eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Zakup analizatora elektrolitów wraz z dostawą niezbędnych odczynników i materiałów eksploatacyjnych przez okres 24 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-03

Otwock: Zakup analizatora elektrolitów wraz z dostawą niezbędnych odczynników i materiałów eksploatacyjnych przez okres 24 miesięcy
Numer ogłoszenia: 2755 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy , ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup analizatora elektrolitów wraz z dostawą niezbędnych odczynników i materiałów eksploatacyjnych przez okres 24 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup analizatora elektrolitów wraz z dostawą niezbędnych odczynników i materiałów eksploatacyjnych przez okres 24 miesięcy Zakres zamówienia: Ad. 1. 1. Dostawa urządzenia 2. Transport na miejsce montażu 3. Montaż urządzeń 4. Uruchomienie urządzenia 5. Szkolenie użytkowników 6. Szkolenie personelu technicznego Ad. 2. Sukcesywna dostawa niezbędnych odczynników do wykonywania oznaczeń przez okres 2 lat wymagana dla zakładanej ilości oznaczeń Ad. 3. Sukcesywna dostawa niezbędnych odczynników do konserwacji aparatu w okresie 2 lat wymagana dla zakładanej ilości oznaczeń Ad. 4. Sukcesywna dostawa niezbędnych zestawów elementów zużywalnych (zestawów naprawczych nie objętych gwarancją) do konserwacji aparatu w okresie 2 lat wymagana dla zakładanej ilości oznaczeń, których wymiana nie jest objęta gwarancją Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr1 i 5 - specyfikacja techniczna 1. Tabela odczynników wymaganych do wykonywania oznaczeń w okresie 24 miesięcy przy zakładanej liczbie badań 20 000 rocznie ( 40 000 w okresie 24 miesięcy). L.p. Nazwa odczynnika Numer katalogowy Wielkość Opakowania dystrybucyjnego Oferowana liczba opakowań Cena opak. netto Wartość netto Stawka VAT Wartość VAT Wartość brutto Klasa wyrobu 1. 2. ... RAZEM 2. Tabela odczynników do konserwacji aparatu wymaganych do wykonywania oznaczeń w okresie 24 miesięcy przy zakładanej liczbie badań 20 000 rocznie ( 40 000 w okresie 24 miesięcy). L.p. Nazwa odczynnika Numer katalogowy Wielkość Opakowania dystrybucyjnego Oferowana liczba opakowań Cena opak. netto Wartość netto Stawka VAT Wartość VAT Wartość brutto Klasa wyrobu 1. 2. ... RAZEM 3. Tabela zestawów naprawczych elementów zużywalnych, do konserwacji aparatu wymaganych do wykonywania oznaczeń w okresie 24 miesięcy przy zakładanej liczbie badań 20 000 rocznie ( 40 000 w okresie 24 miesięcy), których wymiana nie jest objęta gwarancją. L.p. Nazwa zestawu Numer katalogowy Cena zestawu netto Wartość netto Stawka VAT Wartość VAT Wartość brutto Klasa wyrobu 1. 2. ... RAZEM 4. Tabela zakupu aparatu L.p. Nazwa aparatu Numer katalogowy Liczba aparatów Wartość netto Stawka VAT Wartość VAT Wartość brutto Klasa wyrobu 1. 1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających do 20% wartości umowy w zakresie dostawy odczynników oraz materiałów eksploatacyjnych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00 - Analizatory 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Deklaracja zgodności - dokument wystawiany przez producenta wyrobu albo jego upoważnionego przedstawiciela.( dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych) (dotyczy odczynników oraz analizatora)* 2. Certyfikaty zgodności - dokument wydawany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów poświadczający przeprowadzenie procedur oceny zgodności.( dotyczy wyrobów medycznych zakwalifikowanych do klas: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIA, IIb, III oraz zgodnie z dyrektywą unijną 98/79 wyroby klas A i B, wyroby do diagnostyki in vitro z wykazu A i B) (dotyczy odczynników oraz analizatora)* 3. Karta techniczna zaoferowanego analizatora zawierająca w szczególności: nr katalogowy, pełną nazwę, typ, model, wersję oprogramowania, rok produkcji oraz opis techniczny aparatu 4. Specyfikacja ilościowa, jakościowa i cenowa wraz z typami i numerami katalogowymi urządzenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im Prof A.Gruvy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych niski parter pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2012 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im Prof A.Gruvy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych niski parter pok. nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.