eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych na studiach podyplomowych i kursach dokształcających realizowanych w ramach projektu Nowa oferta edukacyjna KUL odpowiedzią na potrzeby rynku pracy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-19

Lublin: Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych na studiach podyplomowych i kursach dokształcających realizowanych w ramach projektu Nowa oferta edukacyjna KUL odpowiedzią na potrzeby rynku pracy
Numer ogłoszenia: 275464 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych na studiach podyplomowych i kursach dokształcających realizowanych w ramach projektu Nowa oferta edukacyjna KUL odpowiedzią na potrzeby rynku pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć dydaktycznych na kursach i studiach podyplomowych realizowanych w ramach projektu Nowa oferta edukacyjna KUL odpowiedzią na potrzeby rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka Działania 4.3. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni w obszarach kluczowych w kontekście celów Strategii Europa 2020, z podziałem na części: Część 1 - Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (konwersatorium, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach kursu dokształcającego w zakresie zaawansowanych możliwości aplikacji użytkowych z przedmiotu: Podstawy przedsiębiorczości dla branży IT - zgodnie z Załącznikiem nr 1A do SIWZ; Część 2 - Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (konwersatorium, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach kursu dokształcającego w zakresie zaawansowanych możliwości aplikacji użytkowych z przedmiotów: Przetwarzanie dokumentów tekstowych w Microsoft Word, Prezentacje multimedialne w Microsoft PowerPoint oraz Przetwarzanie i prezentowanie danych w Microsoft Excel - zgodnie z Załącznikiem nr 1B do SIWZ; Część 3 - Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (konwersatorium, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach kursu dokształcającego w zakresie zaawansowanych aplikacji użytkowych z przedmiotu: Bazy danych w Microsoft Access - zgodnie z Załącznikiem nr 1C do SIWZ; Część 4 - Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (wykłady, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach studiów podyplomowych w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej z przedmiotu: Projektowanie baz danych- zgodnie z Załącznikiem nr 1D do SIWZ; Część 5 - Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (wykłady, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach studiów podyplomowych w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej z przedmiotu: Programowanie w języku PHP -zgodnie z Załącznikiem nr 1E do SIWZ; Część 6 - Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach studiów podyplomowych w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej z przedmiotu: Przetwarzanie grafiki komputerowej - zgodnie z Załącznikiem nr 1F do SIWZ; Część 7 - Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (wykłady, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach studiów podyplomowych w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej z przedmiotów: Projektowanie stron WWW z wykorzystaniem języków HTML i CSS, Tworzenie aplikacji internetowych z wykorzystaniem frameworków PHP oraz Tworzenie stron WWW w systemie zarządzania treścią - zgodnie z Załącznikiem nr 1G do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji nie spełnia/spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji nie spełnia/spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji nie spełnia/spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek spełnią Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w poniższym zakresie: w Części 1: - Wykształcenie: wyższe, magister matematyki ze specjalizacją informatyczną i pedagogiczną; - Doświadczenie zawodowe: minimum 7-letni staż pracy jako nauczyciel akademicki na uczelni wyższej prowadzącej studia magisterskie lub I lub II stopnia na kierunkach matematyka i informatyka, co pozwoli na właściwe ukierunkowanie programu w/w zajęć; - Doświadczenie naukowe poświadczone minimum dwoma publikacjami z zakresu matematyki lub informatyki w języku angielskim, w czasopismach recenzowanych w ciągu ostatnich 7 lat; - Ukończenie studiów podyplomowych lub studiów dziennych na kierunku Zarządzanie (np. Zarządzanie Małymi i Średnimi Przedsiębiorstwami); - Certyfikat z języka angielskiego (co najmniej FCE); - Posiadanie certyfikatu z zarządzania projektami (Prince2, PMP lub IPMA). Powyższe informacje należy przedstawić w składanym Załączniku nr 6 do SIWZ. w Części 2: - Wykształcenie: wyższe, magister matematyki ze specjalizacją informatyczną i pedagogiczną; - Doświadczenie zawodowe: minimum 7-letni staż pracy jako nauczyciel akademicki na uczelni wyższej prowadzącej studia magisterskie lub I lub II stopnia na kierunkach matematyka i informatyka, co pozwoli na właściwe ukierunkowanie programu w/w zajęć; - Doświadczenie naukowe poświadczone minimum dwoma publikacjami z zakresu matematyki lub informatyki w języku angielskim, w czasopismach recenzowanych w ciągu ostatnich 7 lat; - Minimum 7-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć