Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-20
Rzeszów: Dostawa kalendarzy książkowych
Numer ogłoszenia: 275517 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Podkarpackie , al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8501776, faks 017 8501701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kalendarzy książkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kalendarzy książkowych na 2012 rok, Część ogólna I. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Przygotowanie do produkcji oraz wykonanie kalendarzy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego co do kolorystyki, opraw, tłoczenia 2. Przygotowanie matryc, wytłoczenie roku oraz pozostałych elementów, określonych w części szczegółowej. 3. Przygotowanie projektów graficznych i składów wklejek w kalendarzu I, II,i III 4 strony wklejek na początku kalendarza I i II - logo województwa 1 str. - tekst o województwie plus zdjęcia 2 str. - tekst o województwie plus zdjęcia 3 str. - dane teleadresowe departamentów w urzędzie 4 str. 2 strony wklejek w kalendarzu III - logo województwa - 1 str. - dane teleadresowe departamentów w urzędzie 2 str. 4. Wydrukowanie wklejek dostarczonych przez Zamawiającego oraz wklejenie w kalendarzu I i II 5. Wszystkie artykuły mają być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku, II. Szczegóły dostawy zamówienia 1. Wykonawca dostarczy, w ramach wynagrodzenia, wszystkie artykuły do siedziby Zamawiającego: al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, Magazyn Materiałów Promocyjnych. 2. Artykuły dostarczone przez Wykonawcę mają być opakowane w sposób zabezpieczający je przed uszkodzeniem. Transport ma być zorganizowany w sposób, który nie spowoduje uszkodzenia dostarczonych materiałów. Za szkody powstałe z winy nienależytego opakowania lub transportu winę ponosi Wykonawca. 3. Wykonawca zapewni wyładunek artykułów oraz złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. III. Warunki realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia: 1. Przed przystąpieniem do wykonania docelowego kalendarzy objętych przedmiotem zamówienia, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji próbne egzemplarze opraw kalendarzy książkowych. Próbki opraw kalendarzy Wykonawca będzie odbierał i dostarczał własnym transportem do siedziby Zamawiającego, 2. Po uzyskaniu ostatecznej akceptacji co do koloru i rodzaju okleiny i projektów graficznych wklejek Wykonawca przystąpi do realizacji zamówienia. IV. Wykaz kalendarzy objętych przedmiotem zamówienia I. Kalendarz książkowy I 1. format: ok. 203 -210 (szerokość) x ok. 283 -297 mm (wysokość), 2. układ: 1 dzień na 1 stronie ( sobota i niedziela na jednej stronie), 3. objętość: nie mniej niż 339 stron 4. druk: dwustronny 2 - kolorowy, szaro- granatowy, druk offsetowy wysokiej jakości, 5. papier: ok.68-70 g/m2, bezchlorkowy, chamois, barwiony w masie, bloki terminarza szyte nićmi, 6. kalendarium: przejrzysty, pionowy układ kalendarium min. Pl,GB, + imieniny i święta, strona z danymi osobowymi, na jednej stronie kalendarz skrócony na 2011 , 2012 i 2013 w układzie miesięcznym, rozbudowana część informacyjna m.in. skorowidz telefoniczno - adresowy i zestaw map w bloku kalendarza, 7. registry dwurzędowe z zadrukowanym numerem miesiąca ,narożniki kartek perforowane w łuku, 8. tasiemka 6 mm, drukowana biała z kolorowym logo, ( znak w formie poziomej) 9. oprawa: twarda, okładka zmiękczana pianką, materiały pokryciowe do głębokiego tłoczenia, materiał skóropodobny o właściwościach termoprzebarwialnych, kolor oprawy - bordowy błyszczący, 10. przeszycia w kolorze czarnym wzdłuż krawędzi, 11. tłoczenie spadowe - opracowanie indywidualnego projektu w oparciu o księgę marki w uzgodnieniu z zamawiającym, 12. zaokrąglony blok