eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Brending sezonu polskiego w Wielkiej Brytanii



Ogłoszenie z dnia 2008-10-20

Warszawa: Brending sezonu polskiego w Wielkiej Brytanii
Numer ogłoszenia: 275347 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Adama Mickiewicza , ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4476100, fax. 022 4476152.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Brending sezonu polskiego w Wielkiej Brytanii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie koncepcji promocji na terenie Wielkiej Brytanii projektu pod roboczym tytułem Sezon Polski w Wielkiej Brytanii 2009 - 2010 2. Stworzenie werbalnej identyfikacji projektu pod roboczym tytułem Sezon Polski w Wielkiej Brytanii 2009 - 2010: - propozycja nazwy marketingowej (tytułu) w języku angielskim - sloganu / hasła rozwijającego tytuł w języku angielskim - opisu w języku angielskim - atrakcyjnego, wyróżniającego się komunikatu, który będzie informować o projekcie i promować Sezon w różnych środkach komunikacji medialnej 3. Stworzenie wizualnej tożsamości Sezonu: - zaprojektowanie znaku lub logo Sezonu - wybór czcionki oraz schematu kolorów, które używane będą przez cały okres trwania Sezonu - propozycje innych wizualnych rozwiązań wraz z uzasadnieniem ich wyboru 4. Stworzenie architektury marki: - zastosowanie i połączenie elementów marki Sezonu z elementami marek naszych partnerów (np. jak łączyć loga ze sobą oraz czy narzucać partnerom używanie typografii i wyglądu (layout) Sezonu). 5. Zaprojektowanie architektury strony internetowej Sezonu (przedstawienie trzech propozycji); dostarczenie plików z ilustracjami do IAM lub firmy wykonującej stronę technicznie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.60.00 - Usługi public relations .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. l Ustawy pzp, o Zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zwierać następujące dokumenty i oświadczenia: a. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 1; b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. Należyte doświadczenie w tworzeniu brandingu krajów, długoterminowych wydarzeń kulturalnych - realizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i udokumentują należyte wykonanie tych usług. d. Udokumentowana współpraca z instytutami polskimi przy projektach związanych z promocją Polski e. Udokumentowana wiedza dotycząca kultury i historii Polski - raporty, publikacje, badania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 30
  • 2 - doświadczenie - 20
  • 3 - współpraca z instytutami polskimi przy projektach związanych z promocją Polski - 20
  • 4 - wiedza dotycząca kultury i historii Polski - raporty, publikacje, badania - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iam.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Adama Mickiewicza 00-560 Warszawa, ul. Mokotowska 25.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 1.Należyte doświadczenie w tworzeniu brandingu krajów, długoterminowych wydarzeń kulturalnych - realizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i udokumentują należyte wykonanie tych usług 2. Udokumentowana współpraca z instytutami polskimi przy projektach związanych z promocją Polski 3.Udokumentowana wiedza dotycząca kultury i historii Polski - raporty, publikacje, badania.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie przewiduj nagród.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Instytut Adama Mickiewicza 00-560 Warszawa, ul. Mokotowska 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.