Lublin: Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych na studiach podyplomowych i kursach dokształcających realizowanych w ramach projektu Nowa oferta edukacyjna KUL odpowiedzią na potrzeby rynku pracy
Numer ogłoszenia: 275464 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych na studiach podyplomowych i kursach dokształcających realizowanych w ramach projektu Nowa oferta edukacyjna KUL odpowiedzią na potrzeby rynku pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć dydaktycznych na kursach i studiach podyplomowych realizowanych w ramach projektu Nowa oferta edukacyjna KUL odpowiedzią na potrzeby rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka Działania 4.3. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni w obszarach kluczowych w kontekście celów Strategii Europa 2020, z podziałem na części: Część 1 - Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (konwersatorium, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach kursu dokształcającego w zakresie zaawansowanych możliwości aplikacji użytkowych z przedmiotu: Podstawy przedsiębiorczości dla branży IT - zgodnie z Załącznikiem nr 1A do SIWZ; Część 2 - Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (konwersatorium, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach kursu dokształcającego w zakresie zaawansowanych możliwości aplikacji użytkowych z przedmiotów: Przetwarzanie dokumentów tekstowych w Microsoft Word, Prezentacje multimedialne w Microsoft PowerPoint oraz Przetwarzanie i prezentowanie danych w Microsoft Excel - zgodnie z Załącznikiem nr 1B do SIWZ; Część 3 - Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (konwersatorium, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach kursu dokształcającego w zakresie zaawansowanych aplikacji użytkowych z przedmiotu: Bazy danych w Microsoft Access - zgodnie z Załącznikiem nr 1C do SIWZ; Część 4 - Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (wykłady, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach studiów podyplomowych w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej z przedmiotu: Projektowanie baz danych- zgodnie z Załącznikiem nr 1D do SIWZ; Część 5 - Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (wykłady, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach studiów podyplomowych w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej z przedmiotu: Programowanie w języku PHP -zgodnie z Załącznikiem nr 1E do SIWZ; Część 6 - Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach studiów podyplomowych w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej z przedmiotu: Przetwarzanie grafiki komputerowej - zgodnie z Załącznikiem nr 1F do SIWZ; Część 7 - Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (wykłady, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach studiów podyplomowych w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej z przedmiotów: Projektowanie stron WWW z wykorzystaniem języków HTML i CSS, Tworzenie aplikacji internetowych z wykorzystaniem frameworków PHP oraz Tworzenie stron WWW w systemie zarządzania treścią - zgodnie z Załącznikiem nr 1G do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji nie spełnia/spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 4 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji nie spełnia/spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji nie spełnia/spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek spełnią Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w poniższym zakresie: w Części 1: - Wykształcenie: wyższe, magister matematyki ze specjalizacją informatyczną i pedagogiczną; - Doświadczenie zawodowe: minimum 7-letni staż pracy jako nauczyciel akademicki na uczelni wyższej prowadzącej studia magisterskie lub I lub II stopnia na kierunkach matematyka i informatyka, co pozwoli na właściwe ukierunkowanie programu w/w zajęć; - Doświadczenie naukowe poświadczone minimum dwoma publikacjami z zakresu matematyki lub informatyki w języku angielskim, w czasopismach recenzowanych w ciągu ostatnich 7 lat; - Ukończenie studiów podyplomowych lub studiów dziennych na kierunku Zarządzanie (np. Zarządzanie Małymi i Średnimi Przedsiębiorstwami); - Certyfikat z języka angielskiego (co najmniej FCE); - Posiadanie certyfikatu z zarządzania projektami (Prince2, PMP lub IPMA). Powyższe informacje należy przedstawić w składanym Załączniku nr 6 do SIWZ. w Części 2: - Wykształcenie: wyższe, magister matematyki ze specjalizacją informatyczną i pedagogiczną; - Doświadczenie zawodowe: minimum 7-letni staż pracy jako nauczyciel akademicki na uczelni wyższej prowadzącej studia magisterskie lub I lub II stopnia na kierunkach matematyka i informatyka, co pozwoli na właściwe ukierunkowanie programu w/w zajęć; - Doświadczenie naukowe poświadczone minimum dwoma publikacjami z zakresu matematyki lub informatyki w języku angielskim, w czasopismach recenzowanych w ciągu ostatnich 7 lat; - Minimum 7-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć uniwersyteckich z matematyki lub informatyki. Powyższe informacje należy przedstawić w składanym Załączniku nr 6 do SIWZ. w Części 3: - Wykształcenie: wyższe, magister matematyki ze specjalizacją informatyczną lub fizyki komputerowej lub magister informatyki , stopień doktora nauk matematycznych w zakresie matematyki lub nauk technicznych w zakresie informatyki; - Doświadczenie zawodowe: minimum 7-letni staż pracy jako nauczyciel akademicki na uczelni wyższej prowadzącej studia magisterskie lub I lub II stopnia na