eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo Podgórne › Przetarg nieograniczony na dostawę fabrycznie nowej kołowej koparko-ładowarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-19

Tarnowo Podgórne: Przetarg nieograniczony na dostawę fabrycznie nowej kołowej koparko-ładowarki
Numer ogłoszenia: 275414 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnowska Gospodarka Komunalna TP - KOM Sp. z o.o. , ul. Zachodnia 4, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tp-kom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę fabrycznie nowej kołowej koparko-ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYMAGANIA TECHNICZNE DLA KOPARKO-ŁADOWARKI rok produkcji 2014 1. Silnik Wysokoprężny o mocy 90-100 KM, chłodzony cieczą, turbodoładowany, spełniający normę czystości spalin dla maszyn budowlanych EPA Tier min. 3 2. Waga Całkowita waga maszyny 8 000 do 10 000 kg 3. Skrzynia biegów 4 stopniowa (4 biegi w przód + biegi w tył) ze zmianą kierunku jazdy (revers), z oddzielną dźwignią zmiany biegów lub opcją zmianą kierunku jazdy na dżojstiku sterowania układem ładowarkowym. 4. Liczba osi 2 osie, napęd 4x4, z możliwością odłączenia napędu przedniej osi, 100% blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu, wszystkie koła wyposażone w błotniki. Tylne błotniki z poszerzeniami. 5. Koła Koła przednie min. 18 szeroki profil, koła tylne min. 26. 6. Kabina Wyposażona w dwoje drzwi umożliwiające dostęp z prawej i lewej strony Konstrukcja kabiny zapewniająca widoczność łyżki załadowczej w czasie pracy. Konstrukcja kabiny spełniająca standardy w zakresie bezpieczeństwa (przewrócenie się maszynyspadające przedmioty) Fotel operatora obrotowy z zawieszeniem pneumatycznym, podgrzewany wyposażony w pas bezpieczeństwa. Otwieranie tylnej szyby, bocznych. Lusterka zewnętrzne z lewej i prawej strony pojazdu. Radio CD Wentylacja kabiny z filtrowaniem powietrza zintegrowana z ogrzewaniem. Lampa sufitowa. Osłona przeciwsłoneczna przedniej szyby. Wycieraczki elektryczne ze spryskiwaczami na przedniej i tylnej szybie. 7. Układ kierowniczy Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrostatycznym, regulacja kolumny kierowniczej w min. 1 płaszczyźnie. 8. Układ sterowania Sterowanie układem ładowarkowym za pomocą dżojstika, sterowanie układem koparkowym za pomocą dźwigni mechanicznych. 9. Układ hamulcowy Układ hamulcowy hydrauliczny, mokry, wielotarczowy z samoczynną regulacją. 10. Hamulec postojowy Hamulec postojowy-awaryjny, niezależny od hamulca zasadniczego. 11. Zbiornik paliwa Pojemność min. 100 L, korek wlewu paliwa zamykany na klucz. 12. Wyposażenie bezpieczeństwa minimalne sygnał dźwiękowy podczas cofania pojazdu, trójkąt ostrzegawczy klucz do kół, smarownica + karton smaru, apteczka pierwszej pomocy, dwie żółte pulsujące lampy ostrzegawcze umieszczone na dachu pojazdu z dwoma niezależnymi, zewnętrznymi gniazdami zasilającymi (światła pulsujące na zewnątrz dachu) gaśnica dokumentacja DTR w języku polskim 13. Układ elektryczny Układ elektryczny musi spełniać wymagania polskich oraz europejskich przepisów bezpieczeństwa Napięcie nominalne 12 V; Alternator min. 95 A Główny wyłącznik prądu umieszczony na zewnątrz maszyny 14. Oświetlenie zewnętrzne Przód maszyny: 2 reflektory główne (dolna część) + 4 halogenowe światła robocze (pod dachem), kierunkowskazy, Tył maszyny: 4 halogenowe światła robocze (pod dachem), kierunkowskazy, Światła awaryjne CZĘŚĆ ROBOCZA KOPARKO ŁADOWARKI 1. Łyżki robocze a) Łyżka ładowarkowa wieloczynnościowa z zębami, o pojemności min. 1 m3, otwierana hydraulicznie, z widłami do palet ( z możliwością spychania, rozściełania, wyrównywania, ładowania, chwytania, kopania). Wysokość załadunku do sworznia łyżki ładowarkowej min. 3350 mm. b) Łyżki koparkowe: Standardowa o szerokości 600 mm, dodatkowa łyżka koparkowa 300 mm oraz skarpowa 1500 mm Mechaniczne szybkozłącze koparkowe 2. Ramię główne Ramię koparkowe o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym (ramię wysuwane z wewnątrz ramienia koparkowego) 3. Wymagania dodatkowe a) Mechaniczny przesuw ramienia koparki bOdchylana na zawiasach chłodnica oleju hydraulicznego Układ amortyzacji łyżki ładowarkowej podczas jazdy dUkład samo-poziomowania łyżki ładowarkowej Hydrauliczna blokada transportowa wysięgnika ramienia koparkowego Blokada transportowa obrotu ramienia koparkowego, Układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową lub zębatą Stabilizatory tylne niezależne wysuwane hydrauliczne z kontrolką informującą operatora o wysuniętych podporach (główny panel wyświetlacza) oraz gumy pod podpory serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego gwarancja min. 2 lata przeszkolenie operatorów sprzętu w siedzibie Zamawiającego instrukcja obsługi w języku polskim katalog części zamiennych w języku polskim dostawa maszyny loco Zamawiający Informacje dodatkowe: Czas reakcji w przypadku awarii koparko-ładowarki musi wynosić max 48 h od zgłoszenia w dni robocze, a zakończenie naprawy max 14 dni daty rozpoczęcia Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany, za zgodą obu Stron, postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonej ceny..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.20.00.00 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oferta

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany, za zgodą obu Stron, postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonej ceny

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tp-kom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tarnowska Gospodarka Komunalna TP- KOM Sp. z o. o. z siedzibą w Tarnowie Podgórnym ul. Zachodnia 4, 62-080 Tarnowo Podgórne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Tarnowskiej Gospodarki Komunalnej TP- KOM, w pokoju nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.