Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-12
Zamość: Usługa wydruku i składu materiałów inauguracyjnych oraz książek dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Zamościu (wydawnictwo PWSZ w Zamościu OFFICINA SIMONIDIS posiada numer ISSN).
Numer ogłoszenia: 275298 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Zamościu , ul. Akademicka 8, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6383555, 6383444, faks 084 6383500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszzamosc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wydruku i składu materiałów inauguracyjnych oraz książek dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Zamościu (wydawnictwo PWSZ w Zamościu OFFICINA SIMONIDIS posiada numer ISSN)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wydruku i składu materiałów inauguracyjnych oraz książek dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Zamościu (wydawnictwo PWSZ w Zamościu OFFICINA SIMONIDIS posiada numer ISSN). Zadanie 1 - Format książek: 17x24 cm (szer./wys.) - Rodzaj papieru środek - BOOK CREAM 70g. Wol. 2.0, 75% białości - Okładka - pełny kolor. Projekt graficzny okładki zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą - Każda książka - 50 szt. w twardej oprawie, 100 szt. w miękkiej oprawie Książka nr 1 (bez składu) Objętość: 130 stron Książka nr 2 (+ skład) Objętość: 7 arkuszy wydawniczych Książka nr 3 (+ skład) Objętość: 10 arkuszy wydawniczych Książka nr 4 (+ skład) Objętość: 10 arkuszy wydawniczych Książka nr 5 (+ skład) Objętość: 10 arkuszy wydawniczych Zadanie 2 1) Sprawozdanie inauguracyjne - format A4 - okładka - karton 215 g, jednostronnie kolor niebieski (odcień C:100 M:50 Y:0 K:0) - środek - papier offset 80 g - liczba stron - 50 - liczba egzemplarzy - 50 szt. 2) Wykład inauguracyjny - format A4 - okładka - karton 215 g, jednostronnie kolor niebieski (odcień C:100 M:50 Y:0 K:0) - środek - czarno-biały - offset 80 g - liczba stron - 15 - liczba egzemplarzy - 50 szt. Nadruk na okładce: przód okładki - zdjęcie (wzór poniżej), nazwa uczelni, tytuł wydania tył okładki: - sprawozdanie - dane teleadresowe uczelni (kolor czcionki - biały) - wykład - informacje o autorze wykładu (kolor czcionki - biały).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 posiadają pełną zdolność do czynności prawnych (osoby fizyczne) lub prowadzą działalność gospodarczą zgodnie z wymogami ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004, nr 173,poz.1807), posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 2.1 ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. 2.2. z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. W przypadku przedsiębiorców - aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby/ uprawnioną do podpisania oferty).); 1.2. Wypełniony i podpisany formularz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy i SIWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; Ponadto wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1.3. Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 1.4. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 2. Pozostałe wymagania: 2.1 Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87,poz. 605). 2.2 W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), dokumenty określone w rozdziale VIII pkt 1.1, 1.2 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie. Wyżej wymienione dokumenty powinny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby/ uprawnioną do podpisania oferty. 2.3 W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo powinno być pod rygorem nieważności udzielone na piśmie (z oryginalnym podpisem mocodawcy, nie kserokopia pełnomocnictwa). Przed zawarciem umowy Zamawiający może żądać umowy regulującej współpracę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwszzamosc.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Zamościu
ul. Akademicka 8
22-400 Zamość.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Zamościu ul. Akademicka 8 22-400 Zamość.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa wydruku i składu książek dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Zamościu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Format książek: 17x24 cm (szer./wys.) - Rodzaj papieru środek - BOOK CREAM 70g. Wol. 2.0, 75% białości - Okładka - pełny kolor. Projekt graficzny okładki zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą - Każda książka - 50 szt. w twardej oprawie, 100 szt. w miękkiej oprawie Książka nr 1 (bez składu) Objętość: 130 stron Książka nr 2 (+ skład) Objętość: 7 arkuszy wydawniczych Książka nr 3 (+ skład) Objętość: 10 arkuszy wydawniczych Książka nr 4 (+ skład) Objętość: 10 arkuszy wydawniczych Książka nr 5 (+ skład) Objętość: 10 arkuszy wydawniczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługa wydruku i składu materiałów inauguracyjnych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Zamościu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Sprawozdanie inauguracyjne - format A4 - okładka - karton 215 g, jednostronnie kolor niebieski (odcień C:100 M:50 Y:0 K:0) - środek - papier offset 80 g - liczba stron - 50 - liczba egzemplarzy - 50 szt. 2) Wykład inauguracyjny - format A4 - okładka - karton 215 g, jednostronnie kolor niebieski (odcień C:100 M:50 Y:0 K:0) - środek - czarno-biały - offset 80 g - liczba stron - 15 - liczba egzemplarzy - 50 szt. Nadruk na okładce: przód okładki - zdjęcie (wzór poniżej), nazwa uczelni, tytuł wydania tył okładki: - sprawozdanie - dane teleadresowe uczelni (kolor czcionki - biały) - wykład - informacje o autorze wykładu (kolor czcionki - biały).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Świadczenie usług przeglądów okresowych aparatury medycznej
- Roboty budowlane w zakresie: Remont ogrodzenia w kompleksie wojskowym w Woli Uhruskiej przy ul. Szkolnej 2.
- Remont pomieszczeń piwnicy w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Zamościu przy ul. Orlej 2.
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynków w rejonie odpowiedzialności 32 WOG w Zamościu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie 2 (dwóch) części.
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Zamość
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej przebudowy ulicy Akacjowej i Lazurowej w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi wydruku biuletynu wroclaw.pl
- Dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych, z podziałem na części
- Dzierżawa i obsługa drukarek oraz wielofunkcyjnych urządzeń drukująco-kopiująco-skanujących w sądach funkcjonalnych podległych Sądowi Okręgowemu w Bydgoszczy
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usługi poligraficznej dla Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.