eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Kompleksowe rozwiązanie gospodarki wodno -ściekowej na terenie gminy Zamość- etap I - budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kalinowice, Wólka Panieńska, Jatutów i Szopinek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-20

Zamość: Kompleksowe rozwiązanie gospodarki wodno -ściekowej na terenie gminy Zamość- etap I - budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kalinowice, Wólka Panieńska, Jatutów i Szopinek
Numer ogłoszenia: 275395 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zamość , ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mbnet.pl/zamosc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe rozwiązanie gospodarki wodno -ściekowej na terenie gminy Zamość- etap I - budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kalinowice, Wólka Panieńska, Jatutów i Szopinek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projektowany układ kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kalinowice, Wólka Panieńska, Jatutów i Szopinek w gminie Zamość obejmuje budowę: Kalinowice Wólka Panieńska Jatutów i Szopinek - kanału grawitacyjnego dz 400 mm z rur PVC-U klasy S mb. 1365 - kanału grawitacyjnego dz 315 mm z rur PVC-U klasy S mb. 537 - kanału grawitacyjnego dz 250 mm z rur PVC-U klasy S mb. 747 - kanału grawitacyjnego dz 200 mm z rur PVC-U klasy S mb. 21657 - kanału ciśnieniowego /tłocznego/ dz 200 x 14,7 mm z rur PE mb 660,0 - kanału ciśnieniowego /tłocznego/ dz 110 x 9,1 mm z rur PE mb. 980 - kanału ciśnieniowego /tłocznego/ dz 90 x 6,7 mm z rur PE mb 498 - montaż pompowni ścieków P1, P2, P3, kpl. 3 - montaż pompowni ścieków P4 z liniami kablowymi oraz stacją trafo kpl. 1 - studzienek PE,PP 1000mm z pierścieniem odciążającym kinetą i pokrywą żeliwną kpl. 90 - studzienek PE,PP 425 mm kpl. 584 - studzienki żelbetowe 1200 mm kpl. 4 - przewierty z rurami stalowymi 500 x 11,0 mb. 10 -.przewierty z rurami stalowymi 358 x 10,9 mm mb. 347 - przewierty z rurami stalowymi 273 x 7,1 mm mb. 740 - Jatutów -kanału grawitacyjnego dz 250 mm z rur PVC-U klasy S mb. 33 - kanału grawitacyjnego dz 200 mm z rur PVC-U klasy S mb. 2004 - kanału tłocznego z rur PE 90 x 6,7 mm mb 53 - kanału tłocznego z rur PE 200 x14,7 mm mb. 1274 - przepompownie ścieków kpl. 2 - studzienki np. PE,PP 1000 kpl. 19 - studzienki np. PE,PP 425 mm kpl 58 - przewierty z rurami stalowymi 358 x 10,9 mm mb. 202 Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy. Zakres przedmiotu zamówienia szczegółowo określa: a) specyfikacja istotnych warunków zamówienia, b) dokumentacja projektowa. Wykonawca w ramach ceny ofertowej m.in. winien zapewnić: c) obsługę geodezyjną robót obejmującą: geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, czynności geodezyjne w toku budowy, geodezyjną dokumentację powykonawczą podającą rzeczywiste parametry ilościowe wykonanych robót, d) organizację i zabezpieczenie placu budowy, a także wykonanie innych możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów, czynności mogących wystąpić w związku z prowadzonymi robotami, e) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi. Wymagania ogólne: Wykonawca ma obowiązek działając zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z należytą starannością zapoznać się z dokumentacją projektową i miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zgłosić zamawiającemu wszelkie zauważone braki i błędy dotyczące dokumentacji projektowej, w tym przedmiaru robót, których poprawienie będzie warunkowało oddanie przedmiotu zamówienia w rozumieniu obiektu budowlanego mogącego samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. Powyższe umożliwi zamawiającemu modyfikację treści SIWZ przed złożeniem ofert. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Wykonawca przystępujący do przetargu powinien być firmą, osobą fizyczną, lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnych do wykonania robót określonych w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający określa kwotę wadium na sumę - 95 000 ,00 (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu (przelew na rachunek bankowy zamawiającego): w Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu, Nr konta: 42 9644 0007 2001 0000 0853 0003) 2/ poręczeniach bankowych 3/ gwarancjach bankowych 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1)Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunków będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt 6 siwz, według formuły spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzania spełniania warunków określonych w punkcie 5 siwz Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty. 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał Nr 3) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postęowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (Zał Nr 4) 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, w przypadku braku zaświadczeń - oświadczenie Wykonawcy (Zał Nr 5) 4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ( zał nr 6) 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (zał nr 7) 6. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający może żądać następujących dokumentów: 6.6.1 Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Przez robotę wykonaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć łącznie następujące warunki: - wartość brutto co najmniej dwóch robót budowlano-montażowych powinna wynosić nie mniej niż 4 00 0000 zł ( słownie: cztery miliony zł) lub jedna o wartości nie mniejszej niż 8 000 000 zł ( słownie: osiem milionów zł) ( zał nr 8) 6.6.2 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje ( lub ma dostęp) wykonawca: - wiertnica horyzontalna 1 szt - wywrotki 2 szt - koparki 2 szt - spycharki 2 szt, (Zał Nr 9) 6.6.3 Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności kluczowego personelu odpowiedzialnego za wykonanie zamówienia; wykonawcy muszą dysponować co najmniej po jednej osobie, która posiada uprawnienia do kierowania robotami w zakresie budowy , należy do właściwych izb samorządu zawodowego. a) Co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnej bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym takim jak sieci kanalizacyjne oraz posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w kierowaniu robotami w tej specjalności budowlanej b) Co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym takim jak instalacje elektryczne oraz posiada, co najmniej dwuletnie doświadczenie w kierowaniu robotami w tej specjalności budowlanej, ( Zał Nr 10) 6.7 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający może żądać następujących dokumentów: 1)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowej - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o najmniej o udzielenie zamówienia albo składania ofert;( zał nr 11) 2) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,(zał nr 12)6.8. Zestawienie kosztów budowy (zał nr.13) 6.9. Dowód wniesienia wadium(zał nr 14) 6.10 Harmonogram rzeczowo finansowy robót - Zamawiający przewiduje płatność częściową - kwartalną, za roboty wykonane i odebrane potwierdzone przez inspektora nadzoru (zał nr 15) 6.11 W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których w pkt.6.2, 6.3, 6.4, 6,5 niniejszego działu, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzających odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości -, ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzbę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, lub złożone dokumenty będą zawierały błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust 3 ustawy zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty będą uznane za odrzucone. Postanowienie art. 24 ustawy stosuje się odpowiednio. Wymagane dokumenty w niniejszej siwz powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, którego oferta została wybrana jest zobowiązany w czasie nie krótszym niż 7 dni od dnia powiadomienia o wyborze do podpisania umowy oraz wniesienia przed terminem podpisaniem umowy ZNWU. Przed podpisaniem umowy Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny całkowitej /brutto/ Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1/ pieniądzu (przelew na rachunek bankowy zamawiającego): w Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu, Nr konta: 42 9644 0007 2001 0000 0853 0003) 2/ poręczeniach bankowych 3/ gwarancjach bankowych 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1 Formularz oferty (Zał Nr 1) 10.2 Kosztorys ofertowy sporządzony w/g załączonego kosztorysu (Zał Nr 2) 10.3 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał Nr 3) 10.4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postęowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (Zał Nr 4) 10.5 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, w przypadku braku zaświadczeń - oświadczenie Wykonawcy (Zał Nr 5) 10.6 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ( zał nr 6) 10.7 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (zał nr 7) 10.8 Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Zał Nr 8) . 10.9 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje ( lub ma dostęp) wykonawca;( zał nr 9) 10.10 Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności kluczowego personelu odpowiedzialnego za wykonanie zamówienia;( zał nr 10) 10.11 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowej - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o najmniej o udzielenie zamówienia albo składania ofert;( zał nr 11) 10.12 polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ( zał nr 12) 10.13 Zestawienie kosztów budowy (zał nr.13) 10.14 Dowód wniesienia wadium(zał nr 14) 10.15 Harmonogram rzeczowo finansowy robót - Zamawiający przewiduje płatność częściową - kwartalną, za roboty wykonane i odebrane potwierdzone przez inspektora nadzoru ( zał nr 15) 10.16 Zgodnie z art.23 ust Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. - wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, wykonawcy występujący wspólnie ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (art.36 ust. 4 Pzp) zał nr 1 do SIWZ. Kryteria oceny ofert Najniższa cena Sposób obliczenia ceny. 1)Cenę należy obliczyć na podstawie przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 2 do siwz, oraz warunków wynikających z lokalizacji budowy. 2)Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także podatku od towarów i usług). 3)Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie Opis kryteriów, którymi będzie się kierował zamawiający przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia kryteriów, oraz sposobu oceny ofert. 1)Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Zamawiający może żądać udzielania przez wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz dokonać poprawek oczywistych omyłek pisarskich oraz omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. 2)W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów: l.p. Opis kryteriów oceny Znaczenie 1. Cena 100% Cn Ilość punktów przyznaje się wg.: C= x100 Cx gdzie: Cn - cena najniższa, Cx - cena rozpatrywanej oferty, 3)Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. 4)Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty o : a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę ( firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację. 5)Wybranemu wykonawcy zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy. 6)Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jednym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mbnet.pl/zamosc.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zamość ul. Peowiaków 92 22-400 Zamość pokój nr.29.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty zostaną otwarte w siedzibie zamawiającego w świetlicy (II p) w dniu 12 listopad 2008r o godz. 12:00 czasu lokalnego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Fundusz Spójności.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.