eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Remont dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie Gminy Morąg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Morąg: Remont dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie Gminy Morąg
Numer ogłoszenia: 27451 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie Gminy Morąg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie Gminy Morąg. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 1, 2 i 3 zadanie, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr: Opis: 1. Temat: Remont cząstkowy mieszanką żwirową /pospółką/ dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie Gminy Morąg. Opis: Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy mieszanką żwirową /pospółką/ dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie gminy Morąg. Zamówienie będzie polegało na dowiezieniu kruszywa naturalnego /pospółki/ we wskazane miejsca na drodze w obrębie gminy Morąg a następnie wbudowanie tego kruszywa w miejscach, gdzie występują wyboje, koleiny czy zaniżenia. Pospółkę rozłożoną w remontowanych miejscach należy wyrównać do profilu drogi oraz zagęścić walcem lub zagęszczarką wibracyjną. Pospółka powinna nadawać się do budowy i naprawy nawierzchni żwirowych tj. jej krzywa uziarnienia powinna mieścić się granicach krzywych obszarów dobrego uziarnienia określonych w specyfikacjach technicznych dla nawierzchni żwirowych. Tablica taka określająca skład ramowy optymalnej mieszanki żwirowej stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Ponadto kruszywo powinno pochodzić z legalnie działających żwirowni. W przypadku wątpliwości, co do jakości kruszywa Zamawiający może zlecić jego przebadanie pod kątem przydatności do remontu nawierzchni żwirowych a w przypadku, gdy kruszywo to nie będzie spełniało wymagań określonych w specyfikacjach technicznych, Zamawiający zastrzega, że może odmówić zapłaty za wbudowaną partię kruszywa. Zakres zamówienia obejmuje remont cząstkowy mieszanką żwirową /pospółką/ w ilości 2100 ton, przy czym realizacja zamówienia odbywać się będzie w partiach po ok. 50 do 150 ton jednorazowo na wskazaną drogę. Termin wykonania takiej części zamówienia wynosi 7 dni od momentu zgłoszenia. Termin ten może być za zgodą Zamawiającego wydłużony do 14 dni w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych. Czas realizacji całości zamówienia: od podpisania umowy do 30.11.2013 r. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od aktualnych potrzeb, na podstawie zamówień telefonicznych bądź pisemnych, w których określona zostanie ilość kruszywa w tonach oraz miejsce remontu. Po wykonaniu zleconej części zamówienia wykonany remont należy zgłosić to do odbioru. Do składanej faktury częściowej należy dołączyć protokół odbioru wykonanych robót. Ilość dowiezionej i wbudowanej pospółki będzie określana jako iloczyn przewiezionych kursów i średnią ładowność samochodu, przy czym Zamawiający może wyrywkowo skierować na wagę i zważyć przewożony ładunek. W składanej ofercie należy podać cenę brutto za remont cząstkowy mieszanką żwirową /pospółką/ w ilości 2100 ton oraz cenę jednostkową za 1 tonę. 2. Temat: Remont cząstkowy gruzem betonowym kruszonym dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie Gminy Morąg. Opis: Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie gminy Morąg gruzem betonowym kruszonym. Zamówienie będzie polegało na dowiezieniu kruszywa we wskazane miejsca na drodze w obrębie gminy Morąg a następnie wbudowanie tego kruszywa w miejscach, gdzie występują wyboje, koleiny czy zaniżenia. Materiał w remontowanych miejscach należy wyrównać do profilu drogi oraz zagęścić walcem stalowym lub zagęszczarką wibracyjną. Kruszywo powinno mieć uziarnienie od 0 do 60 mm. Ponadto kruszywo powinno pochodzić z legalnie działającej wytwórni. W przypadku wątpliwości, co do jakości kruszywa Zamawiający może zlecić jego przebadanie pod kątem przydatności do remontu dróg. Jeżeli kruszywo nie będzie spełniało wymagań technicznych, Zamawiający zastrzega, że może odmówić zapłaty za wbudowaną partię kruszywa. Zakres zamówienia obejmuje remont cząstkowy gruzem betonowym kruszonym w ilości 1500 ton, przy czym realizacja zamówienia odbywać się będzie w partiach po ok. 20 ton do 80 ton jednorazowo na wskazaną drogę. Termin wykonania takiej części zamówienia wynosi 7 dni od momentu zgłoszenia. Termin ten może być za zgodą Zamawiającego wydłużony do 14 dni w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych. Czas realizacji całości zamówienia: od podpisania umowy do 30.11.2013 r. