eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › DOSTAWA WORKÓW FOLIOWYCH DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Żary: DOSTAWA WORKÓW FOLIOWYCH DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW
Numer ogłoszenia: 274710 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne "PEKOM" S.A. , ul. Bohaterów Getta 9-11, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4794600, faks 068 4794602.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pekom.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WORKÓW FOLIOWYCH DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów. 2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania matryc, a koszty poniesione z tego tytułu wkalkulować w koszt wykonania worków. - worki muszą być konfekcjonowane, nie w rolkach, pakowane po 200 - 500 szt. - worki poza odpowiednimi opisami muszą posiadać logo wraz z adresem i nr telefonu Spółki (o wymiarach około 20 cm x 15 cm w kolorze czarnym lub białym w zależności od koloru worka), - nadruki na workach o przeznaczeniu worków mają być w jednakowych wymiarach równych co najmniej 2,5 cm wysokości w kolorze czarnym lub białym w zależności od koloru worka), - napisy na workach mają występować cyklicznie na całej długości worka, muszą być czytelne, estetyczne bez ubytków i zniekształceń, - worki muszą mieć niezmienną grubość i jednolitą strukturę tworzywa na całej powierzchni, - Zamawiający wprowadza prawo opcji (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp) dopuszczając: możliwość zwiększenia zakresu zamówienia dla części 1, 2, 3, 4, 5 do 30 %, uzależniając to prawo od potrzeb Zamawiającego. - Koszt dostawy do Zamawiającego ponosi Wykonawca..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. pkt 7

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień w związku, z czym Zamawiający nie precyzuje tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniającego warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia pozwalające na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem, Zamawiający uzna Wykonawcę, który przedstawi - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniającego warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia pozwalające na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem, Zamawiający uzna Wykonawcę, który przedstawi - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniającego warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia pozwalające na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem, Zamawiający uzna Wykonawcę, który przedstawi - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniającego warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia pozwalające na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem, Zamawiający uzna Wykonawcę, który przedstawi - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz Oferta sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich tych Wykonawców. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną winno zawierać: wyszczególnienie wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną (nazwy, adresy, Regon i NIP), wskazanie pełnomocnika, dokładne określenie postępowania, dla którego udzielane jest pełnomocnictwo, określenie czasu trwania pełnomocnictwa (jeśli okres udzielenia pełnomocnictwa jest krótszy niż do dnia upływu okresu odpowiedzialności z tytułu udzielonej gwarancji oraz usunięcia usterek pogwarancyjnych to pełnomocnictwo to będzie musiało być następnie wydłużone do tego okresu np. w umowie, jaką zawrą podmioty po wyborze ich oferty), zakres pełnomocnictwa: pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy zgodnie z paragrafem 7 projektu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pekom.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bohaterów Getta 9-11 68-200 Żary..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat P.K. PEKOM S.A. ul. Bohaterów Getta 9-11, 68-200 Żary..