eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usług serwisowania i wzorcowania alkomatów i alkotestów dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-06

Wrocław: Świadczenie usług serwisowania i wzorcowania alkomatów i alkotestów dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego.
Numer ogłoszenia: 275475 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowania i wzorcowania alkomatów i alkotestów dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowania i wzorcowania alkomatów i alkotestów dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego. b) Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową obsługę serwisową urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu DRAGER 7410, 7410 plus w ilości 158 szt., DRAGER 7110 MK III PL w ilości 7 szt., ALCOQUANT 3020 w ilości 3 szt., SIEMENS w ilości 26 szt., AWAT A2/A2,0 w ilości 46 szt., w wersji z drukarkami oraz w wersji bez drukarek, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu oraz podległych jej komend policji. c) W ramach kompleksowej obsługi serwisowej każdego urządzenia Wykonawca będzie wykonywał: - usługę serwisową, obejmującą przeglądy techniczne, naprawy, wymianę uszkodzonych i zużytych części, wymianę materiałów eksploatacyjnych (baterii, akumulatorów, taśm papierowych i barwiących), konserwację, regulację, kalibrację, czynności związane z przygotowaniem urządzeń do wzorcownia. Ponadto w skład usługi serwisowej wchodzą czynności związane z odbiorem i dostawą urządzeń dla Zamawiającego oraz - usługę wzorcowania. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 5 do SIWZ. d) Postępowanie zostało podzielone na 5 niżej opisanych części: 1) część 1 postępowania obejmuje kompleksową obsługę serwisową urządzenia typu DRAGER 7410, 7410 plus w ilości 158 szt., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 1 postępowania; 2) część 2 postępowania obejmuje kompleksową obsługę serwisową urządzenia typu DRAGER 7110 MK III PL w ilości 7 szt., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 2 postępowania; 3) część 3 postępowania obejmuje kompleksową obsługę serwisową urządzenia typu ALCOQUANT 3020 w ilości 3 szt., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 3 postępowania; 4) część 4 postępowania obejmuje kompleksową obsługę serwisową urządzenia typu SIEMENS w ilości 26 szt., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 4 postępowania; 5) część 5 postępowania obejmuje kompleksową obsługę serwisową urządzenia typu AWAT A2/A2,0 w ilości 46 szt., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 5 postępowania. e) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującą świadczenie kompleksowej usługi serwisowej (usługi serwisowania i wzorcowania) w ramach danej części postępowania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.10.00-9, 71.35.61.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia i dokumenty wymagane do załączenia w ofercie - niezbędne do przeprowadzenia postępowania. - Wypełniony (odpowiednio do części, na które Wykonawca składa ofertę) i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VII SIWZ - W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik nr 6 do SIWZ. 1) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: a) w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) a) Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. c) Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp (załącznik numer 3 do SIWZ) oraz musi złożyć odnoszący się do niego dokument, wymieniony w rozdziale VII pkt 3 ppkt I). Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 partnerzy winni spełniać łącznie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych nie dopuszcza się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory wykonawcy, z wyłączeniem tych, które zamawiający przewidział w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (istotne postanowienia umowy) oraz określił warunki tych zmian, tj.: w § 4 pkt 6 istotnych postanowień umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), przewidziano następujące zmiany: - W trakcie realizacji umowy ceny wskazane w § 4 mogą ulec zmianie w przypadku gdy zmiany te podyktowane będą zmianami regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy (zmiana stawki podatku VAT, zmiany przepisów metrologicznych), wywołujące potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian. Wartość łączna umowy nie ulegnie zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu (Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych), ul. Podwale 31 - 33, 50-040 Wrocław..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta, ul. Podwale 31 - 33, 50-040 Wrocław..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowa obsługa serwisowa urządzenia typu DRAGER 7410, 7410 plus w ilości 158 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 postępowania obejmuje kompleksową obsługę serwisową urządzenia typu DRAGER 7410, 7410 plus w ilości 158 szt., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 1 postępowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.10.00-9, 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowa obsługa serwisowa urządzenia typu DRAGER 7110 MK III PL w ilości 7 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 postępowania obejmuje kompleksową obsługę serwisową urządzenia typu DRAGER 7110 MK III PL w ilości 7 szt., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 2 postępowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.10.00-9, 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kompleksowa obsługa serwisowa urządzenia typu ALCOQUANT 3020 w ilości 3 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 postępowania obejmuje kompleksową obsługę serwisową urządzenia typu ALCOQUANT 3020 w ilości 3 szt., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 3 postępowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.10.00-9, 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kompleksowa obsługa serwisowa urządzenia typu SIEMENS w ilości 26 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 postępowania obejmuje kompleksową obsługę serwisową urządzenia typu SIEMENS w ilości 26 szt., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 4 postępowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.10.00-9, 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kompleksowa obsługa serwisowa urządzenia typu AWAT A2/A2,0 w ilości 46 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 postępowania obejmuje kompleksową obsługę serwisową urządzenia typu AWAT A2/A2,0 w ilości 46 szt., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 5 postępowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.10.00-9, 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.