To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-20
Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie remontu ul. Diamentowej w Lublinie, odcinek od ul. Krochmalnej do ul. Medalionów
Numer ogłoszenia: 274989 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240029 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, Plac Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie remontu ul. Diamentowej w Lublinie, odcinek od ul. Krochmalnej do ul. Medalionów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: I. Sporządzenie dokumentacji: a) Opracowanie projektu wykonawczego, zgodnie z umową, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie - branża drogowa - 6 egz. b) Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia specyfikacji technicznych (sporządzonych na podstawie wydawanych przez GDDKiA Ogólnych Specyfikacji Technicznych) na wykonanie i odbiór wszystkich realizowanych robót - 3 egz. c) Opracowanie Projektu stałej organizacji ruchu - 4 egz. d) Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu - 4 egz. e) Opracowanie Projektu branży zieleń zawierającą szczegółową inwentaryzację dendrologiczną - 3 egz. f) Opracowanie harmonogramu realizacji prac. g) Opracowanie i zatwierdzenie planu zagospodarowania terenu budowy. h) Opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 2 egz. i) Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej. II. Uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno- użytkowym: a) Uzgodnienie projektu wykonawczego branży drogowej oraz projektu stałej organizacji ruchu. b) Uzgodnienie harmonogramu prac. c) Uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu. d) Przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno prawnych, w tym zgłoszenia do właściwego organu nadzoru budowlanego, dotyczącego prowadzenia robót w oparciu o obowiązujące przepisy. III. Nadzór autorski: a) Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) b) Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji. c) Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji. d) Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. e) Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. f) Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. g) Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). IV. Zrealizowanie robót w oparciu o zatwierdzoną dokumentację techniczną po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę. V. Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji a) Remont nawierzchni bitumicznej jezdni, lokalne frezowanie istniejącej nawierzchni, ułożenie nowych warstw bitumicznych. b) Wymiana istniejących krawężników i obrzeży betonowych. c) Remont chodników. d) Remont ścieżki rowerowej. e) Remont zjazdów do posesji w zakresie remontu chodnika. f) Wykonanie oznakowania drogowego: - oznakowanie poziome: strukturalne grubowarstwowe - oznakowanie pionowe: zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu. g) Regulacja elementów naziemnych infrastruktury technicznej uzbrojenia podziemnego, z wymianą włazów oraz krat. h) Odtworzenie trawników i) Uporządkowanie terenu robót. VI. Wykonanie niezbędnych prób i badań: a) Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. b) Prowadzenia dziennika budowy i wykonania obmiarów ilości zrealizowanych robót. c) Przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót VII. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. VIII. Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W LUBLINIE
jakie przetargi wygrała firma
KOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W LUBLINIE
- Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o. w Lublinie, ul. Grygowej 23, 20-260 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3425728,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3489989,70
Oferta z najniższą ceną: 3489989,70 / Oferta z najwyższą ceną: 5308557,32
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa Zadanie 1 - aparatu do kriochirurgii Zadanie 2 - autokeratorefraktometru
- Remont i wyposażenie sekretariatu na I p bloku BAE.
- Sukcesywna dostawa papieru xero na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej z nadzorem autorskim dla zadania pn. "Przebudowa w celu poprawy efektywności energetycznej 3 budynków Izby Administracji Skarbowej w Lublinie".
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych realizowana w ramach projektu Nr 101078903 "Wzmocnienie zdolności operacyjnych laboratoriów Krajowej Administracji Skarbowej".
- Dostawa urządzenia do analizy odkształceń i przemieszczeń dynamicznych 3D.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie projektów wykonawczych dla branż w ramach zadania pn.: Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią w miejscowości Wały."
- Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Polanica-Zdrój
- Podnosimy bezpieczeństwo sanitarne mieszkańców Gminy Dubeninki - budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Dubeninki.
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Pysznica
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji elektrycznej w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu w podziale na 5 części
- Przebudowa dróg gminnych Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmanna 6200045, Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 6200025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.