eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sykcesywne dostawy artykułów spożywczych dla MNiSW



Ogłoszenie z dnia 2013-07-15

Warszawa: Sykcesywne dostawy artykułów spożywczych dla MNiSW
Numer ogłoszenia: 275114 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, faks 022 5292780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sykcesywne dostawy artykułów spożywczych dla MNiSW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje: 1) sprzedaż artykułów spożywczych (kawa rozpuszczalna, kawa mielona, cukier herbata, sok, mleko, ciastka, paluszki, orzeszki), 2) dostawę artykułów spożywczych do siedziby Zamawiającego (koszt dostawy ponosi Wykonawca), 3) wniesienie przez Wykonawcę dostarczonych artykułów spożywczych do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego 2. Wymagania Zamawiającego: 1) realizacja dostaw przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie, Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji każdego zamówienia cząstkowego w terminie nieprzekraczającym 3 dni roboczych, licząc od dnia następnego po dniu złożenia zamówienia. 2) dostarczane artykuły spożywcze muszą być świeże, zapakowane w oryginalne, estetyczne opakowania zamknięte fabrycznie, bez zanieczyszczeń oraz obcych zapachów, bez fizycznych uszkodzeń dyskwalifikujących produkty (tzn. pokruszenie, ubytki, uszkodzone opakowanie), na etykiecie zewnętrznej muszą znajdować się informacje o produkcie w tym o wadze/objętości, dacie przydatności do spożycia itp.; 3) termin przydatności do spożycia określony na opakowaniu od chwili dostawy do Zamawiającego nie może być krótszy niż 12 miesięcy dla kawy, herbaty, 3 miesiące dla mleka oraz 6 miesięcy dla pozostałych produktów; 4) w przypadku niezgodności dostawy (ilości/rodzaju) ze złożonym zapotrzebowaniem, Zamawiający prześle reklamację na podany przez Wykonawcę numer faksu lub adres e-mail nie później niż w terminie do 2 dni roboczych od dnia dostawy. Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić reklamację najpóźniej w terminie do 2 dni roboczych od dnia jej otrzymania; 5) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż został dostarczony Artykuł o nieodpowiedniej jakości, niespełniający warunków określonych w niniejszej umowie, w tym z krótszym terminem przydatności do spożycia niż wymagany, Zamawiający prześle reklamację na numer faksu lub adres e-mail, nie później niż w terminie do 2 dni roboczych od dnia stwierdzenia wady. Wykonawca zobowiązuje się odebrać wadliwy Artykuł z siedziby Zamawiającego, na własny koszt i ryzyko oraz wymienić wadliwy Artykuł i dostarczyć do siedziby Zamawiającego Artykuł o odpowiedniej jakości w terminie do 2 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania reklamacji. 6) wielkość każdej dostawy artykułów spożywczych oraz ich rodzaj będą zależne od aktualnych potrzeb Zamawiającego i wynikać będzie z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy po stronie Zamawiającego, przesłanej Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną; 7) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen jednostkowych nie wyższych niż podane w ofercie przez cały okres trwania umowy; 8) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wniesienie dostarczonych artykułów spożywczych do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego w jego siedzibie. 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) ograniczenia ilości każdego z zamawianych artykułów spożywczych w granicach 30%, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy (bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy), b) zamiany w ramach asortymentu wymienionego w ofercie ilości poszczególnych artykułów spożywczych (zwiększenie ilości danego artykułu z jednoczesnym zmniejszeniem ilości artykułu, którego zapotrzebowanie zmalało). W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania cen jednostkowych artykułów spożywczych podanych w ofercie. Zmiany, o których mowa powyżej nie przekroczą wartości, na którą zostanie zawarta umowa. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w ZAŁĄCZNIKU nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących ZAŁĄCZNIK nr 2 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WITMAR Małgorzata Bejma, ul. Chodakowska 53/57, 03-816 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57549,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67810,37

  • Oferta z najniższą ceną: 67810,37 / Oferta z najwyższą ceną: 69926,90

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Zamawiane artykuły spożywcze mają charakter masowy, bardzo popularny, pospolity, łatwo dostępne na rynku lokalnym, jak i ogólnopolskim. Artykuły spożywcze są oferowane przez liczne podmioty na rynku, przez co są dostępne dla nieograniczonej grupy konsumentów (dostawy powszechnie dostępne). Ponadto zamawiane artykuły spożywcze spełniają przeciętne wymagania dla danego asortymentu (grupy towarowej) - ustalone standardy jakościowe. Powszechność dostępu i ustalone standardy występują łącznie w tym zamówieniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.