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień telefonicznych bądź pisemnych, w których określona zostanie ilość kruszywa w tonach oraz miejsce remontu. Po wykonaniu zleconej części zamówienia wykonany remont należy zgłosić to do odbioru. Do składanej faktury częściowej należy dołączyć protokół odbioru wykonanych robót. Ilość wbudowanego kruszywa będzie określana jako iloczyn przewiezionych kursów i średnią ładowność samochodu, przy czym Zamawiający może wyrywkowo skierować na wagę i zważyć przewożony ładunek. W składanej ofercie należy podać cenę brutto za remont cząstkowy gruzem betonowym w ilości 1500 ton oraz cenę jednostkową za 1 tonę. 3. Temat: Remont cząstkowy żużlem paleniskowym dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie Gminy Morąg. Opis: Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie gminy Morąg żużlem paleniskowym. Zamówienie będzie polegało na dowiezieniu żużla we wskazane miejsca na drodze w obrębie gminy Morąg, a następnie wbudowanie go w miejscach, gdzie występują wyboje, koleiny czy zaniżenia. Materiał w remontowanych miejscach należy wyrównać do profilu drogi oraz zagęścić walcem stalowym lub zagęszczarką wibracyjną. Żużel w ilości 800 ton zostanie przekazany nieodpłatnie przez Miejskie Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Morągu z kotłowni miejskiej przy ul. Przemysłowej. Załadunek żużla zapewni MPEC Spółka z o.o. na podstawie odrębnego zlecenia wystawionego przez Urząd Miejski w Morągu. Załadowany ładunek będzie każdorazowo ważony przez MPEC Sp. z o.o. Zważona ilość będzie podstawą do rozliczeń. Zakres zamówienia obejmuje remont cząstkowy żużlem paleniskowym w ilości 800 ton, przy czym realizacja zamówienia odbywać się będzie w partiach po ok. 20 ton do 80 ton jednorazowo na wskazaną drogę. Termin wykonania takiej części zamówienia wynosi 7 dni od momentu zgłoszenia. Termin ten może być za zgodą Zamawiającego wydłużony do 14 dni w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych. Czas realizacji całości zamówienia: od podpisania umowy do 30.11.2013 r. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień telefonicznych bądź pisemnych, w których określona zostanie ilość materiału w tonach oraz miejsce remontu. Po wykonaniu zleconej części zamówienia wykonany remont należy zgłosić do odbioru. Do składanej faktury częściowej należy dołączyć protokół odbioru wykonanych robót oraz dokument wystawiony przez MPEC Sp. z o.o. potwierdzający ilość wydanego żużla. W składanej ofercie należy podać cenę brutto za remont cząstkowy żużlem paleniskowym w ilości 800 ton oraz cenę jednostkową za 1 tonę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00-6, 45.23.31.41-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 6 pkt. 6.1 str. 7 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 6 pkt. 6.1 str. 7 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 6 pkt. 6.1 str. 7 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 6 pkt. 6.1 str. 7 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 6 pkt. 6.1 str. 7 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu. (Załącznik nr 4) b) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. (Załącznik nr 5) c) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. (Załącznik nr 7) d) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. e) Wypełnione i podpisane oświadczenie dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawstwa - składają tylko wykonawcy zamierzający przedmiot zamówienia realizować przy udziale podwykonawstwa. (Załącznik nr 3)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) Zmiany kwoty wynagrodzenia brutto: - w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym zwłaszcza w zakresie stawki podatku VAT, - w przypadku wystąpienia robót uzupełniających, koszty tych