eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyraków › DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA PRZYŁĄCZY KANALIZACYJNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-20

Żyraków: DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA PRZYŁĄCZY KANALIZACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 275319 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Żyrakowie , Żyraków 74a, 39-204 Żyraków, woj. podkarpackie, tel. 0-14 682 26 38, fax. 0-14 677 92 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA PRZYŁĄCZY KANALIZACYJNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostawy obejmuje: Sukcesywną dostawę wraz z transportem i rozładunkiem we wskazanym miejscu przez zamawiającego przewodów typu średniego, kształtek i studni kanalizacyjnych do bezciśnieniowych, podziemnych systemów kanalizacji sanitarnej, łączonych kielichowo (na wcisk). Przedmiot zamówienia (materiały objęte dostawą) Nazwa poszczególnych elementów dostawy Jed- nostka Ilości materiałów objętych dostawą Zamawiający dopuszcza zmniejszenie dostawy do niżej wymienionych ilości 1 2 3 4 Kod CPV: 28830000-9 studzienki kanalizacyjne Kineta studzienki przelotowej PE kanalizacji sanitarnej średnicy DN315, średnica króćców dolotowych f160mm - wraz z kompletem uszczelek szt 312 168 Pokrywa PVC do rury karbowanej DN315 - wraz z kompletem uszczelek (jeśli producent przewiduje zastosowanie uszczelek) szt 312 168 Rura karbowana z tworzywa sztucznego na trzony studzien DN315 wraz z kompletem uszczelek (jeśli producent przewiduje zastosowanie uszczelek) w odcinkach 6m m 674 363 Kod CPV: 28863130-9 ściekowe przewody rurowe Rura PVC kanalizacji zewnętrznej kielichowa 160/4,7mm wraz z kompletem uszczelek w odcinkach 3 oraz 6m m 14248 7672 Rura PVC kanalizacji zewnętrznej kielichowa 200/5,9mm wraz z kompletem uszczelek w odcinkach 3 oraz 6m m 3744 2016 Rura osłonowa PE do kabli dwuściankowa sztywna DN110 (dwudzielna) m 468 252 Taśma polietylenowa znacznikowa m 14946 8048 Trójnik PVC kanalizacji zewnętrznej f 160 mm wraz z kompletem uszczelek kąt 45st. szt 145 39 kolano 15°PVC kanalizacji zewnętrznej f 160 mm wraz z kompletem uszczelek szt 533 39 kolano 30°PVC kanalizacji zewnętrznej f 160 mm wraz z kompletem uszczelek szt 595 39 kolano 45°PVC kanalizacji zewnętrznej f 160 mm wraz z kompletem uszczelek szt 472 39 kolano 67°PVC kanalizacji zewnętrznej f 160 mm wraz z kompletem uszczelek szt 374 39 kolano 87°PVC kanalizacji zewnętrznej f 160 mm wraz z kompletem uszczelek szt 506 39 Korek f 160 mm szt 99 39 Nasówka f 110 mm wraz z kompletem uszczelek szt 145 39 Nasówka f 160 mm wraz z kompletem uszczelek szt 1116 39 Traper f 110 mm wraz z kompletem uszczelek szt 241 39 Zwężka 160/110mm PVC kanalizacji zewnętrznej wraz z kompletem uszczelek szt 1181 39 Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia zakresu ilościowego zamówienia. W celu oszacowania ryzyka przez Wykonawców, Zamawiający przedstawia w kolumnie nr4 powyższej tabeli minimalne ilości, do których może zostać zmniejszona dostawa. Możliwość zmniejszenia dostawy spowodowana jest faktem, iż pomimo wykonania dokumentacji projektowej i kosztorysowej istnieje ryzyko, iż w trakcie prowadzenia robót konieczna będzie zmiana trasy przyłączy. Zakres objęty dostawą przedstawiony jest w kolumnie 3 powyższej tabeli. Zakres minimalny do jakiego może zostać zmniejszona dostawa przedstawiony jest w kolumnie 4 powyższej tabeli. Wykonawca nie będzie rościł pretensji z tytułu zmniejszenia zakresu zamówienia. Każda dostawa winna odbywać się w godzinach od 7:00 do 13:00 w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, najpóźniej 24 godziny po telefonicznym złożeniu zamówienia (w przypadku, gdy dzień realizacji dostawy przypada na dzień wolny od pracy, realizacja nastąpi w pierwszym dniu roboczym po nim). Zamówienia przesyła się najpóźniej do godziny 11:00 pisemnie na fax lub pocztą elektroniczną. Dopuszcza się możliwość zamawiania materiałów droga telefoniczną. Osobami odpowiedzialnymi za odbiór poszczególnych dostaw materiałów są wyłącznie pracownicy upoważnieni przez Kierownika Zamawiającego. Materiały należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego i złożyć na miejscu wskazanym przez osobę odpowiedzialną za odbiór poszczególnych dostaw. Jednorazowa dostawa materiałów nie może być na mniejszą kwotę niż 500zł Rozliczenia pomiędzy zamawiającym i wykonawcą odbywać się będą w cenach jednostkowych, waluta PLN (Polski złoty). W/w materiały winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty. Odbiór materiału następować będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.30-9, 28.83.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się składania wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków O zamówienie mogą ubiegać się dostawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.5.Udzielą gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy na wszystkie materiały objęte dostawą. Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: Podpisany formularz oferty (wraz ze wskazaniem okresu gwarancji) 1.6.Oferowane materiały objęte dostawą spełniają kryteria jakościowe. Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: Podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta oświadczenie o jakości materiałów objętych dostawą - załącznik nr 5 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków O zamówienie mogą ubiegać się dostawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.5.Udzielą gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy na wszystkie materiały objęte dostawą. Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: Podpisany formularz oferty (wraz ze wskazaniem okresu gwarancji) 1.6.Oferowane materiały objęte dostawą spełniają kryteria jakościowe. Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: Podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta oświadczenie o jakości materiałów objętych dostawą - załącznik nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 74a w sekretariacie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej, nieprzejrzystej kopercie w Urzędzie Gminy w Żyrakowie, 39-200 Żyraków 137 w pokoju 21 (sekretariat), najpóźniej do dnia 2008-10-28 do godziny 9:50..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.