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ŁK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki do selektywnej zbiórki odpadów wykonane z folii polietylenowej LDPE, półprzezroczyste, grubości co najmniej 60 mikronów: - worki niebieskie z opisem: PAPIER I TEKTURA, o pojemności 120 l, w ilości 3600 szt., - worki białe z opisem: SZKŁO, o pojemności 80 l, w ilości 3600 szt., - worki czerwone z opisem: METAL, o pojemności 60 l w ilości 1000 szt., - worki żółte z opisem: TWORZYWA SZTUCZNE, o pojemności 120 l w ilości 3600 szt., - worki bezbarwne z opisem: OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE, o pojemności 60 l, w ilości 3600 szt., - worki czarne z opisem: ODPADY ULEGAJĄCE BIODEGRADACJI, o pojemności 60 l, w ilości 2500 szt., - worki zielone z opisem: ODPADY ZIELONE, o pojemności 120 l, w ilości 3600 szt., Wykonawca dostarczy 21.500 szt. worków transportem własnym do 5 dni od daty podpisania umowy na bazę Zakładu Oczyszczania Miasta ul. Brata Alberta 8 w Żarach, w godz. 7:30-15:30 poniedziałek - piątek. Ponadto Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji do 30 % do 30.09.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GŻ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki do selektywnej zbiórki odpadów wykonane z folii polietylenowej LDPE, półprzeźroczyste, grubości 50 mikronów: - worki zielone z opisem: SZKŁO KOLOROWE, o pojemności 60 l, w ilości 3000 szt., - worki białe z opisem: SZKŁO BEZBARWNE, o pojemności 60 l, w ilości 3000 szt., - worki niebieskie: PAPIER I OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE, o pojemności 80 l, w ilości 2500 szt., - worki żółte z opisem: TWORZYWA SZTUCZNE, METALE, w ilości 4800 szt., - worki czarne z opisem: ODPADY ZIELONE I BIODEGRADOWALNE w ilości 2000 szt., Wykonawca dostarczy 15300 szt. worków transportem własnym do 5 dni od daty podpisania umowy na bazę Zakładu Oczyszczania Miasta ul. Brata Alberta 8 w Żarach, w godz. 7:30-15:30 poniedziałek - piątek. Ponadto Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji do 30 % do 30.09.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: LŁ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki do selektywnej zbiórki odpadów wykonane z folii polietylenowej LDPE, półprzezroczyste, o pojemności 120 l, jedynie worki przeznaczone na szkło o pojemności 80 l: - worki żółte z opisem: TWORZYWA SZTUCZNE, METALE, w ilości 3000 szt., grubości 60 mikronów, - worki niebieskie z opisem: PAPIER I TEKTURA, w ilości 3000 szt., grubości 60 mikronów, - worki zielone z opisem: SZKŁO, w ilości 3000 szt., grubości 70 mikronów, - worki brązowe z opisem: ODPADY BIODEGRADOWALE, w ilości 2000 szt., grubości 80 mikronów. Worki dodatkowo poza logo Zamawiającego muszą posiadać oznaczenie gminy na potrzeby, której są zamawiane (nazwa, adres gminy, zostaną dostarczone w dniu podpisania umowy). Wykonawca dostarczy 11.000 szt. worków transportem własnym do 5 dni od daty podpisania umowy na bazę Zakładu Oczyszczania Miasta ul. Brata Alberta 8 w Żarach, w godz. 7:30-15:30 poniedziałek - piątek. Ponadto Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji do 30 % do 30.09.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MŻ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki do selektywnej zbiórki odpadów wykonane z folii polietylenowej LDPE, półprzeźroczyste, o grubości 60 mikronów: - worki białe z opisem: SZKŁO, o pojemności 60 l, w ilości 5000 szt., - worki niebieskie z opisem: PAPIER I TEKTURA, o pojemności 80 l, w ilości 5000 szt., - worki żółte z opisem: TWORZYWA SZTUCZNE, METALE, o pojemności 120 l w ilości 5000 szt., - worki brązowe z opisem: ZIELONE I BIOODPADY, o pojemności 120 l, w ilości 8000 szt., Worki dodatkowo poza logo Zamawiającego muszą posiadać oznaczenie gminy na potrzeby, której są zamawiane (nazwa gminy, zostanie dostarczone w dniu podpisania umowy). Wykonawca dostarczy 23000 szt. worków transportem własnym do 5 dni od daty podpisania umowy na bazę Zakładu Oczyszczania Miasta ul. Brata Alberta 8 w Żarach, w godz. 7:30-15:30 poniedziałek - piątek. Ponadto Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji do 30 % do 30.09.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki do selektywnej zbiórki odpadów wykonane z folii polietylenowej LDPE, półprzeźroczyste o grubości 60 mikronów; - worki niebieskie z opisem: PAPIER I TEKTURA, o pojemności 80 l, w ilości 1000 szt., - worki żółte z opisem: TWORZYWA SZTUCZNE, METALE, o pojemności 120 l w ilości 1000 szt., - worki zielone z opisem: SZKŁO, o pojemności 80 l, w ilości 1000 szt., - worki brązowe z opisem: BIOODPADY, o pojemności 120 l, w ilości 1000 szt. Wykonawca dostarczy 4000 szt. worków transportem własnym do 5 dni od daty podpisania umowy na bazę Zakładu Oczyszczania Miasta ul. Brata Alberta 8 w Żarach, w godz. 7:30-15:30 poniedziałek - piątek. Ponadto Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji do 30 % do 30.09.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.