eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobromierz › Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzedu Gminy Dobromierz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-12

Dobromierz: Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzedu Gminy Dobromierz
Numer ogłoszenia: 275296 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227302 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobromierz, Plac Wolności 24, 58-170 Dobromierz, woj. dolnośląskie, tel. 074 8586217, faks 074 8586460.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzedu Gminy Dobromierz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Gminy Dobromierz. W ramach zamówienia należy dokonać wymiany stolarki okiennej na nową jednoramową PCV, 5-komorową ze wzmocnieniem stalowym typu A, koloru białego, pakiet szybowy 4 16 4 z powłoką nisko emisyjną wypełniony gazem szlachetnym argonem o współczynniku przenikania ciepła U=1,0W m2K. Współczynnik izolacyjności termicznej dla profilu 5-komorowego U=1,3-1,4 W m2K. Istniejącą stolarkę okienną (stare okna skrzynkowe i 2 okna PCV) należy zdemontować i poddać utylizacji. Montaż nowych okien wykonać zgodnie z instrukcją producenta, zaleceniami podanymi w aprobacie technicznej i sztuką budowlaną. Od strony pomieszczeń ościeża wykończyć tynkiem gipsowym lub cementowo - wapiennym i szpachlami gipsowymi uzyskując fakturę powierzchni zgodną z dotychczasową. Połączenie ramy okiennej z tynkiem na całym obwodzie uszczelnić szczeliwem trwale elastycznym akrylowym w kolorze białym. Istniejące parapety drewniane wewnętrzne wymienić na nowe wykonane z granitu grubości 3 cm w kolorze pastelowym uzgodnionym z Zamawiającym. Wstawiane okna muszą posiadać : a) Atest i świadectwa oraz deklaracje zgodności z polskimi normami b) Aprobatę techniczną dopuszczającą wyrób do obrotu towarowego i stosowania w budownictwie c) W skrzydłach okiennych o funkcjach rozwierno-uchylnych , mają być zastosowane okucia umożliwiające rozszczelnienie skrzydła przez odpowiednie położenie klamki (funkcja mikrowentylacji) Wykonawca jest w szczególności zobowiązany do: dostawy okien zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia demontażu starych dostawy i montażu parapetów zgodnie z opisem wywozu zdemontowanych okien i parapetów oraz gruzu powstałego w wyniku demontażu na składowisko odpadów montażu wraz z regulacją nowych okien wykonania obróbek tynkarskich po zamontowaniu okien sprzątnięcie i uporządkowanie miejsca montażu po zakończeniu robót Szczegółowy opis parametrów okien został przedstawiony w załączonym zbiorczym zestawieniu stolarki. Wymiary otworów w murze należy zmierzyć przed ostatecznym zwymiarowaniem stolarki. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 127049.18 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Handel - Usługi Landeck, Piotr Wiśniowski,, ul. Strzegomska 41/3,, 58-160 Świebodzice, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 127049.18
  • Oferta z najniższą ceną: 127049.18 oferta z najwyższą ceną: 127049.18
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.