eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwienia odpadów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-20

Kraków: Świadczenie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwienia odpadów
Numer ogłoszenia: 274497 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie , al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, fax. 012 6624410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ar.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwienia odpadów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwienia oddów wytworzyonych w jednostkach Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Zakres zamówienia obejmuje wywóz oraz unieszkodliwienie odpadów narzędzi chirurgicznych, odpadów zawierających drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, które wywołują choroby u ludzi i zwierząt, odpady po autoklawowaniu odpadów medycznych i weterynaryjnych, inne oleje hydrauliczne, chemikalia laboratoryjne i analityczne np. odczynniki chemiczne, osady z mycia i czyszczenia, odpady z tworzyw sztucznych, opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone np. środkami ochrony roślin, sorbenty, materiały filtracyjne, szkło, gleba i ziemia w tym kamienie zawierające substancje niebezpieczne np. PCB, zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego odpadowego materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia, materiały zawierające azbest, zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu, zużytych urządzeń zawierających niebezpieczne elementy oraz niebezpieczne elementy lub części składowe usunięte z zużytych urządzeń, magnetyczne i optyczne nośniki. Szczegółowy zakres obejmuje załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie ze wskazanym niżej podziałem zakresu zamówienia na 5 zadań: Zadanie Nr 1-Wywóz oraz unieszkodliwienie odpadów o kodach: 18 02 01, 18 02 02*, 18 02 03, 19 80 01. Zadanie Nr 2-Wywóz oraz unieszkodliwienie odpadów o kodach: 07 02 99, 13 01 13*, 16 05 06*, 16 05 07*, 16 05 08*, 16 05 09, 16 09 01*, 16 09 02*, 16 09 03*, 18 02 05*, 18 02 06. Zadanie Nr 3-Wywóz oraz unieszkodliwienie odpadów o kodach: 02 01 01, 02 01 04, 02 01 09, 07 02 13, 15 01 02, 15 01 07, 15 01 10*, 15 02 02*, 15 02 03, 16 01 20, 17 05 03*. Zadanie Nr 4-Wywóz oraz unieszkodliwienie odpadów o kodach: 17 01 07, 17 02 02, 17 02 03, 17 06 01*, 17 09 04. Zadanie Nr 5-Wywóz oraz unieszkodliwienie odpadów o kodach: 16 02 13*, 16 02 15*, 16 02 16, 16 80 01..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych 90.52.44.00 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postepowaniu wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem), b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu I.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda załączenia do oferty: a)oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualnego zezwolenia wojewody na zbieranie odpadów wymienionych w druku OFERTA w zakresie na który wykonawca składa ofertę (zadania Nr 1÷5), d)aktualnego zezwolenia wojewody na transport odpadów wymienionych w druku OFERTA w zakresie na który wykonawca składa ofertę (zadania Nr 1÷5), e)aktualnego zezwolenia wojewody na unieszkodliwienie lub odzysk odpadów wymienionych w druku OFERTA w zakresie na który wykonawca składa ofertę (zadania Nr 1÷5), f)dokument stwierdzający nadanie numeru rejestrowego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z art. 10 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. Nr 180, poz. 1495) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 stycznia 2006 r. w sprawie ustalania numeru rejestrowego (Dz. U. Nr 6, poz. 39) - dotyczy wykonawców składających ofertę w zakresie zadania Nr 5, g)W przypadku, gdy wykonawca nie posiada zezwolenia na unieszkodliwienie odpadów lub odzysk, winien złożyć oświadczenie, że podpisał umowę z podwykonawcą posiadającym zezwolenie na unieszkodliwienie lub odzysk odpadów oraz dostarczyć kopię zezwolenia podwykonawcy na unieszkodliwienie lub odzysk odpadów. h)W przypadku realizacji zamówienia wspólnie z podwykonawcą, wymagane jest posiadanie numeru rejestrowego również przez podwykonawcę. W takim przypadku do oferty należy dołączyć dokument nadania numeru rejestrowego dla podwykonawcy - dotyczy zadania Nr 5, i)Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia, winien przed podpisaniem umowy załączyć do umowy kopię podpisanej umowy z podwykonawcą. j)W przypadku, gdy wykonawca ubiegający się o realizację zadania Nr 1 posiada własną instalację do unieszkodliwiania odpadów, zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających posiadanie takiej instalacji. Odpady wymienione w zadaniu Nr 1 winny być unieszkodliwiane w terminie do 48 godzin. W tym przypadku wykonawca winien przedstawić aktualne zezwolenia wojewody na transport i unieszkodliwianie odpadów wymieniony w zadaniu Nr 1. (Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane). II.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej do oferty należy załączyć: Wypełniony druk OFERTA..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego-adres:www.ar.krakow.pl lub w siedzibie zamawiającego-Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, pok. 37 (parter).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, pok. 37 (parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz i unieszkodliwienie odpadów o kodach: 18 02 01, 18 02 02*, 18 02 03, 19 80 01.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz i unieszkodliwienie odpadów o kodach: 18 02 01, 18 02 02*, 18 02 03, 19 80 01.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.30.00-6, 90.51.40.00-3, 90.52.00.00-8, 90.52.44.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz i unieszkodliwienie odpadów o kodach: 07 02 99, 13 01 13*, 16 05 06*, 16 05 07*, 16 05 08*, 16 05 09, 16 09 01*, 16 09 02*, 16 09 03*, 18 02 05*, 18 02 06*.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz i unieszkodliwienie odpadów o kodach: 07 02 99, 13 01 13*, 16 05 06*, 16 05 07*, 16 05 08*, 16 05 09, 16 09 01*, 16 09 02*, 16 09 03*, 18 02 05*, 18 02 06*.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.30.00-6, 90.51.40.00-3, 90.52.00.00-8, 90.52.44.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wywóz oraz unieszkodliwienie odpadów o kodach: 02 01 01, 02 01 04, 02 01 09, 07 02 13, 15 01 02, 15 01 07, 15 01 10*, 15 02 02*, 15 02 03, 16 01 20, 17 05 03*..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz oraz unieszkodliwienie odpadów o kodach: 02 01 01, 02 01 04, 02 01 09, 07 02 13, 15 01 02, 15 01 07, 15 01 10*, 15 02 02*, 15 02 03, 16 01 20, 17 05 03*..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.30.00-6, 90.51.40.00-3, 90.52.00.00-8, 90.52.44.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wywóz oraz unieszkodliwienie odpadów o kodach: 17 01 07, 17 02 02, 17 02 03, 17 06 01*, 17 09 04.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz oraz unieszkodliwienie odpadów o kodach: 17 01 07, 17 02 02, 17 02 03, 17 06 01*, 17 09 04.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.30.00-6, 90.51.40.00-3, 90.52.00.00-8, 90.52.44.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wywóz oraz unieszkodliwienie odpadów o kodach: 16 02 13*, 16 02 15*, 16 02 16, 16 80 01.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz oraz unieszkodliwienie odpadów o kodach: 16 02 13*, 16 02 15*, 16 02 16, 16 80 01.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.30.00-6, 90.51.40.00-3, 90.52.00.00-8, 90.52.44.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.