kalendarza, narożniki okładki zaokrąglone, 13. kapitałka 14. wklejki - 4 strony wszywki z przodu kalendarza plus kartka kolorowej przekładki zadrukowanej jednostronnie po każdym miesiącu ( 11 sztuk) w sumie 13 kartek, perforacja i registrowanie wklejek papier chamois, kreda 135g: projekt graficzny wklejek zostanie opracowany przez Zamawiającego 15. ilość 340 szt. II. Kalendarz książkowy II 1. format: ok. 203 -210 (szerokość) x ok. 283 -297 mm (wysokość), 2. układ: 1 dzień na 1 stronie ( sobota i niedziela na jednej stronie), 3. objętość: nie mniej niż 339 stron 4. druk: dwustronny 2 - kolorowy, szaro- granatowy, druk offsetowy wysokiej jakości, 5. papier: ok.68-70 g/m2, bezchlorkowy, chamois, barwiony w masie, bloki terminarza szyte nićmi, 6. kalendarium: przejrzysty, pionowy układ kalendarium min. Pl,GB, + imieniny i święta, strona z danymi osobowymi, na jednej stronie kalendarz skrócony na 2011 , 2012 i 2013 w układzie miesięcznym, rozbudowana część informacyjna m.in. skorowidz telefoniczno - adresowy i zestaw map w bloku kalendarza, 7. registry dwurzędowe z zadrukowanym numerem miesiąca, narożniki kartek perforowane w łuku, 8. tasiemka 6 mm, drukowana biała z kolorowym logo, ( znak w formie poziomej) 9. oprawa: twarda, okładka zmiękczana pianką, materiały pokryciowe do głębokiego tłoczenia, materiał skóropodobny o właściwościach termoprzebarwialnych, kolor oprawy -bordowy, błyszczący, 10. przeszycia w kolorze czarnym wzdłuż krawędzi, 11. tłoczenie spadowe - opracowanie indywidualnego projektu w oparciu o księgę marki w uzgodnieniu z zamawiającym, 12. zaokrąglony blok kalendarza, narożniki okładki zaokrąglone, 13. kapitałka 14. wklejki - 4 strony wszywki z przodu kalendarza plus kartka kolorowej przekładki zadrukowanej jednostronnie po każdym miesiącu ( 11 sztuk) w sumie 13 kartek, perforacja i registrowanie wklejek papier chamois, kreda 135g: projekt graficzny wklejek zostanie opracowany przez Zamawiającego, 15. ilość 5 szt. III. Kalendarz książkowy III 1. format: ok. 143-148(szerokość) x ok. 203- 210 mm (wysokość), 2. układ: 1 dzień na 1 stronie ( sobota i niedziela na jednej stronie), 3. objętość: nie mniej niż 360 stron 4. druk: dwustronny 2 - kolorowy, szaro- granatowy, druk offsetowy wysokiej jakości, 5. papier: ok.68-70 g/m2, bezchlorkowy, chamois, barwiony w masie, bloki terminarza szyte nićmi, 6. kalendarium: przejrzysty, pionowy układ kalendarium min. Pl,GB, + imieniny i święta, strona z danymi osobowymi, kalendarz skrócony na 2011r.w układzie miesięcznym, kalendarz skrócony na 2013 w układzie miesięcznym, rozbudowana część informacyjna m.in. skorowidz telefoniczno - adresowy i zestaw map w bloku kalendarza, 7. registry dwurzędowe z zadrukowanym numerem miesiąca narożniki kartek perforowane w łuku, 8. tasiemka 6 mm, drukowana biała z kolorowym logo, ( znak w formie poziomej) 9. oprawa: twarda, okładka zmiękczana pianką, materiały pokryciowe do głębokiego tłoczenia, materiał skóropodobny o właściwościach termoprzebarwialnych, kolor oprawy -bordowy, błyszczący 10. przeszycia w kolorze czarnym wzdłuż krawędzi, 11. tłoczenie spadowe -opracowanie indywidualnego projektu w oparciu o księgę marki w uzgodnieniu z Zamawiającym, 12. zaokrąglony blok kalendarza, narożniki okładki zaokrąglone, 13. kapitałka, 14. wklejki - 2 strony wszywki z przodu kalendarza, papier chamois, kreda 135g:projekt graficzny wszywki zostanie opracowany przez Wykonawcę 15. ilość 330 szt. IV. Kalendarz książkowy IV 1. format: ok. 85 - 90 mm (szerokość) x ok. 155-160 mm (wysokość), 2. układ: 1 tydzień na dwóch stronach 3. objętość: nie mniej niż 128 stron 4. druk: dwustronny 2 - kolorowy, szaro- granatowy, druk offsetowy wysokiej jakości, 5. papier: ok.60 g/m2, bezchlorkowy, chamois, barwiony w masie, bloki