kierunkach matematyka i informatyka, co pozwoli na właściwe ukierunkowanie programu w/w zajęć; - Doświadczenie naukowe poświadczone minimum dwoma publikacjami z zakresu matematyki lub informatyki w języku angielskim, w czasopismach recenzowanych w ciągu ostatnich 7 lat; - Minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć uniwersyteckich w zakresie baz danych. Powyższe informacje należy przedstawić w składanym Załączniku nr 6 do SIWZ. w Części 4: - Wykształcenie: wyższe, magister matematyki ze specjalizacją informatyczną lub fizyki komputerowej lub magister informatyki , stopień doktora nauk matematycznych w zakresie matematyki lub nauk technicznych w zakresie informatyki; - Doświadczenie zawodowe: minimum 7-letni staż pracy jako nauczyciel akademicki na uczelni wyższej prowadzącej studia magisterskie lub I lub II stopnia na kierunkach matematyka i informatyka, co pozwoli na właściwe ukierunkowanie programu w/w zajęć; - Doświadczenie naukowe poświadczone minimum dwoma publikacjami z zakresu matematyki lub informatyki w języku angielskim, w czasopismach recenzowanych w ciągu ostatnich 7 lat; - Minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć uniwersyteckich w zakresie baz danych. Powyższe informacje należy przedstawić w składanym Załączniku nr 6 do SIWZ. w Części 5: - Wykształcenie: wyższe, magister matematyki ze specjalizacją informatyczną lub fizyki komputerowej lub magister informatyki , stopień doktora nauk matematycznych w zakresie matematyki lub nauk technicznych w zakresie informatyki; - Doświadczenie zawodowe: minimum 7-letni staż pracy jako nauczyciel akademicki na uczelni wyższej prowadzącej studia magisterskie lub I lub II stopnia na kierunkach matematyka i informatyka, co pozwoli na właściwe ukierunkowanie programu w/w zajęć; - Doświadczenie naukowe poświadczone minimum dwoma publikacjami z zakresu matematyki lub informatyki w języku angielskim, w czasopismach recenzowanych w ciągu ostatnich 7 lat; - Minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć uniwersyteckich w zakresie przekazywanych treści. Powyższe informacje należy przedstawić w składanym Załączniku nr 6 do SIWZ. w Części 6: - Wykształcenie: wyższe, magister matematyki ze specjalizacją informatyczną lub fizyki komputerowej lub magister informatyki , - Doświadczenie zawodowe: minimum 7-letni staż pracy jako nauczyciel akademicki na uczelni wyższej prowadzącej studia magisterskie lub I lub II stopnia na kierunkach matematyka i informatyka, co pozwoli na właściwe ukierunkowanie programu w/w zajęć; - Minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć uniwersyteckich w zakresie przekazywanych treści. Powyższe informacje należy przedstawić w składanym Załączniku nr 6 do SIWZ. w Części 7: - Wykształcenie: wyższe, magister matematyki ze specjalizacją informatyczną lub fizyki komputerowej lub magister informatyki , stopień doktora nauk matematycznych w zakresie matematyki lub nauk technicznych w zakresie informatyki; - Doświadczenie zawodowe: minimum 7-letni staż pracy jako nauczyciel akademicki na uczelni wyższej prowadzącej studia magisterskie lub I lub II stopnia na kierunkach matematyka i informatyka, co pozwoli na właściwe ukierunkowanie programu w/w zajęć; - Doświadczenie naukowe poświadczone minimum dwoma publikacjami z zakresu matematyki lub informatyki w języku angielskim, w czasopismach recenzowanych w ciągu ostatnich 7 lat; - Minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć uniwersyteckich w zakresie przekazywanych treści. Powyższe informacje należy przedstawić w składanym Załączniku nr 6 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji nie spełnia/spełnia, na podstawie Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 4 do SIWZ oraz Wykazu osób uczestniczących w realizacji zamówienia, którego wzór stanowi Zał. nr 6 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji nie spełnia/spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Podpisany przez wykonawcę Opis przedmiotu zamówienia, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A/1B/1C/1D/1E/1F/1G do SIWZ (w zależności od części, na którą/-e Wykonawca składa ofertę); 2) Formularz ofertowy Wykonawcy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Z Wykonawcami, których oferty w poszczególnych częściach zostaną uznane przez Zamawiającego za oferty najkorzystniejsze, zostaną podpisane umowy. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą stron poprzez sporządzenie Aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy: - zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, - zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, - w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy, - zmiany w zakresie terminu obowiązywania umowy, o której mowa w Rozdziale IV SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14, Budynek Collegium Jana Pawła II pokój C-228.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14, Budynek Collegium Jana Pawła II pokój C-228.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Nowa oferta edukacyjna KUL odpowiedzią na potrzeby rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka Działania 4.3. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni w obszarach kluczowych w kontekście celów Strategii Europa 2020.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (konwersatorium, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach kursu dokształcającego w zakresie zaawansowanych możliwości aplikacji użytkowych z przedmiotu: Podstawy przedsiębiorczości dla branży IT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (konwersatorium, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach kursu dokształcającego w zakresie zaawansowanych możliwości aplikacji użytkowych z przedmiotu: Podstawy przedsiębiorczości dla branży IT. