eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Przebudowa pomieszczeń dla Oddziału Ginekologiczno-Położniczego oraz Oddziału Pediatrycznego Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-16

Gdynia: Przebudowa pomieszczeń dla Oddziału Ginekologiczno-Położniczego oraz Oddziału Pediatrycznego Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 275254 - 2015; data zamieszczenia: 16.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179914 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 72 60 124, faks 58 72 60 338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń dla Oddziału Ginekologiczno-Położniczego oraz Oddziału Pediatrycznego Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim zakresem przebudowę pomieszczeń dla Oddziału Ginekologiczno-Położniczego z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, realizowane w ramach zadania pn. Restrukturyzacja Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o.- dostosowanie pomieszczeń 2. Miejsce robót: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o. o. Gdynia ul. Powstania Styczniowego 1. 3. Zakres prac określony został w Zakresie prac remontowo-modernizacyjnych Oddziału Ginekologiczno-Położniczego (Załącznik nr 8 do SIWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 9 do SIWZ) i Programie Funkcjonalno-Użytkowym (Załącznik nr 10 do SIWZ) 4. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót branży budowlanej, sanitarnej ,elektrycznej, teletechnicznej i gazów medycznych stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Wykonawca uwzględni specyfikę realizacji zadania to znaczy zorganizuje i będzie prowadził roboty budowlane w sposób umożliwiający funkcjonowanie szpitala ze szczególnym uwzględnieniem pomieszczeń sąsiadujących z pomieszczeniami w których wykonywane będą roboty budowlane. Zamawiający dopuszcza prowadzenie robót budowlanych w godzinach od 6.00 do 20.00. W razie pilnej potrzeby wykonywania robót dopuszcza się zmianę wyznaczonych godzin na pisemny wniosek Wykonawcy. 6. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Obowiązkiem Wykonawcy jest w szczególności: 1) współpraca z Zamawiającym. 2) organizowanie nie rzadziej niż raz na tydzień spotkań z Zamawiającym celem omówienia zagadnień związanych z realizacją przedmiotu zamówienia - pod rygorem kary umownej w wysokości 2.000 złotych brutto za każde spotkanie, które nie odbyło się bez wcześniejszej zgody Zamawiającego; spotkania z Zamawiającym, po wcześniejszym uzgodnieniu, mogą odbywać się w siedzibie Zamawiającego, 3) poniesienie wszystkich kosztów związanych z zajęciem terenu pod budowę oraz kosztów związanych z odbiorami robót; 4) wykonanie dokumentacji powykonawczej. 8. W przypadku użycia w załącznikach do SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 9. Parametry techniczne wyrobów i materiałów użytych do wykonania zamówienia nie mogą być niższe od przyjętych przykładowo w przedmiarach i opisie robót. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzucany bądź sugerowany przez Zamawiającego. 10. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. 11. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy rzeczowo - finansowy Harmonogram Realizacji Robót. 12. Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania zobowiązany będzie do zawarcia we własnym zakresie i na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji prac składających się na przedmiot umowy na kwotę 500.000,00 zł i utrzymać ich ważność przez cały okres obowiązywania zawartej umowy. 13. Wartość oferty jest ceną ryczałtową nie podlegającą zmianie. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego, pełnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia - wynikające z rysunków i opisów, SIWZ oraz wzoru umowy, jak i własnej wiedzy i doświadczenia oraz inne nie ujęte w opisach a konieczne z punktu widzenia Wykonawcy do wykonania dla kompletności wyceny, w tym koszty robót tymczasowych i prac towarzyszących.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe MARBUD Ryszard Marcinkiewicz, ul. morska 147, 81-206 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 741104,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 899599,86

  • Oferta z najniższą ceną: 899599,99 / Oferta z najwyższą ceną: 899599,99

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.