Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-06
Poznań: Wilkowo Polskie - modernizacja pompowni, gm. Wielichowo, pow. Grodzisk Wlkp.
Numer ogłoszenia: 274810 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu , ul. Piekary 17, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475221, faks 061 8525561.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wilkowo Polskie - modernizacja pompowni, gm. Wielichowo, pow. Grodzisk Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizowana pompownia - Wilkowo Polskie położona jest na działce nr 238, 215/2, 124 - obręb 001 Wilkowo Polskie, gmina Wielichowo, pow. grodziski, woj. wielkopolskie. Przewiduje się wykonanie następujących podstawowych: Przedmiotowa inwestycja obejmuje wymianę trzech pomp wraz z instalacją nowego systemu automatyki i sterowania. Ponadto w ramach modernizacji pompowni przewiduje się wykonać: -Remont żelbetowej konstrukcji studni wlotowej i wylotowej, -Wymianę armatury, -Wymianę koszy ssawnych, -Montaż klap zwrotnych na rurociągach tłocznych, -Wymianę klap zwrotnych na rurociągach grawitacyjnych, -Remont generalny budynku pompowni i jego otoczenia (tereny zielone, nawierzchnie komunikacyjne, ogrodzenia, brama itp.), -Remont instalacji wod. - kan., -Wymianę automatyki i instalacji elektrycznej, -Odmulenie zbiornika wyrównawczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Projekcie budowlano - wykonawczym. zawierającym: część budowlano - technologiczną, część elektryczną, automatykę i sterowanie, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.. Pompownia Wilkowo Polskie została wykonana w pierwszej połowie lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku wg pro-jektu opracowanego w 1982 roku. Zadaniem tej pompowni jest mechaniczne odwadnianie polderu Wilkowo Polskie położonego po obu stronach Kanału Południowego Obry na odcinku od drogi Czacz - Kotusz do drogi Śniaty - Ziemin oraz wzdłuż ujściowego odcinka Samicy Leszczyńskiej. W chwili obecnej pompownia składa się z otwartego zbiornika wyrównawczego wykształconego z kanału dopływo-wego, żelbetowej, dokowej budowli wlotowej, sześciu rurociągów dopływowych do budynku pompowni, dwóch rurociągów zapewniających odpływ grawitacyjny wód z polderu, budynku pompowni wyposażonego w sześć pomp 500UM 250 z wirnikiem 4-łopatkowym produkcji LFP (po 0,5 m3/s każda) o łącznym wydatku Q=3,0 m3/s i żelbetowej, dokowej budowli wylotowej zlokalizowanej w prawym brzegu Południowego Kanału Obry w km 40+900. Na terenie pompowni znajduje się również wieżowa stacja transformatorowa. Inwestycja ma być realizowana bez wyłączenia pompowni z eksploatacji, tj. w razie potrzeby musi istnieć możliwość przerzutu wód. Z uwagi na specjalistyczny charakter obiektu, jeżeli nie będzie możliwe w trakcie realizacji robót budowlanych modernizowanej pompowni, przeprowadzenie wód przez pompownię, Wykonawca musi zabezpieczyć alternatywne źródło przerzutu wód do kanału oraz ponosić koszty zużytej energii elektrycznej lub innego za-silania, od dnia przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego robót. Poziomy włączania i wyłączania pompowania wody określone są w dokumentacji projektowej. Zamawiający dopuszcza możliwość wymiany pomp i wykonanie remontu metodą połówkową, tj. przy zachowaniu aktywności połowy ilości pomp. Warunek ten nie wyłącza obowiązku dysponowania alternatywnym źródłem przerzutu wody, którego wydajność wraz z wydajnością aktywnych pomp będzie porównywalna wydajności pompowni. Zakładane przez Zamawiającego terminy i zakres finansowo-rzeczowy realizacji zamówienia: - w 2011 roku - na kwotę około, ale nie większą niż 998.800,00 PLN - ok. dwa fakturowania (odbiory częściowe), w tym ostatnie fakturowanie do 15-11-2011 r., - w 2012 roku - ok. dwa fakturowania, w tym jeden odbiór częściowy i jeden odbiór końcowy całości zamówienia - ostatnie fakturowanie do 30-07-2012 r. (na kwotę nie mniejszą niż 10% ceny)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 40000,00 PLN (czterdzieści tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- doświadczenie w wykonaniu robót budowlanych i elektroenergetycznych na budowie lub prze-budowie lub remoncie pompowni wodociągowej lub kanalizacyjnej lub odwadniającej lub obiek-tu o charakterze technologicznym zbliżonym do przedmiotu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- będą dysponować osobą uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi odpowiednio jako kierownik budowy lub kierownik robót w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń dotyczących obiektów budowlanych gospodarki wodnej lub melioracji wodnych lub budownictwa hydrotechnicznego, - będą dysponować osobą uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Samodzielna funkcja techniczna w budownictwie może być pełniona także przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pań-stwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 17.04.2008 r. Nr 63 poz. 394)).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - w wysokości nie mniej niż 200.000,00 zł i dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1. zmiany terminu wykonania umowy lub harmonogramu realizacji zamówienia o okres trwania przeszkody powstałej z przyczyny niezawinionej przez Wykonawcę, np. działania siły wyższej, szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych lub przeszkody uniemożliwiającej wykonanie robót, 2. wystąpienia robót zamiennych, dodatkowych, 3. wystąpienia nieprzewidzianych warunków realizacji umowy, nieuwzględnionych w dokumentacji, tj. niezgodności dokumentów ze stanem faktycznym w terenie, 4. zmiany obowiązującej stawki podatku VAT od towarów i usług. 5. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia w uzgodnieniu z Wykonawcą w każdym czasie zmian terminu wykonania przedmiotu zamówienia oraz zmian do Harmonogramu realizacji zamówienia i Tabeli etapów fakturowania w toku realizacji inwestycji zgodnie z zatwierdzonym planem inwestycyjnym Zamawiającego lub w przypadku zmian wielkości lub terminów przyznawania lub rozliczania środków finansowych otrzymanych przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, 61-823 Poznań, ul. Piekary 17 - pokój 105 (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2011 godzina 09:10, miejsce: pok. 201 - sekretariat Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, 61-823 Poznań, ul. Piekary 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt inwestycyjny finansowany jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oś. 1, działanie 125, schemat II - Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont zatoki autobusowej na ul. Grochowskiej w Poznaniu.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów o napędzie elektrycznym na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - fiksacja szwów, drenaż lędźwiowy, czujniki
- Zaprojektowanie (opracowanie dokumentacji projektowej), dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej. Zamówienie zostało podzielone na 3 części
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Modernizacja pomieszczeń po byłym Oddziale Dermatologii w filii nr 1 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- PRACE KONSERWATORSKIE, RESTAURATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE W DOMU SZWAJCARSKIM NA WYSPIE EDWARDA, JEZIORO RACZYŃSKIE, ZANIEMYŚL, NR W REJESTRZE 2503/A
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
- Remont budynku Sądu Apelacyjnego w Lublinie
- Odnawialne źródła energii w Gminie Bojanowo wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne
- Przebudowa pomieszczenia w dziale żywienia wraz z modernizacją i wymianą na nowe, skorodowanych poziomów kanalizacji sanitarnej w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.