eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa fabrycznie nowych, części zamiennych do sprzętu komputerowego oraz akumulatorów do zasilaczy UPS. Sprawa nr67/2013/PN/WT

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-18

Warszawa: Dostawa fabrycznie nowych, części zamiennych do sprzętu komputerowego oraz akumulatorów do zasilaczy UPS. Sprawa nr: 67/2013/PN/WT
Numer ogłoszenia: 275127 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 373904 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 684 75 81, faks 22 684 75 77.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych, części zamiennych do sprzętu komputerowego oraz akumulatorów do zasilaczy UPS. Sprawa nr: 67/2013/PN/WT.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawę fabrycznie nowych, części zamiennych do sprzętu komputerowego oraz akumulatorów do zasilaczy UPS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 do SIWZ (tj.: Opis przedmiotu zamówienia). ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z podziałem na niżej wymienione części (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia): część I: części do komputerów - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1. ark.1 do SIWZ część II: części do drukarek - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1. ark.2 do SIWZ część III: części do laptopów - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1. ark.3 do SIWZ część IV: części do zasilaczy UPS - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1. ark.4 do SIWZ. Każda z ofert częściowych będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część lub części. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ. Dopuszcza się części równoważne względem opisanych przez ZAMAWIAJĄCEGO o parametrach identycznych bądź wyższych, kompatybilnych z zaproponowanymi w formularzu specyfikacji cenowej. Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy WYKONAWCA, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez ZAMAWIAJĄCEGO, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO. Za równoważny przedmiot zamówienia ZAMAWIAJĄCY uzna oferowany przedmiot zamówienia o takich samych lub lepszych cechach jakościowych. W przypadku, gdy WYKONAWCA składa tzw. ofertę równoważną obowiązany jest załączyć do oferty odpowiednie dokumenty potwierdzające równoważność między zamiennikiem i wzorcem tj. np. specyfikację techniczną. Nazwę producenta i oznaczenie produktu oferowanego wypełniają w formularzu specyfikacji cenowej wszyscy WYKONAWCY pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. Podane przez ZAMAWIAJĄCEGO nazwy (znaki towarowe) zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego asortymentu, przy czym ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert równoważnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.00 - Części komputerów 30.23.71.40 - Płyty główne 30.23.72.30 - Pamięci 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: CZĘŚCI DO KOMPUTERÓW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATUT CENTRUM Sp. z o.o., ul. Ks. Prymasa A. Hlonda 10 lok. 134, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15360,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27474,51

  • Oferta z najniższą ceną: 27474,51 / Oferta z najwyższą ceną: 47485,38

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚCI DO DRUKAREK

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OLPRINT Sp. z o.o., ul. Krakowska 82, Wrocław, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10280,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11443,92

  • Oferta z najniższą ceną: 11443,92 / Oferta z najwyższą ceną: 11514,03

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: CZĘŚCI DO LAPTOPÓW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATUT CENTRUM Sp. z o.o., ul. Ks. Prymasa A. Hlonda 10 lok. 134, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3027,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5546,07

  • Oferta z najniższą ceną: 5546,07 / Oferta z najwyższą ceną: 5546,07

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: CZĘŚCI DO ZASILACZY UPS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EMU Sp. z o.o. S. K. A., ul. Twarda 12, Gdańsk, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18850,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8720,70

  • Oferta z najniższą ceną: 8720,70 / Oferta z najwyższą ceną: 18523,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.