To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-06
Łódź: DOSTAWA WYPOSAŻENIA POKOI W DOMU STUDENTA NR II UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI PRZY UL. RODZEŃSTWA FIBAKÓW 2, W LODÓWKI, KANAPY, SIEDZISKA I MEBLE KLUBOWE
Numer ogłoszenia: 274472 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199827 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny, al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2725937, faks 42 2725947.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA POKOI W DOMU STUDENTA NR II UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI PRZY UL. RODZEŃSTWA FIBAKÓW 2, W LODÓWKI, KANAPY, SIEDZISKA I MEBLE KLUBOWE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa wyposażenia pokoi Domu Studenta nr II Uniwersytetu Medycznego w Łodzi w lodówki, kanapy, siedziska i meble klubowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 39.51.61.00 - Meble tapicerowane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Lodówki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CASTEL S.C., ul. Górnicza 12/14, 91-765 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99981,78
Oferta z najniższą ceną: 99981,78 / Oferta z najwyższą ceną: 134223,75
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: kanapy i inne siedziska
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "E & D" EDWARD LUTOBORSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "E & D" EDWARD LUTOBORSKI
- Przedsiębiorstwo Handlowe E&D, ul. Niepodległości 7, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34362,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38540,61
Oferta z najniższą ceną: 38540,61 / Oferta z najwyższą ceną: 47502,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 33/ZP/2024 Dostawa papieru i kopert oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- Zakup licencji/certyfikatu oraz urządzenia brzegowego do monitorowania i zabezpieczenia sieci (zwane popularnie zaporą sieciową UTM - Unified Threat Management)
- Remont dachu budynku XLVII Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica w Łodzi przy ul. Czernika 1/3
- W-5 ZP/7/2024 dostawa odczynników chemicznych, odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Przeprowadzenie szkolenia pn.: "Prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną"
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mebli i wyposażenia typowego oraz regałów książkowych metalowych
- DOSTARCZENIE I MONTAŻ MEBLI WG 2 CZĘŚĆI
- Dostawa foteli biurowych i krzeseł konferencyjnych dla jednostek Politechniki Krakowskiej.
- "DOSTAWA MEBLI WRAZ Z MONTAŻEM"
- Sprzedaż i dostawa mebli biurowych, szkolnych i przedszkolnych w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa i rozbudowa Zespołu Szkolno -Przedszkolnego Nr 3 w Rzeszowie"- z podziałem na części
- Dostawa i montaż wyposażenia biurowego w budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu przy ul. Kopernika 8
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.