Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-06
Opole: Wykonanie 5-letnich ocen stanu technicznego i bezpieczeństwa obwałowań przeciwpowodziowych rzeki Odry wraz z określeniem ich klasy o ogólnej długości 41,99 km, odcinków:
1) Wały lewe na terenie działania Oddziału w Opolu - 30,7 km:
- Zimnice Wielkie - Wójtowa Wieś - 13,7 km,
- miasto Opole - 6,2 km,
- Żelazna - 2,3 km,
- Otok - 3,9 km,
- Narok - 4,6 km;
2) Wały lewe na terenie działania Oddziału w Krapkowicach - 4,8 km:
- Kędzierzyn - 1,5 km,
- Koźle - 1,8 km,
- Koźle Port - 1,5 km;
3) Wały prawe na terenie działania Oddziału w Brzegu - 6,49 km:
- Kościerzyce-Stobrawa - 6,49 km
Numer ogłoszenia: 274738 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu , ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4425742, faks 077 4425726.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie 5-letnich ocen stanu technicznego i bezpieczeństwa obwałowań przeciwpowodziowych rzeki Odry wraz z określeniem ich klasy o ogólnej długości 41,99 km, odcinków: 1) Wały lewe na terenie działania Oddziału w Opolu - 30,7 km: - Zimnice Wielkie - Wójtowa Wieś - 13,7 km, - miasto Opole - 6,2 km, - Żelazna - 2,3 km, - Otok - 3,9 km, - Narok - 4,6 km; 2) Wały lewe na terenie działania Oddziału w Krapkowicach - 4,8 km: - Kędzierzyn - 1,5 km, - Koźle - 1,8 km, - Koźle Port - 1,5 km; 3) Wały prawe na terenie działania Oddziału w Brzegu - 6,49 km: - Kościerzyce-Stobrawa - 6,49 km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje : CZĘŚĆ OPISOWA Dokumentacja wymaganej co najmniej raz na pięć lat okresowej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania wału przeciwpowodziowego powinna zawierać podane niżej elementy: 1) podstawa opracowania; 2) cel i zakres opracowania; 3) wykorzystane materiały; 4) podstawowe dane techniczne obiektu, budowli i urządzeń wałowych: a) charakterystyka obszaru chronionego, b) klasa wału ustalona według rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20 kwietnia 2007r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2007r. Nr 86 poz. 579), c) przebieg trasy wału, d) niweleta korony, e) charakterystyczne przekroje poprzeczne wału, f) główne budowle wałowe, g) budowle towarzyszące; 5) dane hydrologiczne i hydrauliczne: a) poziom wód wielkich miarodajnych i kontrolnych, wody średniej rocznej, poziomy ostrzegawcze i alarmowe, b) przepływy miarodajne i kontrolne, c) zaobserwowane stany i przepływy wody w okresie wezbrań; 6) informacje o eksploatacji obiektu ze zwróceniem szczególnej uwagi na okres przejścia fal powodziowych: a) okres budowy i rozbudowy wału, b) źródła informacji dotyczących dotychczasowej eksploatacji, c) podstawowe problemy podczas dotychczasowej eksploatacji: - analiza protokołów z przeglądów wału, - inwentaryzacja przesiąków, przebić hydraulicznych, odkształceń korpusu i podłoża, - stosowane doraźne i trwałe sposoby zabezpieczenia przed ujemnymi zja?wiskami w czasie piętrzenia wód, - ocena pracy wału i budowli wałowych w okresie piętrzenia; 7) informacje o pomiarach oraz badaniach i obliczeniach specjalistycznych: a) pomiary geodezyjne - profile podłużne i przekroje poprzeczne obwałowań - średnio 4 szt./km wału w skali 1:100, b) prace inwentaryzacyjne, c) badania geotechniczne - min. 4 przekroje na 1 km korpusu wałów i podłoża pod wałami (w jednym przekroju trzy odwierty - korona wału, strona odpowietrzna i odwodna), d) obliczenia parametrów filtracyjnych i stateczności wału dla charakterystycz?nych przekrojów, e) badania i opis stanu budowli towarzyszących, f) opis stanu innych elementów mających wpływ na stan i bezpieczeństwo wa?łów (erozja koryta, wyrobiska i wysypiska, starorzecza, zadrzewienia i zakrzaczenia, przejścia rurociągów, gazociągów, kabli, dróg dojazdowych itp.); 8) ocena stanu technicznego i bezpieczeństwa wraz z określeniem zagrożeń: a) przebieg trasy wału, b) stan międzywala i zawala, c) korpus i podłoże wału, d) budowle, e) urządzenia wałowe, f) urządzenia odwadniające zawale, g) podsumowanie oceny i określenie miejsc szczególnego zagrożenia, h) określenie kategorii stanu technicznego; 9) wnioski wynikające z wykonanej kontroli; 10) dokumentacja fotograficzna ocenianego obiektu. CZĘŚĆ GRAFICZNA Część graficzna dokumentacji oceny powinna zawierać m.in.: 1) plan sytuacyjno-wysokościowy z lokalizacją: - trasy wału z umiejscowieniem budowli, - wysięków i przebić hydraulicznych, - rejonów erozji koryta, wyrobisk, starorzeczy, zadrzewień