eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › BUDOWA PLACU ZABAW REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU RZĄDOWEGO RADOSNA SZKOŁA PRZY ZESPOLE SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. ST. MONIUSZKI W ŁODZI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-06

Łódź: BUDOWA PLACU ZABAW REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU RZĄDOWEGO RADOSNA SZKOŁA PRZY ZESPOLE SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. ST. MONIUSZKI W ŁODZI
Numer ogłoszenia: 274650 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204914 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi, ul. Rojna 20, 91-134 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6110172, faks 0-42 6110172.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PLACU ZABAW REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU RZĄDOWEGO RADOSNA SZKOŁA PRZY ZESPOLE SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. ST. MONIUSZKI W ŁODZI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa tzw. małego placu zabaw realizowanego w ramach programu rządowego Radosna Szkoła przy Zespole Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi. Zakres prac został opisany w pkt 2. 2. Prace budowlane obejmują: a. Roboty ziemne przygotowawcze - korytowanie wraz z wywiezieniem powstałego odkładu. b. Roboty ziemne - wykonanie warstwy konstrukcyjnej podbudowy. c. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z tworzywa sztucznego wraz z osadzeniem krawężnika elastycznego. d. Zagospodarowanie bezpośredniego otoczenia - trawa, żywopłot, drzewa oraz furtka wejściowa. e. Dostawa i montaż urządzeń i wyposażenia placu zabaw w zakresie: - zestaw dwóch wież z mostkiem, pochylniami, przeplotnią o zjeżdżalnią - szt. 1, - huśtawka wahadłowa - szt. 1, - huśtawka ważka podwójna - szt. 1, - sześciokąt wielofunkcyjny - szt. 1, - równoważnia na sprężynie - szt. 1, - ławka - szt. 3, - kosz na śmieci - szt. 1, - tablica informacyjna - szt. 1, Uwaga: Wszystkie montowane urządzenia winny posiadać wszelkie dopuszczenia do stosowania i być wyposażone w razie konieczności w instrukcję użytkowania urządzenia. f) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wraz z rejestracją w urzędzie. 3. Zakres prac szczegółowo dodatkowo określają: a. Dokumentacja techniczna - projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c. Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Łódź, ul. Rojna 20. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia z zastrzeżeniem iż dla nasadzeń roślinności w tym siewu trawy okres gwarancyjny wynosi 24 miesiące, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 6. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy (około 16.08.2011 roku) do dnia 30.09.2011 roku. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umożliwiać Zamawiającemu prowadzenie statutowej działalności. Prowadzone przez Wykonawcę prace nie mogą stwarzać zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w budynku Zamawiającego lub w jego otoczeniu. W przypadku występowania kolizji terminowych, Wykonawca zobowiązuje się do czasowego ograniczenia zakresu realizowanych robót lub zmniejszenie ich uciążliwości w sposób umożliwiający Zamawiającemu realizację statutowych obowiązków. 8. Wykonawca na swój koszt organizuje sobie plac budowy oraz zaplecze budowy. 9. Warunki finansowe rozliczeń: a) podstawą wystawienia faktury końcowej będzie obustronnie podpisany protokół odbioru końcowego, b) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. c) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 10. Kody CPV: - 45.11.27.23-9 - Urządzanie placu zabaw - 45.23.32.00-1 - Nawierzchnie - 45.11.27.10-5 - Zieleń. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.23.32.00-1, 45.11.27.10-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SATERNUS Spółka z o. o., ul. Kościuszki 63, 41-503 Chorzów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104909,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101040,33

  • Oferta z najniższą ceną: 101040,33 / Oferta z najwyższą ceną: 101040,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.