uniwersyteckich z matematyki lub informatyki. Powyższe informacje należy przedstawić w składanym Załączniku nr 6 do SIWZ. w Części 3: - Wykształcenie: wyższe, magister matematyki ze specjalizacją informatyczną lub fizyki komputerowej lub magister informatyki , stopień doktora nauk matematycznych w zakresie matematyki lub nauk technicznych w zakresie informatyki; - Doświadczenie zawodowe: minimum 7-letni staż pracy jako nauczyciel akademicki na uczelni wyższej prowadzącej studia magisterskie lub I lub II stopnia na kierunkach matematyka i informatyka, co pozwoli na właściwe ukierunkowanie programu w/w zajęć; - Doświadczenie naukowe poświadczone minimum dwoma publikacjami z zakresu matematyki lub informatyki w języku angielskim, w czasopismach recenzowanych w ciągu ostatnich 7 lat; - Minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć uniwersyteckich w zakresie baz danych. Powyższe informacje należy przedstawić w składanym Załączniku nr 6 do SIWZ. w Części 4: - Wykształcenie: wyższe, magister matematyki ze specjalizacją informatyczną lub fizyki komputerowej lub magister informatyki , stopień doktora nauk matematycznych w zakresie matematyki lub nauk technicznych w zakresie informatyki; - Doświadczenie zawodowe: minimum 7-letni staż pracy jako nauczyciel akademicki na uczelni wyższej prowadzącej studia magisterskie lub I lub II stopnia na kierunkach matematyka i informatyka, co pozwoli na właściwe ukierunkowanie programu w/w zajęć; - Doświadczenie naukowe poświadczone minimum dwoma publikacjami z zakresu matematyki lub informatyki w języku angielskim, w czasopismach recenzowanych w ciągu ostatnich 7 lat; - Minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć uniwersyteckich w zakresie baz danych. Powyższe informacje należy przedstawić w składanym Załączniku nr 6 do SIWZ. w Części 5: - Wykształcenie: wyższe, magister matematyki ze specjalizacją informatyczną lub fizyki komputerowej lub magister informatyki , stopień doktora nauk matematycznych w zakresie matematyki lub nauk technicznych w zakresie informatyki; - Doświadczenie zawodowe: minimum 7-letni staż pracy jako nauczyciel akademicki na uczelni wyższej prowadzącej studia magisterskie lub I lub II stopnia na kierunkach matematyka i informatyka, co pozwoli na właściwe ukierunkowanie programu w/w zajęć; - Doświadczenie naukowe poświadczone minimum dwoma publikacjami z zakresu matematyki lub informatyki w języku angielskim, w czasopismach recenzowanych w ciągu ostatnich 7 lat; - Minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć uniwersyteckich w zakresie przekazywanych treści. Powyższe informacje należy przedstawić w składanym Załączniku nr 6 do SIWZ. w Części 6: - Wykształcenie: wyższe, magister matematyki ze specjalizacją informatyczną lub fizyki komputerowej lub magister informatyki , - Doświadczenie zawodowe: minimum 7-letni staż pracy jako nauczyciel akademicki na uczelni wyższej prowadzącej studia magisterskie lub I lub II stopnia na kierunkach matematyka i informatyka, co pozwoli na właściwe ukierunkowanie programu w/w zajęć; - Minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć uniwersyteckich w zakresie przekazywanych treści. Powyższe informacje należy przedstawić w składanym Załączniku nr 6 do SIWZ. w Części 7: - Wykształcenie: wyższe, magister matematyki ze specjalizacją informatyczną lub fizyki komputerowej lub magister informatyki , stopień doktora nauk matematycznych w zakresie matematyki lub nauk technicznych w zakresie informatyki; - Doświadczenie zawodowe: minimum 7-letni staż pracy jako nauczyciel akademicki na uczelni wyższej prowadzącej studia magisterskie lub I lub II stopnia na kierunkach matematyka i informatyka, co pozwoli na właściwe ukierunkowanie programu w/w zajęć; - Doświadczenie naukowe poświadczone minimum dwoma publikacjami z zakresu matematyki lub informatyki w języku angielskim, w czasopismach recenzowanych w ciągu ostatnich 7 lat; - Minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć uniwersyteckich w zakresie przekazywanych treści. Powyższe informacje należy przedstawić w składanym Załączniku nr 6 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji nie spełnia/spełnia, na podstawie Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 4 do SIWZ oraz Wykazu osób uczestniczących w realizacji zamówienia, którego wzór stanowi Zał. nr 6 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji nie spełnia/spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Podpisany przez wykonawcę Opis przedmiotu zamówienia, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A/1B/1C/1D/1E/1F/1G do SIWZ (w zależności od części, na którą/-e Wykonawca składa ofertę); 2) Formularz ofertowy Wykonawcy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Z Wykonawcami, których oferty w poszczególnych częściach zostaną uznane przez Zamawiającego za oferty najkorzystniejsze, zostaną podpisane umowy. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą stron poprzez sporządzenie Aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy: - zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, - zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, - w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy, - zmiany w zakresie terminu obowiązywania umowy, o której mowa w Rozdziale IV SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14, Budynek Collegium Jana Pawła II pokój C-228.