i zakrzaczeń, - przejść rurociągów, gazociągów, kabli, dróg dojazdowych itp.; 2) profil podłużny wału; 3) przekroje geodezyjne; 4) profile i przekroje geotechniczne; 5) profile analityczne wierceń i sondowań; 6) wykresy z wynikami badań laboratoryjnych (np. wykresy uziarnienia, itd.); 7) przekroje z wynikami obliczeń stateczności i filtracji; 8) przekroje budowli wałowych. Opracowania należy wykonać w 3 egz. dla każdego odcinka wałów oddzielnie + wersja elektroniczna (2 egz.). Dokumentacja powinna zawierać również tabele z zestawieniami wyników ba?dań laboratoryjnych. Układ trasy wału oraz stan międzywala i zawala powinny być opisane w spo?sób ogólny, na podstawie istniejących materiałów oraz wizji terenowej. Należy zwrócić uwagę na następujące elementy: - czy obwałowanie odcinkowo powoduje zwężenie szerokości doliny, co może wpływać na utrudnienie przepływu wód wielkich; - czy obwałowanie przebiega bezpośrednio przy zabudowaniach na zawału oraz jaki wpływ mogą mieć przesiąki przez korpus i podłoże na budynki; - czy pod trasą wału przechodzą starorzecza oraz jaki jest ich stan; - czym międzywale jest porośnięte i jak jego stan może oddziaływać na poziom i kierunki przepływu wód wielkich; - czy w międzywalu i na zawału w odległości mniejszej niż 50 m znajdują się lokalne oczka wodne i zagłębienia oraz ewentualnie czynne lub nieczynne wy?robiska eksploatacji kruszyw; - inne czynniki mogące powodować zmniejszenie bezpieczeństwa powodziowego. W dokumentacji powinny być zamieszczone dane takie jak: wielkości prze?pływów i poziomy wód wielkich miarodajnych i kontrolnych, wody średniej rocz?nej, poziomy ostrzegawcze i alarmowe, przepływy miarodajne i kontrolne oraz zaobserwowane stany i przepływy w okresach wezbrań. Jako regułę powinno przyjmować się, że dane hydrologiczne i hydrauliczne pochodzą z opraco?wań dotyczących ochrony przeciwpowodziowej, jak: programy ochrony, projekty modernizacji urządzeń przeciwpowodziowych, w tym wałów, projekty regulacji rzek i inne opracowania. W wyjątkowych przypadkach, gdy ocenia się długie od?cinki wałów chroniące kilka dolin, celowe jest uzyskanie aktualnych danych hy?drologicznych z Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej i wykonanie obliczeń hydraulicznych. Plany i przekroje zamieszczone w części graficznej dokumentacji powinny spełniać poniższe kryteria: - plan orientacyjny ocenianego odcinka wału w skali 1 : 25 000; - plan sytuacyjno-wysokościowy w skali dostosowanej do długości badanego odcinka wału (1 : 10 000, 1 : 5 000, 1 : 2 000) z zaznaczoną lokalizacją wykonanych i archiwalnych punktów badawczych, przekrojów geotechnicznych oraz innych istotnych danych, np. miejsc obserwacji zjawisk filtracyjnych; - profil podłużny odcinka wału w skali dostosowanej do jego długości z zazna?czonymi poziomami wód miarodajnych oraz wynikami rozpoznania geotech?nicznego; - poprzeczne przekroje charakterystyczne i geotechniczne wału i terenu przyle?głego w skali 1 : 100, 1 : 100/200 lub w przypadku długich przekrojów 1 : 100/500. Liczba oraz długość przekrojów poprzecznych powinna być zgodna z przewi?dywanym rozmieszczeniem i zasięgiem badań geotechnicznych. Przekroje budowli wałowych (pompowni, przepustów wałowych i innych kon?strukcji znajdujących się w korpusie i podłożu) należy zamieścić w skali 1 : 100 lub 1 : 200 wraz z ich możliwie dokładnym opisem oraz wynikami badań terenowych stanu konstrukcji betonowych, stalowych, zamknięć, upustów itp. ze szczególnym zwróceniem uwagi na trudności w odprowadzeniu wód przesiąkających na zawale oraz ze zlewni własnej. Badania gruntów w korpusie wału i jego podłożu należy wykonywać w punk?tach rozmieszczonych w przekrojach prostopadłych do osi trasy nasypu. Rozmieszczenie przekrojów powinno być poprzedzone wstępnym rozpozna?niem. Przekroje powinny być zloka?lizowane na odcinkach wałów, co do których można przypuszczać, że występują na nich zagrożenia, a więc w miejscach: występowania zjawisk filtracyjnych, przejść trasy wału przez starorzecza, występowania uszkodzeń korpusu nasypu (np. osuwisk, zapadlisk, wyraźnych obniżeń niwelety korony itp.), a także dodatkowo w miejscach lokalizacji budowli wałowych, przecinających korpus nasypu. W przypadku, gdy oceniane odcinki wałów są krótsze niż 1 km, należy lokali?zować co najmniej 3 przekroje badawcze na odcinkach dłuższych niż 500 m i 2 przekroje na odcinkach krótszych. W przekrojach należy wykonać badania w minimum 3 punktach badawczych: - w osi korpusu wału, - w terenie przy stopie korpusu wału od strony odwodnej i odpowietrznej. Zakres badań geotechnicznych w poszczególnych punktach zależy od lokaliza?cji punktu (korpus wału, teren przyległy) i rodzaju gruntu. Badania gruntów w punktach położonych obok korpusu walu należy wy?konywać do następujących głębokości H poniżej poziomu terenu: - w gruntach nośnych - nie mniej niż dwie wysokości piętrzenia hwm w odniesie?niu do przepływu miarodajnego Qwm, lecz nie więcej niż 6 m w przypadku wa?