Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Kielce: Dostawa części zamiennych do pojazdów:
Część 1 Renault MIDLUM, PREMIUM,
Część 2 DAF LF 55220,55210
Część 3 MULTICAR M26, FUMO M30
Część 4 Mercedes Sprinter 313 CDI
Część 5 URSUS 5314
Numer ogłoszenia: 27467 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni Sp. z o.o. , ul. Lecha 11a, 25-622 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 3452880, faks 3452880.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zielen.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do pojazdów: Część 1 Renault MIDLUM, PREMIUM, Część 2 DAF LF 55220,55210 Część 3 MULTICAR M26, FUMO M30 Część 4 Mercedes Sprinter 313 CDI Część 5 URSUS 5314.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części zamiennych do pojazdów: Część 1 Renault MIDLUM, PREMIUM, Część 2 DAF LF 55220,55210 Część 3 MULTICAR M26, FUMO M30 Część 4 Mercedes Sprinter 313 CDI Część 5 URSUS 5314 Szczegółowy wykaz części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Określone ilości zostały ustalone na podstawie średniego zużycia części. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odbioru części w ilościach faktycznie zamawianych, które będą wynikały z bieżących napraw. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. O ilości i terminie dostaw Wykonawca zostanie zawiadomiony drogą pisemną lub faksem w terminie nie dłuższym niż 24 godziny przed przewidywaną dostawą. Termin realizacji zamówienia od dnia zgłoszenia nie może być dłuższy niż 24 godziny, licząc od dnia doręczenia zamówienia. Powyższy zapis nie stosuje się do części zamawianych, niedostępnych na terenie naszego kraju. W takim przypadku Wykonawca w dniu złożenia zamówienia określa termin dostawy nie dłuższy niż 5 dni roboczych. Realizacja umowy będzie obowiązywała przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy; albo przez okres krótszy niż 12 miesięcy, do wyczerpania ilości części z wykazu lub do wyczerpania kwoty umowy, w zależności od tego, co nastąpi pierwsze..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie. Uwaga; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem Oferty cenowej - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z cenami jednostkowymi. Zaoferowane części zamienne muszą być zgodne z wymogami producenta pojazdu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następującej okoliczności: W sytuacji zmiany zaoferowanego przedmiotu zamówienia na inny o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielen.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni Sp. z o.o., ul Sandomierska 249, 25-330 Kielce..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie RPZ Sp. z o.o. ul Sandomierska 249, 25-330 Kielce, pok.12 ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów: Część 1 Renault MIDLUM, PREMIUM,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Określone ilości zostały ustalone na podstawie średniego zużycia części. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odbioru części w ilościach faktycznie zamawianych, które będą wynikały z bieżących napraw..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów: Część 2 DAF LF 55220,55210.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Określone ilości zostały ustalone na podstawie średniego zużycia części. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odbioru części w ilościach faktycznie zamawianych, które będą wynikały z bieżących napraw..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów: Część 3 MULTICAR M26, FUMO M30.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Określone ilości zostały ustalone na podstawie średniego zużycia części. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odbioru części w ilościach faktycznie zamawianych, które będą wynikały z bieżących napraw..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów: Część 4 Mercedes Sprinter 313 CDI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Określone ilości zostały ustalone na podstawie średniego zużycia części. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odbioru części w ilościach faktycznie zamawianych, które będą wynikały z bieżących napraw..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów: Część 5 URSUS 5314.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Określone ilości zostały ustalone na podstawie średniego zużycia części. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odbioru części w ilościach faktycznie zamawianych, które będą wynikały z bieżących napraw..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup, dostawa i montaż systemu obsługującego parking przed budynkiem Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
- Zakup i sukcesywna dostawa odczynników i kontroli wraz z dzierżawą analizatora do badania moczu dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Zakup i sukcesywna dostawa odczynników, krwinek i materiałów zużywalnych do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej metodą (...) do posiadanego (...) sprzętu DiaMed przez okres 2024-2026
- ZP.272.5.2024 "Dostawa odczynników laboratoryjnych i testów diagnostycznych"
- Mechaniczne pozimowe oczyszczanie ulic/dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do obiektów Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic zużytych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego
- Zakup części zamiennych, akumulatorów, oleju i ogumienia na potrzeby obsługi samochodów służbowych WPR SP ZOZ w Lublinie
- DOSTAWA TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH (CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH), AKCESORIÓW SAMOCHODOWYCH DO MAGAZYNÓW SŁUŻBY CZOŁG.-SAM. DLA 31.WOG ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH W ZGIERZU, LEŹNICY WLK., TOM.MAZ.
- Dostawa części i akcesoriów do pojazdów
- Dostawy dodatkowych części zamiennych do samochodów marki Mercedes oraz Volkswagen
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.