eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suszec › Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne, sprzęt komputerowy i multimedialny w ramach projektu pt.Wiem, umiem, potrafię - indywidualizacja nauczania w Gminie Suszec, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-27

Suszec: Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne, sprzęt komputerowy i multimedialny w ramach projektu pt.: Wiem, umiem, potrafię - indywidualizacja nauczania w Gminie Suszec, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 274656 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239858 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty i Sportu w Suszcu, ul. Wyzwolenia 2, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 032 2124277, 2124436, faks 032 2124277, 2124436.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne, sprzęt komputerowy i multimedialny w ramach projektu pt.: Wiem, umiem, potrafię - indywidualizacja nauczania w Gminie Suszec, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zgodnie z punktem 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne, sprzęt komputerowy i multimedialny w ramach projektu pt.: Wiem, umiem, potrafię - indywidualizacja nauczania w Gminie Suszec, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych na stanowisku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwanego dalej zamówieniem. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na 5 zadań, tj: Zadanie 1: Dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Formularz cenowy wraz ze szczegółowym opisem zadania stanowi zał. A do SIWZ. Zadanie 2: Dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. Formularz cenowy wraz ze szczegółowym opisem zadania stanowi zał. B do SIWZ. Zadanie 3: Dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Formularz cenowy wraz ze szczegółowym opisem zadania stanowi zał. C do SIWZ. Zadanie 4: Dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją. Formularz cenowy wraz ze szczegółowym opisem zadania stanowi zał. D do SIWZ. Zadanie 5: Dostawa pozostałego sprzętu komputerowego i multimedialnego do realizacji zajęć objętych projektem. Formularz cenowy wraz ze szczegółowym opisem zadania stanowi zał. E do SIWZ. 3.3 Stanowiące przedmiot zamówienia dostawy muszą: a) posiadać właściwe atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, w tym przewidziane ustawą z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności, wraz z aktami wykonawczymi, b) być produktami bezpiecznymi w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów, wraz z aktami wykonawczymi, c) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia placówki oświatowej, muszą spełniać prawem przewidziane wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych, d) być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia, e) być zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu, f) być zgodne z wymaganiami określonymi w zał. A-E do niniejszej SIWZ. 3.4 Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: a) Przez doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne, sprzęt komputerowy i multimedialny należy rozumieć: - dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy, dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy - miejscem dostawy będą szkoły podstawowe z terenu gminy Suszec (odpowiednio dla danej części i zakresu zamówienia) wymienione poniżej: * SP w Suszcu ul. Szkolna 130; 43-267 Suszec; * ZSP w Rudziczce ul. Woszczycka 20; 43-267 Rudziczka; * SP w Radostowicach ul. Dworcowa 56; 43-262 Radostowice; * SP w Kobielicach ul. Topolowa 61; 43-262 Kobielice; * ZSP w Kryrach ul. Nierad 86, 43-265 Kryry; * ZSP w Mizerowie ul. Nadrzeczna 31, 43-265 Mizerów; - montaż, instalację i uruchomienie dostarczonych materiałów i pomocy oraz instalację i uruchomienie programów komputerowych na wskazanych przez zamawiającego komputerach, - instruktaż personelu w zakresie obsługi pomocy, sprzętu i programów komputerowych oraz multimedialnych, - dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim. b) Po każdej dostawie sporządzony zostanie protokół częściowy, który zostanie podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego oraz protokół końcowy, który zostanie podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego po zakończeniu wszystkich dostaw. Komplet protokołów odbioru będzie podstawą do przyjęcia i zapłaty faktury. c) Wykonawca może rozpocząć dostawy przedmiotu zamówienia najwcześniej od 02.09.2012r., a zakończyć je najpóźniej 14.09.2012 r., z zastrzeżeniem postanowień określonych w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących zał. nr 2 do SIWZ, d) Wykonawca udziela Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji na okres 24 miesięcy, z zastrzeżeniem postanowień określonych w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących zał. nr 2 do SIWZ, e) Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwości odchyleń +/- 2% w parametrach (głównie w wymiarach w stosunku do opisanych) poszczególnych pomocy dydaktycznych i sprzętu, o charakterze pozwalającym na osiągnięcie zakładanych celów Projektu oraz efektów edukacyjnych. W przypadku części zamówienia dotyczącej sprzętu komputerowego i multimedialnego oferta Wykonawcy winna uwzględniać wszystkie akcesoria niezbędne do podłączenia, uruchomienia i sprawdzenia funkcjonowania zaproponowanego sprzętu w miejscu użytkowania. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez wykonawców innych publikacji i wydawnictw niż wskazano to w SIWZ, przy czym zastrzega się, że ich treść merytoryczna winna odpowiadać treści wskazanych wydawnictw i publikacji. Oferując produkty równoważne, (co należy wyraźnie wskazać w formularzu cenowym), Wykonawca oświadczy, że oferowany przedmiot zamówienia jest spełnia parametry jakościowe, techniczne, funkcjonalne i użytkowe wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Na potwierdzenie tego złoży stosowne dokumenty np. specyfikacje lub karty techniczne lub karty katalogowe, potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie wartości parametrów dla produktów oferowanych jako równoważne, zgodnie ze wskazówkami określonymi w zał. A-E do SIWZ. f) Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie produkty są równoważne w stosunku do przedstawionych w tabelarycznym zestawieniu pomocy dydaktycznych, stanowiących zał. A-E do SIWZ. g) Oceny równoważności ofert Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert w oparciu o opinie pracowników merytorycznych. h) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy. i) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do uważnego przeanalizowania niniejszego zamówienia i zapoznania się z jego warunkami i zakresem, aby być w pełni świadomym praw i obowiązków warunków umownych i wynikających z nich następstw. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3.5 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV Nazwa Zadanie nr 1 39.16.21.00-6 Pomoce dydaktyczne 37.52.41.00-8 Gry edukacyjne 39.16.21.10-9 Sprzęt dydaktyczny 48.19.00.00-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego Zadanie nr 2 37.40.00.00-2 Artykuły i sprzęt sportowy 39.16.21.00-6 Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10-9 Sprzęt dydaktyczny 37.52.41.00-8 Gry edukacyjne Zadanie nr 3 39.16.21.00-6 Pomoce dydaktyczne 37.52.41.00-8 Gry edukacyjne 39.16.21.10-9 Sprzęt dydaktyczny 48.19.00.00-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego 22.11.00.00-4 Drukowane książki Zadanie nr 4 39.16.21.00-6 Pomoce dydaktyczne 37.52.41.00-8 Gry edukacyjne 48.19.00.00-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego Zadanie nr 5 32.32.20.00-6 Urządzenia multimedialne 30.21.31.00-6 Komputery przenośne 92.22.50.00-4 Telewizja interaktywna.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.41.00-8, 39.16.21.10-9, 48.19.00.00-6, 37.40.00.00-2, 37.52.41.00-8, 22.11.00.00-4, 32.32.20.00-6, 30.21.31.00-6, 92.22.50.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych na stanowisku, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Urszula Muża-Klamann KLADREW, ul. 3 Maja 17/6, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33132,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29830,89

  • Oferta z najniższą ceną: 29830,89 / Oferta z najwyższą ceną: 37660,83

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAL-SPORT Paweł Kalita, Al. Rejtana 8, 35-310 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40282,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42706,17

  • Oferta z najniższą ceną: 42706,17 / Oferta z najwyższą ceną: 59680,37

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Urszula Muża-Klamann KLADREW, ul. 3 Maja 17/6, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6572,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6401,88

  • Oferta z najniższą ceną: 6401,88 / Oferta z najwyższą ceną: 7891,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BAM Spółka Jawna Barbara Przybyłek, Aleksandra Przybyłek, Mariusz Przybyłek, ul. Niedobczycka 94, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2563,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2682,01

  • Oferta z najniższą ceną: 2682,01 / Oferta z najwyższą ceną: 5603,31

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AREKO Alfred Koszyk, ul. Adolfa Piątka 27 lok. 4, 41-907 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15859,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16959,24

  • Oferta z najniższą ceną: 16959,24 / Oferta z najwyższą ceną: 27754,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.