eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąglikowice › realizacja zadania



Ogłoszenie z dnia 2007-05-15

POZYCJA 27499

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wąglikowice: realizacja zadania: Budowa sektora wejściowego muzeum we Wdzydzach na bazie odbudowy XVIII w. karczmy z Rumi - budowa piwnicy karczmy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Muzeum - Kaszubski Park Etnograficzny im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach Kiszewskich, do kontaktów: Andrzej Hommel, 83-406 Wąglikowice, woj. pomorskie, tel. 058 6861130, fax 058 6861130, e-mail: muzeum-wdzydze@neostrada.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.muzeum-wdzydze.gda.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: realizacja zadania: Budowa sektora wejściowego muzeum we Wdzydzach na bazie odbudowy XVIII w. karczmy z Rumi - budowa piwnicy karczmy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Teren Muzeum-Kaszubskiego Parku Etnograficznego im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach Kiszewskich, działka nr 179/2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Budowa sektora wejściowego muzeum we Wdzydzach na bazie odbudowy XVIII w. karczmy z Rumi w zakresie obejmującym wykonanie robót budowlanych polegających na budowie piwnicy karczmy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro, a poniżej 5 278 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 5

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (warunek punktowany) tj. : zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł. brutto. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić powyższy warunek łącznie. 3.Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn: dysponują osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, aktualnie wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić powyższy warunek łącznie. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wymaganych dokumentów - w pierwszej kolejności według kryterium \spełnia\ lub \nie spełnia\. Dodatkowo, za spełnienie warunku określonego w pkt. 2 (jako punktowany) przyznawane będą punkty według następujących zasad: a/ za wykonanie co najmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł. brutto - Wykonawca otrzyma 10 punktów b/ za każde kolejne dodatkowo wykonane zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł. brutto - Wykonawca otrzyma 5 punktów Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy wymagane warunki spełni więcej niż 5 Wykonawców, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia warunku określonego w pkt.2 (jako punktowany) (potwierdzonego dokumentami). W przypadku, gdy Wykonawcy uzyskają taką samą liczbę punktów, to o ustaleniu pomiędzy nimi kolejności w zbiorczej ocenie decydować będzie najwyższa łączna wartość zamówień, za które Zamawiający przyznał im punkty. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających wymagane warunki. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22ust.1 Pzp. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu . Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego Wniosek. 1.3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego Wniosek. 1.4.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł. brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagana forma dokumentów załączanych do wykazu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego Wniosek. 1.5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia tj. do pełnienia funkcji kierownika budowy Do wykazu należy załączyć: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno-budowlane, - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (aktualne na dzień terminu składania ofert), Wymagana forma dokumentów załączanych do wykazu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego Wniosek. 1.6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku (określonego w pkt.4), że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 2.1. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku,gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał albo kopia poświadczona przez notariusza. 2.2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał albo kopia poświadczona przez notariusza. 3. Udział podmiotów występujących wspólnie 3.1. W przypadku składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez Wykonawców występujących wspólnie (w tym również wspólników spółki cywilnej), każdy Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, a także musi spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp. 3.2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej każdy Wykonawca musi złożyć oddzielnie dokumenty wskazane w pkt 1.1., 1.2., 1.3. oraz w pkt. 2.1, natomiast łącznie składają dokumenty wskazane w pkt 1.4., 1.5.,1.6. oraz pkt 2.2. 4. Informacja dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 4.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2. i 1.3. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.2. Dokument, o którym mowa w pkt 4.1 lit. a/ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument, o którym mowa w pkt 4.1. lit. b/ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt 4.2. stosuje się odpowiednio. 4.4.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1.Wykonawca lub Wykonawcy występujący wspólnie mogą złożyć jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.Wniosek sporządza się w języku polskim w sposób trwały w formie pisemnej . 3.Do wniosku należy załączyć dokumenty wymienione w sekcji III.2 niniejszego ogłoszenia. 4.Strony wniosku i załączonych dokumentów powinny być ze sobą trwale spięte w sposób uniemożliwiający dekompletację i ponumerowane. 5.Wniosek należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym zapoznanie się z jego zawartością do czasu otwarcia wniosków, w miejscu wskazanym w sekcji I pkt. I.1). Na opakowaniu należy umieścić informacje: nazwę i dane teleadresowe Wykonawcy oraz opatrzyć napisem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na budowę piwnicy karczmy - Nr sprawy : ZP MKPE 1/2007 6.W przypadku przesłania wniosku drogą pocztową za termin złożenia wniosku przyjmuje się termin, w którym wniosek (przesyłka)znalazł się w siedzibie Zamawiającego. 7.Wykonawca, który osobiście składa wniosek, otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia wniosku z odnotowanym terminem jego złożenia /dzień, godzina/ oraz numerem, jakim oznakowany został wniosek. 8.Wniosek złożony po terminie zostanie zwrócony bez otwierania - po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. 9.Wniosek oraz załączone oświadczenia, wykazy - powinny być złożone w oryginale i podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy/ców (podpis i pieczątka imienna lub podpis czytelny), zgodnie ze sposobem reprezentacji opisanym w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii. Poświadczenie kopii dokumentu, wszelkie zmiany we wniosku winny być dokonane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy/ców w sposób j.w. 10.W przypadku, gdy informacje zawarte we wniosku stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród przedstawionych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 11.Zamawiający udostępni formularze: Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - (zał. nr 1 do ogłoszenia), oświadczenie z art. 22 Pzp (zał. nr 2), wykazu robót - (zał. nr 3), wykazu osób przewidzianych do wykonania zamówienia - (zał. nr 4) i oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku (określonego w pkt.4) - (zał. nr 5) - na własnej stronie internetowej www.muzeum-wdzydze.gda.pl, gdzie zamieszczone będzie również niniejsze ogłoszenie o zamówieniu oraz w swojej siedzibie: Muzeum-Kaszubski Park Etnograficzny im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach Kiszewskich, Wdzydze Kiszewskie, 83-406 Wąglikowice, biuro kierownika administracyjnego. 12.Zamawiający dopuszcza złożenie wniosku i załączników do wniosku na formularzach sporządzonych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść, a także opis kolumn i wierszy odpowiadać będzie formularzom określonym przez Zamawiającego. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.