eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › WYWÓZ STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z CMENTARZY KOMUNALNYCH W BRANIEWIE ORAZ BAZY NALEŻĄCEJ DO ADMINISTRACJI BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W BRANIEWIE.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-18

Braniewo: WYWÓZ STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z CMENTARZY KOMUNALNYCH W BRANIEWIE ORAZ BAZY NALEŻĄCEJ DO ADMINISTRACJI BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W BRANIEWIE.
Numer ogłoszenia: 275083 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Budynków Komunalnych , ul. Rzemieślnicza 1, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 644 29 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.abkbraniewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z CMENTARZY KOMUNALNYCH W BRANIEWIE ORAZ BAZY NALEŻĄCEJ DO ADMINISTRACJI BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W BRANIEWIE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu stałych nieczystości komunalnych z terenu cmentarzy komunalnych w Braniewie: Olsztyńska zlokalizowanego przy ul. Olsztyńskiej, Morska zlokalizowanego przy ul. Morskiej, Elbląska zlokalizowanego przy ul. Elbląskiej w Braniewie oraz Bazy należącej do Administracji Budynków Komunalnych w Braniewie zlokalizowanej przy ul. Rzemieślniczej 1. 2. Wykonawca będzie opróżniał pojemniki na odpady będące własnością Zamawiającego ustawione na terenie cmentarzy komunalnych i Bazy ABK w Braniewie, w ilościach określonych w pkt. 3 niniejszego rozdziału (zakres zamówienia). Wskazane ilości i pojemności poszczególnych pojemników są orientacyjne, Zamawiający przewiduje możliwość zmian zarówno ich ilości jak i pojemności w zależności od zapotrzebowania. 3. Zakres zamówienia: 1) Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu cmentarza komunalnego Olsztyńska w Braniewie, z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, z pojemników odkrytych przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza. Ilość i pojemność pojemników dla tego cmentarza przedstawia się następująco pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 6 szt. Wskazane ilości i pojemności poszczególnych pojemników są orientacyjne, Zamawiający przewiduje możliwość zmian zarówno ich ilości jak i pojemności w zależności od zapotrzebowania. Wywóz odpadów, opróżnianie pojemników na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy. Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników. Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsca wokół pojemników po ich opróżnieniu. Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarza. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy. 2) Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu cmentarza komunalnego Morska w Braniewie, z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, z pojemników odkrytych przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza. Ilość i pojemność pojemników dla tego cmentarza przedstawia się następująco: pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 12 szt. Wskazane ilości i pojemności poszczególnych pojemników są orientacyjne, Zamawiający przewiduje możliwość zmian zarówno ich ilości jak i pojemności w zależności od zapotrzebowania. Wywóz odpadów, opróżnianie pojemników na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy. Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników. Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsca wokół pojemników po ich opróżnieniu. Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarza. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy. 3) Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu cmentarza komunalnego Elbląska w Braniewie, z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, z pojemników odkrytych przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza. Ilość i pojemność pojemników dla tego cmentarza przedstawia się następująco: pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 20 szt. Wskazane ilości i pojemności poszczególnych pojemników są orientacyjne, Zamawiający przewiduje możliwość zmian zarówno ich ilości jak i pojemności w zależności od zapotrzebowania. Wywóz odpadów, opróżnianie pojemników na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy. Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników. Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsca wokół pojemników po ich opróżnieniu. Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarza. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy. 4) Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu Bazy Administracji Budynków Komunalnych w Braniewie, z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, z pojemników odkrytych przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie Bazy ABK. Ilość i pojemność pojemników dla Bazy ABK przedstawia się następująco: pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 6 szt. Wskazane ilości i pojemności poszczególnych pojemników są orientacyjne, Zamawiający przewiduje możliwość zmian zarówno ich ilości jak i pojemności w zależności od zapotrzebowania. Wywóz odpadów, opróżnianie pojemników na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy. Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników. Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsca wokół pojemników po ich opróżnieniu. Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez pracownika DTE ABK. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy. 5.Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z położeniem cmentarzy komunalnych w Braniewie, rozkładem dróg na ich terenie , oraz lokalizacją Bazy należącej do Administracji Budynków Komunalnych w Braniewie, objętych przedmiotem zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług własnymi środkami transportu oraz urządzeniami. 7. Ilość odpadów do wywiezienia w trakcie trwania niniejszej umowy wynosi: 1) Odpady komunalne zmieszane łącznie 220 ton..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności, stanowiącej przedmiot zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że posiada odpowiednie dokumenty uprawniające do prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 391 i 951), zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2013r., poz. 21) oraz posiada aktualną umowę na odbiór lub utylizację odpadów komunalnych. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonej w ofercie kserokopii licencji, koncesji lub zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2013r., poz. 21), poświadczonej za zgodność z oryginałem oraz kserokopii aktualnej umowy na odbiór komunalnych nieczystości stałych, zawartej z zakładem prowadzącym działalność w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia tj. wykazać, że wykonał kompleksowo w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi w zakresie wywozu nieczystości o łącznej wartości nie mniejszej niż 900 000 zł brutto Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w rozdziale VI pkt 1. ppkt 2 SIWZ, sporządzonego wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji oraz załączonych do oferty referencji lub innych dokumentów, potwierdzających że ww. usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada pojazdy przeznaczone do odbioru i transportu odpadów komunalnych których rodzaj i ilość zapewni realizację przedmiotu zamówienia. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w rozdziale VI pkt 1. ppkt 3 SIWZ, sporządzonego wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada pojazdy przeznaczone do odbioru i transportu odpadów komunalnych których rodzaj i ilość zapewni realizację przedmiotu zamówienia. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w rozdziale VI pkt 1. ppkt 3 SIWZ, sporządzonego wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie dokumentu dołączonego do oferty - kopii polisy, potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi Załącznik Nr7 do niniejszej specyfikacji. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa się następujące możliwe zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1) zmiana wartości przedmiotu zamówienia: waloryzacja wynagrodzenia umownego w przypadku wzrostu wartości składnika cenotwórczego jakim jest cena składowania odpadów w Zakładzie Utylizacji Odpadów 2) zmiana harmonogramu wywozu nieczystości stałych lub zakresu zamówienia w przypadku zmiany liczby obiektów administrowanych przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.abkbraniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Budynków Komunalnych, ul. Rzemieślnicza 1, 14-500 Braniewo, Dział Techniczny..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Administracja Budynków Komunalnych, , ul. Rzemieślnicza 1, 14-500 Braniewo, Dział Techniczny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.