eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Remont niektórych pomieszczeń w budynku po byłym Technikum Energetycznym w ramach przystosowania obiektu do potrzeb siedziby Miejskiego Klubu imienia Jana Kiepury w Sosnowcu przy ulicy Będzińskiej 65

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-11

Sosnowiec: Remont niektórych pomieszczeń w budynku po byłym Technikum Energetycznym w ramach przystosowania obiektu do potrzeb siedziby Miejskiego Klubu imienia Jana Kiepury w Sosnowcu przy ulicy Będzińskiej 65
Numer ogłoszenia: 274718 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Klub im. Jana Kiepury , ul. Będzińska 6, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 2913948, faks 0-32 2913948.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kiepura.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont niektórych pomieszczeń w budynku po byłym Technikum Energetycznym w ramach przystosowania obiektu do potrzeb siedziby Miejskiego Klubu imienia Jana Kiepury w Sosnowcu przy ulicy Będzińskiej 65.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części, które obejmują: CZĘSĆ I - Wymianę drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, roboty posadzkarskie i naprawę schodów
CZĘŚĆ II - Wymianę zużytych okien drewnianych na okna z PCV
CZĘŚĆ III - Malowanie sali gimnastycznej i wejścia głównego
Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w dokumentacji, która zawiera dla każdej części wyodrębnione: przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, prowadzący działalność gospodarczą jak i nie będący przedsiębiorcami, którzy spełnią warunki udziału wymagane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz którzy nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn opisanych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity - Dz. U. z 29 listopada 2007 r., Nr 223, poz. 1655 , z późniejszymi zmianami - zwanej dalej ustawą ) stosownie do sytuacji faktycznej wykonawcy oraz stosownie do formy prawnej prowadzonej działalności. Pod pojęciem działalności należy rozumieć: działalność gospodarczą, działalność statutową, działalność badawczą, działalność naukową i inną wynikającą z przepisów szczególnych dotyczących zarejestrowanych lub utworzonych podmiotów w oparciu o przepisy szczególne. 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna sytuację ekonomiczną i finansową wykonawcy za zapewniającą wykonanie niniejszego zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
    2.1. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości:
    2.1.1.nie mniejszej niż 200.000,00 zł, (słownie: dwieście tysięcy złotych) dla części I i II
    2.1.2.nie mniejszej niż 70.000,00 zł, (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) dla części III
    - lub dla walut obcych w wysokości równoważnej, liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu, w którym opublikowane zostało ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;
    2.2. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
    3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje, że:
    3.1. w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia zamawiający uzna wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na:
    3.1.1.wymianie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych o powierzchni ogółem nie mniej niż 106 m2 , wykonaniu posadzek cementowych, z kamieni sztucznych, z płytek kamionkowych jedno i wielobarwnych, z płytek terakotowych-na podłogach i na schodach nie mniej niż 300 m2 - dla części I;
    3.1.2.wymianie zużytych okien drewnianych na okna z PCV - sztuk nie mniej niż 85 , m2 około 289,74 - dla części II;
    3.1.3.przygotowaniu do malowania i dwukrotnym malowaniu ścian, sufitów, grzejników, balustrad farbami olejnymi i emulsyjnymi - powierzchni nie mniejszej niż 1000,00 m2 - dla części III;
    3.2. dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej w ograniczonym zakresie;
    4.Zamawiający oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dokona według formuły spełnia -nie spełnia - w oparciu o analizę treści oświadczeń i dokumentów, jakie na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dostarczą wykonawcy wraz z ofertą. Przy ocenie spełniania warunków przez wykonawców występujących wspólnie dotyczących:
    - posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia,
    - dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    - znajdywania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał wykonawców występujących wspólnie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą następujących oświadczeń i dokumentów:
    1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych obejmujących: Remont niektórych pomieszczeń w budynku po byłym Technikum Energetycznym w ramach przystosowania obiektu do potrzeb siedziby Miejskiego Klubu imienia Jana Kiepury w Sosnowcu przy ulicy Będzińskiej 65,
    2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych obejmujących:Remont niektórych pomieszczeń w budynku po byłym Technikum Energetycznym w ramach przystosowania obiektu do potrzeb siedziby Miejskiego Klubu imienia Jana Kiepury w Sosnowcu przy ulicy Będzińskiej 65, z przyczyn opisanych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy stosownie do sytuacji faktycznej wykonawcy oraz stosownie do formy prawnej prowadzonej działalności.
