eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lutomiersk › PRZEBUDOWA CENTRUM LUTOMIERSKAPRZEBUDOWA NAWIERZCHNI CHODNIKÓW, ETAP IIPLAC JANA PAWŁA II, PLAC JANA PAWŁA II I UL. ZIELONA, UL. KOPERNIKA, UL. GŁOWACKIEGO + ŁĄCZNIK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-15

Lutomiersk: PRZEBUDOWA CENTRUM LUTOMIERSKA: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI CHODNIKÓW, ETAP II: PLAC JANA PAWŁA II, PLAC JANA PAWŁA II I UL. ZIELONA, UL. KOPERNIKA, UL. GŁOWACKIEGO + ŁĄCZNIK
Numer ogłoszenia: 275014 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237778 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II 11, 95-083 Lutomiersk, woj. łódzkie, tel. 043 6775011 w. 118, faks 043 6775094.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA CENTRUM LUTOMIERSKA: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI CHODNIKÓW, ETAP II: PLAC JANA PAWŁA II, PLAC JANA PAWŁA II I UL. ZIELONA, UL. KOPERNIKA, UL. GŁOWACKIEGO + ŁĄCZNIK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : PRZEBUDOWA CENTRUM LUTOMIERSKA: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI CHODNIKÓW, ETAP II: PLAC JANA PAWŁA II, PLAC JANA PAWŁA II I UL. ZIELONA, UL. KOPERNIKA, UL. GŁOWACKIEGO + ŁĄCZNIK 2. Zadanie będzie realizowane wg zgłoszenia robót budowlanych z dnia 04-08-2011r. do Starostwa Powiatowego w Pabianicach. Szczegółowy opis wykonania i odbioru robót zawarty jest w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 7 do siwz. Lokalizacja obiektu robót: Gmina Lutomiersk; Lutomiersk, ulice: Głowackiego, Kopernika, Zielona o raz Pl. Jana Pawła II. (Odcinki ulic zostały wskazane na mapie - w załączniku nr 7 do siwz). Zakres rzeczowy zamówienia - według załączonych przedmiarów robót, które stanowią załącznik nr 7 do siwz. 3. Określenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45.23.31.40-2 - Roboty drogowe 45.23.32.22-1 - Roboty w zakresie chodników. 4. Wykonawca przed przystąpieniem do robót winien opracować i uzgodnić na czas przebudowy projekt czasowej organizacji ruchu wg obowiązującego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem. Wykonawca ma bezwzględny obowiązek zapewnić dojazd do posesji mieszkańcom oraz słuSbom ratunkowym i technicznym. 5. Po wykonaniu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić niezbędne deklaracje zgodności lub atesty wbudowanych materiałów, kosztorys powykonawczy niezbędny do rozliczenia dotacji oraz geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. 6. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres gwarancji na wbudowane materiały i wykonane prace - minimum 3 lata. (Wykonawca moSe zaoferować dłuSszy okres gwarancji jednak nie będzie to brane pod uwagę przez Zamawiającego przy ocenie ofert). 7. Dodatkowe wymagania, zalecenia i uwagi inwestora: - Zamówienie zostanie wykonane w całości z materiałów wykonawcy. - Materiały uSyte do wykonania zamówienia muszą być fabrycznie nowe. - Dowiezienie i rozładunek materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia do miejsca objętego zamówieniem odbędzie się transportem Wykonawcy i na jego koszt. Zamawiający nie bierze na siebie odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe w czasie transportu, rozładunku a takSe w czasie wykonywanych prac. Odpowiedzialność taką ponosi w całości Wykonawca zamówienia. - Po wykonaniu robót Wykonawca pozostawi teren objęty zamówieniem w czystości i naleSytym porządku. Wszelkie odpady stanowią własność Wykonawcy i zostaną usunięte poza teren robót zgodnie z prawem na koszt Wykonawcy. Zdemontowane, nadające się do ponownego uSycia całe płyty chodnikowe oraz kostka brukowa, stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie złoSyć je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (na placu Urzędu Gminy Lutomiersk). - Zamawiający Sąda aby zastosowane materiały budowlane posiadały niezbędne deklaracje zgodności lub atesty. Po wykonaniu zamówienia Wykonawca przedstawi je Zamawiającemu. - Zamawiający Sąda aby wykonawca ustanowił ze swojej strony kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane upowaSniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w zakresie budowy dróg. Właściwe uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie kierownika budowy do Izby InSynierów Budownictwa Wykonawca przedłoSy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. - Wykonawca przedłoSy Zamawiającemu kosztorys ofertowy przed podpisaniem umowy. Kosztorys zostanie sporządzony metodą uproszczoną z zachowaniem podziału rzeczowego takiego jak w przedmiarach robót. - Wykonawcy zobowiązani są przed złoSeniem ofert dokonać wizji lokalnej terenu objętego zamówieniem. (Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej Wykonawcy złoSą na formularzu ofertowym). - Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakość materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na terenie robót powstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę prac a takSe za ewentualne szkody poniesione w związku z prowadzonymi pracami przez pracowników Wykonawcy i osoby trzecie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007 - 2013, DZIAŁANIE 313, 322, 323 - ODNOWA I ROZWÓJ WSI -.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SACH-BRUK STANISŁAW SZYMCZYK, PIORUNÓWEK 12, 98-105 WODZIERADY, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 187768,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 168302,07

  • Oferta z najniższą ceną: 168302,07 / Oferta z najwyższą ceną: 183428,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.