eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazuń-Nowy › Dostawa mięsa, wędlin, drobiu dla Kasyna Garnizonowego nr 18 w Kazuniu Nowym. oznaczenie sprawyT-1/kasyno/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-09

Kazuń-Nowy: Dostawa mięsa, wędlin, drobiu dla Kasyna Garnizonowego nr 18 w Kazuniu Nowym. oznaczenie sprawy: T-1/kasyno/2008
Numer ogłoszenia: 27463 - 2008; data zamieszczenia: 09.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasyno Garnizonowe Nr 19, Kazuń Nowy, 05-154 Kazuń-Nowy, woj. mazowieckie, tel. 022 6861135, fax 022 6861135.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kasyno Garnizonowe.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa, wędlin, drobiu dla Kasyna Garnizonowego nr 18 w Kazuniu Nowym. oznaczenie sprawy: T-1/kasyno/2008.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, wędlin, drobiu dla Kasyna Garnizonowego nr 18 w Kazuniu Nowym. oznaczenie sprawy: T-1/kasyno/2008 Przedmiot zamówienia szczegółowo określony został w Załączniku Nr 1 SIWZ 15110000-2; 15131130-5; 15114000-0; 151120000-6

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.00.00 - Mięso Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.00.00 - Mięso Oryginalny kod CPV: 15.13.11.30 - Wędliny Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.30 - Wędliny Oryginalny kod CPV: 15.11.40.00 - Podroby Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.40.00 - Podroby Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; */ Prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą; */ Spełniają wymagania określone w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 171 z dnia 27 września 2006 roku, poz. 1225), w szczególności podlegają stałemu nadzorowi właściwego miejscowo organu Wojskowej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej / Weterynaryjnej, */ W produkcji i w obrocie przedmiotu zamówienia Wykonawca ma wdrożony system HACCAP, zgodnie z ustawą z dn. 11.05.2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz.U. 2001 Nr 63, poz. 634 z późn. zm.). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; */ Dysponują co najmniej jednym środkiem transportu spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. z 2003 r., Nr 21, poz. 179)). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt IX niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia zgodnie z drukiem ZP-17, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej oświadczenia i dokumenty: 1. Wykonawca składa wypełniony druk OFERTA, sporządzony zgodnie z wzorem będącym załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji; 2. Wypełniony i podpisany druk: Przedmiot zamówienia - formularz cenowy, sporządzony zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji; 3. Oświadczenie, że wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 i nie podlega wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, w/w dokument musi złożyć każdy podmiot (umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum). 5. Aktualne zaświadczenie właściwej miejscowo Wojskowej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Wojskowej, Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej, wskazujące, że Wykonawca podlega stałemu nadzorowi tej Inspekcji, zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 171 z dnia 27 września 2006 roku, poz. 1225), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie wystawione przez organ upoważniony do kontroli środków spożywczych lub firmę upoważnioną do przeprowadzania certyfikacji stwierdzającej, że u Wykonawcy jest wdrożony system HACCAP zgodnie z ustawą z dn. 11.05.2001 o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. 2001 Nr 63, poz. 634 z późn. zm.). 7. Oświadczenie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 że środki transportu, wymienione w oświadczeniu, którymi Wykonawca dostarczał będzie przedmiot zamówienia, dopuszczone zostały do transportu żywności, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz.U. z 2003 r., Nr 21, poz. 179). 8. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: - upoważnienie do podpisywania ofert, o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. - akceptacja projektu umowy, poprzez zaparafowanie na każdej stronie i dołączenie do oferty (załącznik nr 5) Kopia dokumentu (każda strona zawierająca informacje) musi być potwierdzona ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez osobę/y reprezentującą/e firmę. Wszystkie dokumenty i załączniki w tym kserowane muszą być czytelne. Dokumenty (strony) nieczytelne nie będą uznane. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w specyfikacji, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, gdy ten po wezwaniu zamawiającego do uzupełnienia dokumentów w wyznaczonym terminie nie dokona tego. Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie: 1) Podmioty występujące wspólnie powinny załączyć do oferty umowę: a) w przypadku spółki cywilnej umowę spółki i o ile jest to uregulowane w umowie spółki, uchwałę uczestników spółki w sprawie reprezentowania spółki w zakresie objętym niniejszym postanowieniem, b) oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia; c) w przypadku konsorcjum umowę zawierającą co najmniej: - określenie celu zawarcia konsorcjum, zakresu rodzaju) prac wykonywanych przez poszczególne podmioty, - upoważnienie jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych -(LIDERA), - zobowiązanie o braku możliwości rozwiązania umowy oraz dokonania zmian w treści umowy bez zgody zamawiającego. 2) Każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty, o których mowa w punkcie IX ppkt 3-7. Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwie. W przypadku podpisywania oferty (dokumentów, oświadczeń itd.) przez ustanowionego pełnomocnika stosowne pełnomocnictwo dla zachowania ważności złożonej oferty winno być dołączone do oferty. W przypadku, gdy wysokość zobowiązania wynikającego ze złożonej oferty przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego wykonawca winien wraz z ofertą złożyć uchwałę wspólników w rozumieniu przepisów art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl.

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasyno Garnizonowe nr 18 05-154 Kazuń Nowy tel. (0-22) 686-11-35; 686-11-13.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 13:00, miejsce: Kasyno Garnizonowe Nr 18 05-154 Kazuń Nowy W pokoju Kierownika Kasyna.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.