    3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    4. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    5. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , zamawiający żąda aby wraz z ofertą wykonawca złożył następujące dokumenty:
    5.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane ujęte w wykazie zostały wykonane należycie.
    5.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
    5.2.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 5.2., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
    5.3. Dokumenty potwierdzające, że osoby wymienione w wykazie, o którym mowa w punkcie 5.2 posiadają wymagane uprawnienia budowlane w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 roku, Nr 83, poz. 578, z późniejszymi zmianami) potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art.12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118, z późniejszymi zmianami) lub odpowiadające wymaganym uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (zgodnie z zapisem art.104 ustawy) oraz aktualne zaświadczenia właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające, że osoby wymienione w wykazie, o którym mowa w punkcie 5.2 są członkami właściwych Izb Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa musi być ważne w dniu złożenia ofert;
    6.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
    7.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wykonawców prowadzących działalność gospodarczą) lub inny dokument-wynikający z przepisów szczególnych (dotyczy wykonawców nie będących przedsiębiorcami), z którego wynikać będzie sposób reprezentowania wykonawcy.
    8.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym dokumencie (np. KRS, wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub inny wynikający z przepisów szczególnych dotyczących wykonawcy nie będącego przedsiębiorcą).
    9.W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę zamawiający wymaga, aby każdy z wykonawców indywidualnie złożył:
    9.1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych obejmujących: Remont niektórych pomieszczeń w budynku po byłym Technikum Energetycznym w ramach przystosowania obiektu do potrzeb siedziby Miejskiego Klubu imienia Jana Kiepury w Sosnowcu przy ulicy Będzińskiej 65.
    9.2. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - na wykonanie robót budowlanych obejmujących: Remont niektórych pomieszczeń w budynku po byłym Technikum Energetycznym w ramach przystosowania obiektu do potrzeb siedziby Miejskiego Klubu imienia Jana Kiepury w Sosnowcu przy ulicy Będzińskiej 65.
    9.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
    9.4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (dotyczy wykonawców prowadzących działalność gospodarczą) lub inny dokument-wynikający z przepisów szczególnych (dotyczy wykonawców nie będących przedsiębiorcami), z którego wynikać będzie sposób reprezentowania wykonawcy.
    10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
    10.1.zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 3. i 7. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    10.1.1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
    10.1.2.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
    10.1. 3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
    Dokumenty o których mowa w punkcie 10.1.1. i 10.1.3. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Dokument o którym mowa w punkcie 10.1.2. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    11.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 10., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
    12.Dokumenty na potwierdzenie spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokument pełnomocnictwa należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
    13.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
    .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kiepura.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Klub imienia Jana Kiepury ul. Będzińska 6,41-200 Sosnowiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 15:00, miejsce: Miejski Klub imienia Jana Kiepury ul. Będzińska 6,41-200 Sosnowiec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 30.09.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, roboty posadzkarskie i naprawa schodów,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych o powierzchni ogółem 106 m2 , wykonaniu posadzek cementowych, z kamieni sztucznych, z płytek kamionkowych jedno i wielobarwnych, z płytek terakotowych - na podłogach i na schodach - ok. 320 m2 ;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.43.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana zużytych okien drewnianych na okna z PCV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie zużytych okien drewnianych na okna z PCV - sztuk 85 , m2 - 289,74;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Malowanie sali gimnastycznej i pomieszczeń strefy wejściowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przygotowaniu do malowania i dwukrotnym malowaniu ścian, sufitów, grzejników, balustrad farbami olejnymi i emulsyjnymi - powierzchnia około 1050,00 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.