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14, Budynek Collegium Jana Pawła II pokój C-228.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Nowa oferta edukacyjna KUL odpowiedzią na potrzeby rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka Działania 4.3. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni w obszarach kluczowych w kontekście celów Strategii Europa 2020.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (konwersatorium, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach kursu dokształcającego w zakresie zaawansowanych możliwości aplikacji użytkowych z przedmiotu: Podstawy przedsiębiorczości dla branży IT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (konwersatorium, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach kursu dokształcającego w zakresie zaawansowanych możliwości aplikacji użytkowych z przedmiotu: Podstawy przedsiębiorczości dla branży IT. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 znajduje się w załączniku nr 1A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (konwersatorium, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach kursu dokształcającego w zakresie zaawansowanych możliwości aplikacji użytkowych z przedmiotów: Przetwarzanie dokumentów tekstowych w Microsoft Word, Prezentacje multimedialne w Microsoft PowerPoint oraz Przetwarzanie i prezentowanie danych w Microsoft Excel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (konwersatorium, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach kursu dokształcającego w zakresie zaawansowanych możliwości aplikacji użytkowych z przedmiotów: Przetwarzanie dokumentów tekstowych w Microsoft Word, Prezentacje multimedialne w Microsoft PowerPoint oraz Przetwarzanie i prezentowanie danych w Microsoft Excel. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 znajduje się w załączniku nr 1B do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (konwersatorium, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach kursu dokształcającego w zakresie zaawansowanych możliwości aplikacji użytkowych z przedmiotu: Bazy danych w Microsoft Access.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (konwersatorium, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach kursu dokształcającego w zakresie zaawansowanych możliwości aplikacji użytkowych z przedmiotu: Bazy danych w Microsoft Access. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 znajduje się w załączniku nr 1C do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (wykłady, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach studiów podyplomowych w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej z przedmiotu: Projektowanie baz danych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (wykłady, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach studiów podyplomowych w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej z przedmiotu: Projektowanie baz danych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 znajduje się w załączniku nr 1D do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (wykłady, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach studiów podyplomowych w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej z przedmiotu: Programowanie w języku PHP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (wykłady, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach studiów podyplomowych w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej z przedmiotu: Programowanie w języku PHP. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5 znajduje się w załączniku nr 1E do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach studiów podyplomowych w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej z przedmiotu: Przetwarzanie grafiki komputerowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach studiów podyplomowych w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej z przedmiotu: Przetwarzanie grafiki komputerowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 6 znajduje się w załączniku nr 1F do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (wykłady, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach studiów podyplomowych w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej z przedmiotów: Projektowanie stron WWW z wykorzystaniem języków HTML i CSS, Tworzenie aplikacji internetowych z wykorzystaniem frameworków PHP oraz Tworzenie stron WWW w systemie zarządzania treścią.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych (wykłady, ćwiczenia, konsultacje dla osób w wieku 45+) w ramach studiów podyplomowych w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej z przedmiotów: Projektowanie stron WWW z wykorzystaniem języków HTML i CSS, Tworzenie aplikacji internetowych z wykorzystaniem frameworków PHP oraz Tworzenie stron WWW w systemie zarządzania treścią. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 7 znajduje się w załączniku nr 1G do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.