Ciecierzyn: Dostawa Zadanie nr 1- papieru kserograficznego, Zadanie nr 2 teczek aktowych wi±zanych i teczek aktowych wi±zanych wykonanych z kartonu bezkwasowego
dla Lubelskiego Oddzia³u Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Numer og³oszenia: 274442 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddzia³ Regionalny , Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie, tel. 081 7568810, faks 081 7563941.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Pañstwowa osoba prawna -Agencja wykonawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa Zadanie nr 1- papieru kserograficznego, Zadanie nr 2 teczek aktowych wi±zanych i teczek aktowych wi±zanych wykonanych z kartonu bezkwasowego dla Lubelskiego Oddzia³u Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia sk³ada siê dostawa, roz³adunek i wniesienie artyku³ów biurowych do Lubelskiego Oddzia³u Regionalnego i 20 Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa na terenie województwa lubelskiego wyspecyfikowanych w 2 czê¶ciach zamówienia: Czê¶æ 1 papier A4 80 g/m2 (ryza 500 szt.),CIE 146 bia³y - 12 500 ryz; papier A5 120 g/m2 (ryza 500 szt.), CIE 146 bia³y -500 ryz; papier A4 250 g/m2 (ryza 125 szt.), CIE 168 bia³y -24 ry; papier A3 80 g/m2 (ryza 500 szt.), CIE146 bia³y -50 ryz, Czê¶æ 2: teczka aktowa wi±zana bia³a czysta (300 g/m2) - 270 000 sztuk, teczka aktowa wi±zana bia³a czysta wykonana z kartonu bezkwasowego (300g/m2) - 200 sztuk .Teczka aktowa wi±zana bia³a czysta, rysunek pogl±dowy teczki stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ: a) Gramatura 300 g/m2, b)Wymiary teczka z³o¿ona: wysoko¶æ min. 31,5 cm, szeroko¶æ min. 22,5 cm, teczka roz³o¿ona: wysoko¶æ min. 31,5 cm, szeroko¶æ min. 52,5 cm, skrzyde³ka: wysoko¶æ min. 7,5 cm, szeroko¶æ min. 15 cm, tasiemka: d³ugo¶æ min. 12 cm, szeroko¶æ min. 4 mm, c)tasiemka do wi±zania winna byæ bawe³niana, zamontowana w dowolny sposób umo¿liwiaj±cy bezproblemowe i trwa³e u¿ytkowanie. Skrzyde³ka teczki winny byæ klejone i zawieraæ min. 3 bigi. Teczka aktowa wi±zana bia³a czysta, wykonana z kartonu bezkwasowego, a)Gramatura 300 g/m2, b)Wymiary: teczka z³o¿ona: wysoko¶æ min.31,5 cm, szeroko¶æ min. 22,5 cm, teczka roz³o¿ona: wysoko¶æ min. 31,5 cm, szeroko¶æ min. 52,5 cm, skrzyde³ka: wysoko¶æ min. 7,5 cm, szeroko¶æ min. 15 cm, tasiemka: d³ugo¶æ min. 12 cm, szeroko¶æ min. 4 mm c) Tasiemka do wi±zania winna byæ bawe³niana, zamontowana w dowolny sposób umo¿liwiaj±cy bezproblemowe i trwa³e u¿ytkowanie. Skrzyde³ka teczki winny byæ klejone i zawieraæ min. 3 bigi, d)Teczka wykonana z bezkwasowego kartonu i kleju.3.Dostawa i wniesienie artyku³ów biurowych musi nast±piæ do pomieszczeñ wskazanych przez Zamawiaj±cego. Artyku³y biurowe musz± byæ nowe, w fabrycznie oznakowanych opakowaniach umo¿liwiaj±cych identyfikacjê ilo¶ciow± i jako¶ciow±.4.Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych na realizacjê niniejszego przedmiotu zamówienia w zakresie czê¶ci zamówienia wyszczególnionych w pkt 1., zwanych dalej Zadaniem nr 1 i Zadaniem nr 2. 5.Ilekroæ w dalszej czê¶ci mowa jest o sprzeda¿y/dostawie nale¿y przez to rozumieæ równie¿ dowóz, roz³adunek z wniesieniem do pomieszczeñ wskazanych przez Zamawiaj±cego.6.Dostawy musz± odbywaæ siê ka¿dorazowo do maksymalnie 7 dni od daty przes³ania Wykonawcy ka¿dorazowego zamówienia cz±stkowego przez Zamawiaj±cego. Jest to maksymalny termin dostawy przedmiotu zamówienia okre¶lony przez Zamawiaj±cego. Termin ten bêdzie podlega³ modyfikacji w zale¿no¶ci od terminu realizacji zamówienia zaoferowanego przez Wykonawcê ( Rozdzia³ XIII SIWZ). Dostawy musz± odbywaæ siê do Lubelskiego Oddzia³u Regionalnego i do 20 Biur Powiatowych Lubelskiego OR, w godzinach pracy biura tj. poniedzia³ek - pi±tek 08:00 - 14:00. Adresy lokalizacji dostaw zosta³y ujête w za³±czniku nr 3 do umowy. Zamówienie cz±stkowe - wezwanie Zamawiaj±cego skierowane do Wykonawcy, w którym ¿±da on dostawy okre¶lonej ilo¶ci artyku³ów biurowych, które ma w sobie podzia³ na poszczególne lokalizacje dostaw. W zamówieniu takim nie musz± wyst±piæ wszystkie adresy lokalizacji dostaw. Zamówienie cz±stkowe jest przesy³ane faksem b±d¼ na adres email. Zamówienie cz±stkowe jest podpisywane przez jedn± z osób wskazanych przez Zamawiaj±cego. Zamówienia cz±stkowe s± realizowane wed³ug potrzeb bie¿±cych Zamawiaj±cego.7.Odbiory zamówionych przez Zamawiaj±cego artyku³ów biurowych, zostan± potwierdzone w formie protoko³ów odbioru podpisanych przez upowa¿nionych przedstawicieli obu stron i sporz±dzonych wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do umowy. Protokó³ odbioru stwierdzaj±cy prawid³owe wykonanie umowy stanowi podstawê do wystawienia faktury VAT.8.W przypadku stwierdzenia, ¿e dostarczone artyku³y biurowe:a)s± niezgodne z zamówieniem lub nie s± kompletne,b)posiadaj± ¶lady zewnêtrznego uszkodzenia,Zamawiaj±cy odmówi odbioru czê¶ci lub ca³o¶ci artyku³ów biurowych, sporz±dzaj±c protokó³ zawieraj±cy przyczyny odmowy odbioru. Zamawiaj±cy wyznacza termin dostarczenia artyku³ów biurowych fabrycznie nowych, wolnych od wad. Procedura czynno¶ci odbioru zostanie powtórzona.9.Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu gwarancji na artyku³y biurowe na okres min. 12 miesiêcy - termin gwarancji w stosunku do przedmiotu poszczególnej sprzeda¿y biegnie od daty protokolarnego przejêcia jej przedmiotu.10.Pozosta³e istotne wymagania Zamawiaj±cego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy na poszczególne Zadania zosta³y zawarte we wzorze umowy stanowi±cej za³±cznik nr 5 do siwz..
