eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bukowno › Przebudowa ul. Szkolnej w Bukownie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-13

Bukowno: Przebudowa ul. Szkolnej w Bukownie
Numer ogłoszenia: 27508 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bukowno - Urząd Miejski , ul. Kolejowa 16, 32-332 Bukowno, woj. małopolskie, tel. 032 6421533, faks 032 6421544.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bukowno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Szkolnej w Bukownie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Szkolnej - zakres robót: nawierzchnia asfaltobetonowa na długości 750 mb, w tym korytowanie i nowa podbudowa tłuczniowa na długości 410 mb, szerokość 5,5 m; budowa chodnika z kostki brukowej - szr. 2m, długość ok. 460 m; pobocze z tłucznia na długości 270 m, szrokości 75 cm..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 25.000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w atr. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2007 Nr 42, poz. 275) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto : 59 1240 4748 1111 0000 4874 8719

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie VI. ust. 1 i 2 niniejszej specyfikacji. 2. Udzielą gwarancji na wykonane prace - minimum 5 lat od dnia odbioru. 3. Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat, a w sytuacji gdy okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - to w tym okresie, budowy lub przebudowy trzech dróg o nawierzchni asfaltobetonowej o powierzchni większej niż 3000 m2 dla każdej drogi. 4. Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat, a w sytuacji gdy okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - to w tym okresie, budowy lub przebudowy pięciu chodników o nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni większej niż 700 m2 dla każdego chodnika..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w niniejszej specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Spółkę Cywilną, oprócz dokumentów dotyczących Spółki powyższe dokumenty wymagane będą od wszystkich wspólników spółki. c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a w sytuacji gdy okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - to w tym okresie, budowy lub przebudowy: - dróg o nawierzchni asfaltobetonowej o powierzchni większej niż 3000 m2 dla każdej drogi. (zał.nr 3) - chodników o nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni większej niż 700 m2 dla każdego chodnika. (zał. nr 3), d) referencje wykonawcy potwierdzające wykonanie robót wyszczególnionych w wykazie j.w. z podaniem okresu realizacji i zakresu ilościowego robót, e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (zał. nr 4), f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie (zał. nr 4) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, g) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, h) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, i) wykaz podmiotów (podwykonawców) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 5) 2. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Wypełniony druk Oferta (załącznik nr 1 do specyfikacji). b) Kosztorys ofertowy, c) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 233, poz. 1655 z późn. zm.) d) umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. e) w przypadku składania ofert przez konsorcjum, pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. f) w przypadku zatrudnienia podwykonawców przy realizacji zamówienia, pisemne oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z oferentem w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu rzeczowego prac, które będzie wykonywał oraz dokumenty wymienione wyżej - pkt VI. 1 a i b. g) podpisany przez osobę/y upoważnione wzór umowy (zał. nr 2) h) dowód wpłaty wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bukowno.pl/m_gl.php?action=n&id=127&szbl=2&id_poz=2655.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miesjki w Bukownie ul. Kolejowa 16 32-332 Bukowno Pokój nr 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miesjki w Bukownie ul. Kolejowa 16 32-332 Bukowno Sekretariat Urzędu Miejskiego w Bukownie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.