terminarza szyte nićmi, 6. kalendarium: przejrzysty, pionowy układ kalendarium min. Pl,GB, + imieniny i święta, strona z danymi osobowymi, na dwóch stronach kalendarz skrócony na 2010,2011 i 2012r.w układzie miesięcznym, rozbudowana część informacyjna m.in. skorowidz telefoniczno - adresowy, 7. narożniki kartek perforowane w łuku, 8. tasiemka 6 mm, drukowana biała z kolorowym logo, ( znak w formie poziomej) 9. oprawa: twarda, okładka zmiękczana pianką, materiały pokryciowe do głębokiego tłoczenia, materiał skóropodobny o właściwościach termoprzebarwialnych, kolor oprawy - bordowy , błyszczący ; 10. przeszycia w kolorze czarnym wzdłuż krawędzi, 11. tłoczenie spadowe -opracowanie indywidualnego projektu w oparciu o księgę marki w uzgodnieniu z Zamawiającym, narożniki okładki zaokrąglone, 12. zaokrąglony blok kalendarza, narożniki okładki zaokrąglone, 13. ilość 150 szt. V. Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć: 1. Wykonawcy w formie zapisu elektronicznego herb i logo Województwa Podkarpackiego do wykorzystania na kalendarzach i do projektów graficznych. 2. Materiał do projektów graficznych ( logo , tekst , zdjęcia, dane teleadresowe). 3. Wykorzystane zdjęcia i materiał dostarczony do Wykonawcy w celu wykonania projektów graficznych stanowią wyłączną własność Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.39.00 - 79.82.39.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy - w zakresie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy - w zakresie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy - w zakresie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy - w zakresie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy - w zakresie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4.3.1 ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4, pok. nr 207..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4, pok. nr 207..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Informacje dodatkowe do punktu III.3 ogłoszenia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, co do których jest brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły spełnia/ nie spełnia - na podstawie analizy złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz złożonych przez niego oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.2-III.6 ogłoszenia. Z treści załączonych do oferty wykonawcy oświadczeń i dokumentów mających na celu potwierdzenie spełniania przez niego warunku, o którym mowa wyżej wynikać ma jednoznacznie, iż wykonawca ten warunek spełnia. Warunek udziału w postępowaniu, to jest niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna) muszą spełniać oddzielnie - warunek ten musi być spełniony przez każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej. Jeżeli zaistnieją przesłanki do wykluczenia z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego chociażby jednego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum/ spółki cywilnej - zamawiający wykluczy konsorcjum/ spółkę cywilną. 2. Ilekroć w ogłoszeniu o zamówieniu jest mowa o ustawie należy przez to rozumieć ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wytrząsarki laboratoryjnej do mikropłytek
- Remont i modernizacja budynków Ochotniczej Straży Pożarnej Rzeszów-Zalesie w formule zaprojektuj-zbuduj
- Dostawa druków resortowych i akcydensowych dla jednostek Policji województwa podkarpackiego
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie schodów przy ul Piastów
- Remont chodnika/odbojówki przy budynku PZDW w Rzeszowie położonego przy ul. Boya-Żeleńskiego 19a od strony ul. Batalionów Chłopskich
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego dla Instytutu Nauk Medycznych Uniwersytetu Rzeszowskiego
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.