łów I i II klasy i 4 m w przypadku wałów III i IV klasy; - w gruntach słabonośnych - co najmniej 1 m poniżej spągu tych gruntów, a w przypadku bardzo głębokich złóż gruntów organicznych do głębokości nie mniejszej niż 2 wysokości nasypu, lecz nie głębiej niż 6 m. Badania w korpusie wału wykonywane z korony powinny sięgać w podłoże mineralne pod wałem na głębokość minimum 1,0 m w gruntach mineralnych; w gruntach organicznych w podłożu zaleca się osiągnięcie spągu tych gruntów lub nie mniej niż 2 wysokości nasypu, lecz nie głębiej niż 6 m od poziomu terenu obok wału..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.35.52.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych przez Wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednego opracowania o charakterze i zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem (wg załącznika nr 3 do oferty). Zrealizowane opracowania winny być potwierdzone odpowiednimi dokumentami przez zleceniodawców o należytym jej wykonaniu (opinie, referencje, protokoły, itp.)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji (geolog, hydrolog, geodeta - kopie właściwych uprawnień, osoba dokonująca oceny stanu technicznego - odpowiednie uprawnienia oraz przynależność do Izby Inżynierskiej), wg załącznika nr 4 do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu
ul. Katowicka 55,
45-061 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu ul. Katowicka 55, 45-061 Opole.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wały lewe na terenie działania Oddziału w Opolu - 30,7 km.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5-letnie oceny stanu technicznego następujących odcinków: - Zimnice Wielkie - Wójtowa Wieś - 13,7 km, - miasto Opole - 6,2 km, - Żelazna - 2,3 km, - Otok - 3,9 km, - Narok - 4,6 km;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.35.52.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wały lewe na terenie działania Oddziału w Krapkowicach - 4,8 km.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5-letnie oceny stanu technicznego następujących odcinków: - Kędzierzyn - 1,5 km, - Koźle - 1,8 km, - Koźle Port - 1,5 km;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.35.52.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wały prawe na terenie działania Oddziału w Brzegu - 6,49 km.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5-letnia ocena stanu technicznego odcinka Kościerzyce - Stobrawa - 6,49 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.35.52.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa transportu osobowego uczniów w związku z realizacją zajęć w Laboratorium branżowym OCE
- Dzierżawa łączy transmisji danych Ethernet (ETH) L2 od operatora telekomunikacyjnego dla potrzeb KWP w Opolu
- Świadczenie usług transportu sanitarnego zespołem podstawowym "P" i transportowym "T" oraz transportu krwi na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Informatyzacja, integracja i harmonizacja danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla gminy Łubniany
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Utrzymanie i remonty nawierzchni chodników przy drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Opola
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie gminy Żurawica na technologię LED"
- Modernizacja oświetlenia na terenie gminy Michałów Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Wykonanie przeglądów okresowych instalacji elektrycznej dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Okresowa, roczna i pięcioletnia, kontrola stanu technicznego obiektów budowlanych garnizonu lubelskiego Policji
- "Modernizacja istniejącego na terenie Gminy Lubawka oświetlenia ulicznego."
- Przeprowadzenie kontroli okresowej obiektów infrastruktury lotniskowej w m. Gdynia, Siemirowice, Malbork, Pruszcz Gdański, Ustka.
więcej: Wykonywanie badań »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.