robót przyjmowane będą na podstawie kosztorysów sporządzonych wg ustalonych składników cenotwórczych zawartych w formularzu ofertowym Wykonawcy, - w przypadku wykonania mniejszego lub większego zakresu robót niż określony w dokumentacji technicznej proporcjonalnie do zakresu rzeczowego. b) Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia: - w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych lub innych nieprzewidywalnych przyczyno charakterze obiektywnym, mających znaczny wpływ na termin wykonania, - w przypadku udzielenia zamówień uzupełniających przewidzianych w SIWZ pkt 3.1 jeżeli terminy ich zlecenia uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, 3. Okres wydłużenia terminu zakończenia powinien odpowiadać okresom opóźnień wymienionych powyżej. Zakres rzeczowy objęty niniejszą umową może zostać ograniczony w przypadku zaistnienia konieczności likwidacji istniejących punktów świetlnych lub zostać zwiększony w przypadku zamontowania nowych punktów świetlnych. 4. Niedopuszczalne są zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wraz z umową) oraz określił warunki takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/morag_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIEJSKI W MORĄGU 14-300 Morąg ul. 11 Listopada 9 pok. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2013 godzina 09:00, miejsce: URZĄD MIEJSKI W MORĄGU 14-300 Morąg ul. 11 Listopada 9 pok. nr 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy mieszanką żwirową /pospółką/ dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie Gminy Morąg..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy mieszanką żwirową /pospółką/ dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie gminy Morąg. Zamówienie będzie polegało na dowiezieniu kruszywa naturalnego /pospółki/ we wskazane miejsca na drodze w obrębie gminy Morąg a następnie wbudowanie tego kruszywa w miejscach, gdzie występują wyboje, koleiny czy zaniżenia. Pospółkę rozłożoną w remontowanych miejscach należy wyrównać do profilu drogi oraz zagęścić walcem lub zagęszczarką wibracyjną. Pospółka powinna nadawać się do budowy i naprawy nawierzchni żwirowych tj. jej krzywa uziarnienia powinna mieścić się granicach krzywych obszarów dobrego uziarnienia określonych w specyfikacjach technicznych dla nawierzchni żwirowych. Tablica taka określająca skład ramowy optymalnej mieszanki żwirowej stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Ponadto kruszywo powinno pochodzić z legalnie działających żwirowni. W przypadku wątpliwości, co do jakości kruszywa Zamawiający może zlecić jego przebadanie pod kątem przydatności do remontu nawierzchni żwirowych a w przypadku, gdy kruszywo to nie będzie spełniało wymagań określonych w specyfikacjach technicznych, Zamawiający zastrzega, że może odmówić zapłaty za wbudowaną partię kruszywa. Zakres zamówienia obejmuje remont cząstkowy mieszanką żwirową /pospółką/ w ilości 2100 ton, przy czym realizacja zamówienia odbywać się będzie w partiach po ok. 50 do 150 ton jednorazowo na wskazaną drogę. Termin wykonania takiej części zamówienia wynosi 7 dni od momentu zgłoszenia. Termin ten może być za zgodą Zamawiającego wydłużony do 14 dni w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych. Czas realizacji całości zamówienia: od podpisania umowy do 30.11.2013 r. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od aktualnych potrzeb, na podstawie zamówień telefonicznych bądź pisemnych, w których określona zostanie ilość kruszywa w tonach oraz miejsce remontu. Po wykonaniu zleconej części zamówienia wykonany remont należy zgłosić to do odbioru. Do składanej faktury częściowej należy dołączyć protokół odbioru wykonanych robót. Ilość dowiezionej i wbudowanej pospółki będzie określana jako iloczyn przewiezionych kursów i średnią ładowność samochodu, przy czym Zamawiający może wyrywkowo skierować na wagę i zważyć przewożony ładunek. W składanej ofercie należy podać cenę brutto za remont cząstkowy mieszanką żwirową /pospółką/ w ilości 2100 ton oraz cenę jednostkową za 1 tonę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00-6, 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont cząstkowy gruzem betonowym