eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bochni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Bochnia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bochni
Numer ogłoszenia: 274670 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni , ul. Wojska Polskiego 3, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6111051, faks 014 6111051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-bochnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bochni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych: Część I - Księgowość komputerowa I, II, III stopnia dla 11 osób, w tym dla 10 osób uprawnionych w ramach środków Funduszu Pracy oraz 1 osoby poszukującej pracy niepełnosprawnej niepozostającej w zatrudnieniu ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Część II - Obsługa kasy fiskalnej dla 10 osób bezrobotnych, w ramach projektu Wiatr w żagle realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Część III - ABC przedsiębiorczości dla 21 osób bezrobotnych w dwóch grupach szkoleniowych realizowanych w następujących po sobie okresach (1 grupa w ramach projektu Wiatr w żagle realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla maksymalnie 10 osób oraz 2 grupa w ramach programów specjalnych:Aktywny rodzic i ADS=Aktywność-Działanie-Sukces w ramach środków Funduszu Pracy dla maksymalnie 11 osób), Część IV - Operator koparko-ładowarki wszystkie typy kl. III dla 11 osób, w tym dla 10 osób bezrobotnych w ramach projektu Wiatr w żagle realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz 1 osoby poszukującej pracy niepełnosprawnej niepozostającej w zatrudnieniu ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Część V - Magazynier z obsługą wózka jezdniowego dla 10 osób bezrobotnych w ramach projektu Wiatr w żagle realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy, wpis musi być aktualny na rok 2013. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków nastąpi na podstawie przedłożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie 6 niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch grupowych usług szkoleniowych dla minimum 5 osób o zakresie obejmującym daną część przedmiotu zamówienia tj.: I, II, III , IV lub V (w zależności od tego, na jaką część zamówienia Wykonawca składa ofertę) potwierdzonych poświadczeniem lub referencjami, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków nastąpi na podstawie przedłożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie 6 niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać do zajęć salę wykładową o powierzchni minimum 20 m2 z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia, wyposażoną w rzutnik/projektor, ekran, komputer, oraz potencjał techniczny wymieniony w poszczególnych częściach zamówienia. Szkolenie powinno być zorganizowane w odpowiednich pomieszczeniach z zapewnionym zapleczem do przeprowadzenia szkolenia tj.: posiadających odpowiednie warunki sanitarne i spełniające wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków nastąpi na podstawie przedłożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie 6 niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku ubiegania się o: część I zamówienia: Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z wykształceniem wyższym, oraz które posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w ostatnich 12 miesiącach przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwóch grupowych usług szkoleniowych dla minimum 5 osób o zakresie obejmującym I część przedmiotu zamówienia część II zamówienia: Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia z wykształceniem co najmniej średnim, która posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w ostatnich 12 miesiącach przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwóch grupowych usług szkoleniowych dla minimum 5 osób o zakresie obejmującym II część przedmiotu zamówienia część III zamówienia: Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z wykształceniem wyższym, które posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w ostatnich 12 miesiącach przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwóch grupowych usług szkoleniowych dla minimum 5 osób o zakresie obejmującym III część przedmiotu zamówienia część IV zamówienia: Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z wykształceniem co najmniej średnim, które posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w ostatnich 12 miesiącach przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwóch usług szkoleniowych grupowych dla minimum 5 osób o zakresie obejmującym IV część przedmiotu zamówienia część V zamówienia: Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z wykształceniem co najmniej średnim, które posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w ostatnich 12 miesiącach przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwóch grupowych usług szkoleniowych dla minimum 5 osób o zakresie obejmującym V część przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków nastąpi na podstawie przedłożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie 6 niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia. Zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy prawo zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi posiadać potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na prawidłowe wykonanie usługi szkoleniowej. Wykonawca musi przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych-załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, w tym formularze cenowe, Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, program szkolenia, kalkulacja kosztów szkolenia, Oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu samodzielnie/ zamierzeniu powierzenia podwykonawcom

