eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kcynia › REMONT NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ ETAP I - ulicy Leśnej od km 0+000 do km 0+475,00 W MIEJSCOWOŚCI DZIEWIERZEWO, gmina KCYNIA.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-12

Kcynia: REMONT NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ ETAP I - ulicy Leśnej od km 0+000 do km 0+475,00 W MIEJSCOWOŚCI DZIEWIERZEWO, gmina KCYNIA.
Numer ogłoszenia: 275208 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103077 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kcyni, ul. Rynek 23, 89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5893720, faks 052 5893722.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ ETAP I - ulicy Leśnej od km 0+000 do km 0+475,00 W MIEJSCOWOŚCI DZIEWIERZEWO, gmina KCYNIA..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Opis przedmiotu zamówienia: REMONT NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ ETAP I - ulicy Leśnej od km 0+000 do km 0+475,00 W MIEJSCOWOŚCI DZIEWIERZEWO, gmina KCYNIA 2.1. Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne - roboty zabezpieczające, - jezdnia drogi - pobocza - organizację ruchu - powykonawczą inwentaryzację geodezyjną. Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót, projekt budowlany oraz szczegółowa specyfikacja techniczna, stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.3. W przypadku wystąpienia prac, które nie były ujęte w dokumentacji (przedmiocie zamówienia), a wynikły w trakcie realizacji robót budowlanych, Zamawiający udzieli je na podstawie odrębnie zawartej umowy w trybie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie umożliwiającym prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Warunkiem wprowadzenia zmian będzie: - opisanie stanu rzeczywistego wynikłego w trakcie realizacji przedmiotu umowy, - podanie sposobu wykonania prac dodatkowych nie ujętych w dokumentacji, - opracowanie kosztorysu na roboty dodatkowe, nie ujęte w dokumentacji, z zachowaniem składników cenotwórczych przyjętych w ofercie (kosztorysie ofertowym), - w przypadku braku możliwości wykonania kosztorysu na prace dodatkowe nie ujęte w dokumentacji na podstawie składników cenotwórczych podanych w ofercie, prace zostaną wycenione na bazie dostępnych katalogów KNR. Dokumenty dotyczące prac dodatkowych nie objętych zakresem zamówienia podstawowego niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwych wcześniej do przewidzenia przygotowuje kierownik budowy i akceptuje pod względem technicznym inspektor nadzoru. Do wykonania prac dodatkowych Wykonawca może przystąpić po pełnej akceptacji (zakresu prac i ceny za prace) przez Zamawiającego. 2.4. Zamawiający realizuje zadanie objęte przedmiotem zamówienia na podstawie Zgłoszenia. i pisma Starosty Nakielskiego o nie wnoszeniu sprzeciwu z dnia 08.05.2009r. 2.5. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru gospodarczego przenoszących te normy, szczególne wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją wykonawczą, szczegółową specyfikacją techniczną, przedmiarem robót; warunkami wykonania robót, określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 185304.86 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Drogowych Marek Smorczyński, Olsza 3, 88-300 Mogilno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 185304.86
  • Oferta z najniższą ceną: 185304.86 oferta z najwyższą ceną: 199537.60
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.