie umowy stanowiącej załącznik do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja realizowana jest w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz rozwoju obszarów wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie, w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW) na lata 2007-2013 - umowa o dofinansowanie projektu nr 00145-6921-UM1100110/11 z dnia 08.08.2011r. ze zmianami...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Landowski INSTAL Hurt- Detal 83-240 Lubichowo, Wybudowanie 45/1, Wybudowanie 45/1, 83-240 Lubichowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 641391,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 339714,34

  • Oferta z najniższą ceną: 339714,34 / Oferta z najwyższą ceną: 542036,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.