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 znajduje się w załączniku nr 1A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (konwersatorium, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach kursu dokształcającego w zakresie zaawansowanych możliwości aplikacji użytkowych z przedmiotów: Przetwarzanie dokumentów tekstowych w Microsoft Word, Prezentacje multimedialne w Microsoft PowerPoint oraz Przetwarzanie i prezentowanie danych w Microsoft Excel.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (konwersatorium, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach kursu dokształcającego w zakresie zaawansowanych możliwości aplikacji użytkowych z przedmiotów: Przetwarzanie dokumentów tekstowych w Microsoft Word, Prezentacje multimedialne w Microsoft PowerPoint oraz Przetwarzanie i prezentowanie danych w Microsoft Excel. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 znajduje się w załączniku nr 1B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (konwersatorium, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach kursu dokształcającego w zakresie zaawansowanych możliwości aplikacji użytkowych z przedmiotu: Bazy danych w Microsoft Access.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (konwersatorium, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach kursu dokształcającego w zakresie zaawansowanych możliwości aplikacji użytkowych z przedmiotu: Bazy danych w Microsoft Access. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 znajduje się w załączniku nr 1C do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (wykłady, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach studiów podyplomowych w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej z przedmiotu: Projektowanie baz danych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (wykłady, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach studiów podyplomowych w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej z przedmiotu: Projektowanie baz danych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 znajduje się w załączniku nr 1D do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (wykłady, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach studiów podyplomowych w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej z przedmiotu: Programowanie w języku PHP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (wykłady, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach studiów podyplomowych w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej z przedmiotu: Programowanie w języku PHP. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5 znajduje się w załączniku nr 1E do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach studiów podyplomowych w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej z przedmiotu: Przetwarzanie grafiki komputerowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach studiów podyplomowych w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej z przedmiotu: Przetwarzanie grafiki komputerowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 6 znajduje się w załączniku nr 1F do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (wykłady, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach studiów podyplomowych w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej z przedmiotów: Projektowanie stron WWW z wykorzystaniem języków HTML i CSS, Tworzenie aplikacji internetowych z wykorzystaniem frameworków PHP oraz Tworzenie stron WWW w systemie zarządzania treścią.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (wykłady, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach studiów podyplomowych w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej z przedmiotów: Projektowanie stron WWW z wykorzystaniem języków HTML i CSS, Tworzenie aplikacji internetowych z wykorzystaniem frameworków PHP oraz Tworzenie stron WWW w systemie zarządzania treścią. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 7 znajduje się w załączniku nr 1G do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i laparoskopowych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Pionu Ginekologiczno-Położniczego
- Dostawa terminali komputerowych typu thin client wraz z monitorami i dedykowanymi uchwytami na rzecz Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim
- Rozbudowa drogi krajowej nr 74 poprzez budowę systemu odwodnienia w m. Sitaniec
- Usługa kompleksowej obsługi technologicznej pływalni krytej Centrum Kultury Fizycznej UMCS
- Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej przy Szkole Podstawowej nr 31 w Lublinie, przy ul. Lotniczej 1.
- Dostawa mięsa wieprzowego, wędlin i mięsa drobiowego
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 30 godz. grupowego kursu komputerowego podstawowego dla 10uczestników projektu pn."Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnych zajęć wyrównawczych z przedmiotów szkolnych dla uczestników projektu pn. "Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro" z ŚWK OHP w Kielcach"
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolono - Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sieradzu
- przeprowadzenie seminarium Być na studiach i studiować - dwie różne sprawy! w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.