kruszonym dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie Gminy Morąg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie gminy Morąg gruzem betonowym kruszonym. Zamówienie będzie polegało na dowiezieniu kruszywa we wskazane miejsca na drodze w obrębie gminy Morąg a następnie wbudowanie tego kruszywa w miejscach, gdzie występują wyboje, koleiny czy zaniżenia. Materiał w remontowanych miejscach należy wyrównać do profilu drogi oraz zagęścić walcem stalowym lub zagęszczarką wibracyjną. Kruszywo powinno mieć uziarnienie od 0 do 60 mm. Ponadto kruszywo powinno pochodzić z legalnie działającej wytwórni. W przypadku wątpliwości, co do jakości kruszywa Zamawiający może zlecić jego przebadanie pod kątem przydatności do remontu dróg. Jeżeli kruszywo nie będzie spełniało wymagań technicznych, Zamawiający zastrzega, że może odmówić zapłaty za wbudowaną partię kruszywa. Zakres zamówienia obejmuje remont cząstkowy gruzem betonowym kruszonym w ilości 1500 ton, przy czym realizacja zamówienia odbywać się będzie w partiach po ok. 20 ton do 80 ton jednorazowo na wskazaną drogę. Termin wykonania takiej części zamówienia wynosi 7 dni od momentu zgłoszenia. Termin ten może być za zgodą Zamawiającego wydłużony do 14 dni w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych. Czas realizacji całości zamówienia: od podpisania umowy do 30.11.2013 r. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień telefonicznych bądź pisemnych, w których określona zostanie ilość kruszywa w tonach oraz miejsce remontu. Po wykonaniu zleconej części zamówienia wykonany remont należy zgłosić to do odbioru. Do składanej faktury częściowej należy dołączyć protokół odbioru wykonanych robót. Ilość wbudowanego kruszywa będzie określana jako iloczyn przewiezionych kursów i średnią ładowność samochodu, przy czym Zamawiający może wyrywkowo skierować na wagę i zważyć przewożony ładunek. W składanej ofercie należy podać cenę brutto za remont cząstkowy gruzem betonowym w ilości 1500 ton oraz cenę jednostkową za 1 tonę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00-6, 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont cząstkowy żużlem paleniskowym dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie Gminy Morąg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie gminy Morąg żużlem paleniskowym. Zamówienie będzie polegało na dowiezieniu żużla we wskazane miejsca na drodze w obrębie gminy Morąg, a następnie wbudowanie go w miejscach, gdzie występują wyboje, koleiny czy zaniżenia. Materiał w remontowanych miejscach należy wyrównać do profilu drogi oraz zagęścić walcem stalowym lub zagęszczarką wibracyjną. Żużel w ilości 800 ton zostanie przekazany nieodpłatnie przez Miejskie Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Morągu z kotłowni miejskiej przy ul. Przemysłowej. Załadunek żużla zapewni MPEC Spółka z o.o. na podstawie odrębnego zlecenia wystawionego przez Urząd Miejski w Morągu. Załadowany ładunek będzie każdorazowo ważony przez MPEC Sp. z o.o. Zważona ilość będzie podstawą do rozliczeń. Zakres zamówienia obejmuje remont cząstkowy żużlem paleniskowym w ilości 800 ton, przy czym realizacja zamówienia odbywać się będzie w partiach po ok. 20 ton do 80 ton jednorazowo na wskazaną drogę. Termin wykonania takiej części zamówienia wynosi 7 dni od momentu zgłoszenia. Termin ten może być za zgodą Zamawiającego wydłużony do 14 dni w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych. Czas realizacji całości zamówienia: od podpisania umowy do 30.11.2013 r. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień telefonicznych bądź pisemnych, w których określona zostanie ilość materiału w tonach oraz miejsce remontu. Po wykonaniu zleconej części zamówienia wykonany remont należy zgłosić do odbioru. Do składanej faktury częściowej należy dołączyć protokół odbioru wykonanych robót oraz dokument wystawiony przez MPEC Sp. z o.o. potwierdzający ilość wydanego żużla. W składanej ofercie należy podać cenę brutto za remont cząstkowy żużlem paleniskowym w ilości 800 ton oraz cenę jednostkową za 1 tonę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00-6, 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.