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Posiadanie akredytacji w tym np.akredytacje kuratora oświaty,innych certyfikatów dot.danej części zamówienia oraz certyfikatów ISO dot.Wykonawcy - 10
  • 3 - Ilość wykonanych usług szkoleniowych przez Wykonawcę o zakresie obejmującym daną część przedmiotu zamówienia - 15
  • 4 - Ilość wykonanych usług szkoleniowych przez Wykładowcę o zakresie obejmującym daną część przedmiotu zamówienia - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę kadry prowadzącej szkolenie - pod warunkiem, że proponowana kadra będzie spełniała warunki opisane w niniejszej specyfikacji. Informacja o zmianie musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie, na co najmniej jeden dzień przed zaistniałą okolicznością. W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę miejsca prowadzenia szkolenia. Informacja o zmianie musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie co najmniej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. W przypadku nagłych zdarzeń losowych ww. termin nie musi być zachowany. Informacja musi wpłynąć na piśmie do Zamawiającego niezwłocznie po zaistniałym zdarzeniu. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia (za porozumieniem i zgodą Wykonawcy) w przypadku: a)gdy termin wykonania zamówienia określony w ofercie jest niemożliwy do zrealizowania ze względu na czas potrzebny Komisji Przetargowej w celu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty b)gdy Zamawiającemu nie uda się dokonać doboru uczestników szkolenia (w ilości stanowiącej całość grupy szkoleniowej zawartej w SIWZ) c)gdy zaistnieją inne okoliczności trudne do przewidzenia i uniemożliwią one wykonanie zamówienia w określonym terminie. Ogólny koszt szkolenia ulegnie zmniejszeniu o kwotę przypadającą na 1-go uczestnika bez konieczności sporządzania aneksu do umowy - w przypadku: a)nie podjęcia szkolenia przez skierowaną osobę bezrobotną. b)rezygnacji osoby bezrobotnej ze szkolenia, proporcjonalnie do liczby godzin szkolenia, w którym uczestnik nie brał udziału oraz niewykonanych usług, c)nieukończenia szkolenia przez skierowaną osobę bezrobotną z powodu choroby, proporcjonalnie do liczby godzin szkolenia, w którym uczestnik nie brał udziału oraz niewykonanych usług, d)podjęcia zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej w trakcie szkolenia oraz nie kontynuowania go przez osobę skierowaną, e)nie objęcia ubezpieczeniem osoby skierowanej na szkolenie. W przypadku stwierdzenia w stosunku do osoby uprawnionej skierowanej na szkolenie przeciwwskazań zdrowotnych lub psychologicznych na podstawie badań lekarskich, Wykonawca jest zobowiązany do ponownego przeliczenia kosztów szkolenia tej osoby i ma prawo do obciążenia Zamawiającego wyłącznie kosztami badań lekarskich tej osoby. Zmiany umowy dokonuje się w formie aneksu do umowy podpisanej przez Zamawiającego i Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl oraz www.pup-bochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni, 32-700 Bochnia, ul. Wojska Polskiego 3, Parter-stanowisko 9..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni, 32-700 Bochnia, ul.Wojska Polskiego 3, Pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część II,III,IV i V zamówienia dotyczy projektu Wiatr w żagle realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Księgowość komputerowa I, II, III stopnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego Księgowość komputerowa I, II, III stopnia dla 11 osób, w tym dla 10 osób uprawnionych w ramach środków Funduszu Pracy oraz 1 osoby poszukującej pracy niepełnosprawnej niepozostającej w zatrudnieniu ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa kasy fiskalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego Obsługa kasy fiskalnej dla 10 osób bezrobotnych, w ramach projektu Wiatr w żagle realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ABC przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego ABC przedsiębiorczości dla 21 osób bezrobotnych w dwóch grupach szkoleniowych realizowanych w następujących po sobie okresach (1 grupa w ramach projektu Wiatr w żagle realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla maksymalnie 10 osób oraz 2 grupa w ramach programów specjalnych: Aktywny rodzic i ADS=Aktywność-Działanie-Sukces w ramach środków Funduszu Pracy dla maksymalnie 11 osób)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Operator koparko-ładowarki wszystkie typy kl. III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego Operator koparko-ładowarki wszystkie typy kl. III dla 11 osób, w tym dla 10 osób bezrobotnych w ramach projektu Wiatr w żagle realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz 1 osoby poszukującej pracy niepełnosprawnej niepozostającej w zatrudnieniu ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Magazynier z obsługą wózka jezdniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego Magazynier z obsługą wózka jezdniowego dla 10 osób bezrobotnych w ramach projektu Wiatr w żagle realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.