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.76.44-2, 22.85.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 10.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy uzna spe³nienie w/w warunku na podstawie o¶wiadczenia zgodnego ze wzorem wg za³±cznika nr 2 do SIWZ. Zamawiaj±cy zastosuje kryterium spe³nia/nie spe³nia.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy uzna spe³nienie w/w warunku na podstawie o¶wiadczenia zgodnego ze wzorem wg za³±cznika nr 2 do SIWZ. Zamawiaj±cy zastosuje kryterium spe³nia/nie spe³nia.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy uzna spe³nienie w/w warunku na podstawie o¶wiadczenia zgodnego ze wzorem wg za³±cznika nr 2 do SIWZ. Zamawiaj±cy zastosuje kryterium spe³nia/nie spe³nia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy uzna spe³nienie w/w warunku na podstawie o¶wiadczenia zgodnego ze wzorem wg za³±cznika nr 2 do SIWZ. Zamawiaj±cy zastosuje kryterium spe³nia/nie spe³nia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy uzna spe³nienie w/w warunku na podstawie o¶wiadczenia zgodnego ze wzorem wg za³±cznika nr 2 do SIWZ. Zamawiaj±cy zastosuje kryterium spe³nia/nie spe³nia.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3.2)
- za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pe³nomocnictwo( orgina³ lub kopia poswiadczona za zgodnosc z orgina³em przez notariusza ) do podposania oferty , jezeli oferta nie zosta³a podpisana przez osoby upowa¿nione do tych czynno¶ci dokumentem rejestracyjnym.W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia do oferty do³±czone powinno byæ pe³nomocnictwo w orginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodnosc z orgina³em przez notariusza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 91
- 2 - Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 9
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Przewidywane mo¿liwo¶ci zmiany postanowieñ umowy w trakcie jej trwania w stosunku do tre¶ci oferty:a) w sytuacji zmiany stawki podatku od towarów i us³ug na asortyment stanowi±cy przedmiot zamówienia;b)zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego;c)zaistnienie okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy;d)wyst±pienia zdarzeñ si³y wy¿szej jako zdarzenia zewnêtrznie niemo¿liwego do przewidzenia, któremu nie mo¿na by³o zapobiec;e) w przypadku, gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian wytycznych lub zaleceñ Instytucji, która przyzna³a ¶rodki na sfinansowanie umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Lubelski Oddzia³ Regionalny, Elizówka 65A k/Lublina, 21-003 Ciecierzyn, pokój 006A, parter.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 23.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Lubelski Oddzia³ Regionalny Elizówka 65A k/Lublina, 21-003 Ciecierzyn,Kancelaria-budynek A (piêtro I) pok. 104A..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zamawiaj±cy dopuszcza porozumiewanie siê drog± elektroniczn± (e-mail Zamawiaj±cego: lubelski@arimr.gov.pl), Zamawiaj±cy nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,Zamawiaj±cy nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.Zamawiaj±cy nie przewiduje wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy, Zamawiaj±cy nie wymaga osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia i Zamawiaj±cy nie dokonuje takiego zastrze¿enia zgodnie z art. 36a ust. 2. Zamawiaj±cy nie przewiduje wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy. Zamawiaj±cy nie wymaga osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia i Zamawiaj±cy nie dokonuje takiego zastrze¿enia zgodnie z art. 36a ust. 2..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Dostawa papieru kserograficznego dla Lubelskiego Oddzia³u Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia sk³ada siê dostawa, roz³adunek i wniesienie artyku³ów biurowych do Lubelskiego Oddzia³u Regionalnego i 20 Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa na terenie województwa lubelskiego Papier A4 80 g/m2 (ryza 500 szt.), CIE 146 bia³y - 12 500 ryz, papier A5 120 g/m2 (ryza 500 szt.), CIE 146 bia³y -500 ryz , papier A4 250 g/m2 (ryza 125 szt.), CIE 168 bia³y -24 ryz, papier A3 80 g/m2 (ryza 500 szt.), CIE146 bia³y -50 ryz..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.76.44-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 10.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 91
- 2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 9
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Na przedmiot zamówienia sk³ada siê dostawa, roz³adunek i wniesienie artyku³ów biurowych do Lubelskiego Oddzia³u Regionalnego i 20 Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa na terenie województwa lubelskiego teczka aktowa wi±zana bia³a czysta (300 g/m2) - 270 000 sztuk i teczka aktowa wi±zana bia³a czysta wykonana z kartonu bezkwasowego (300g/m2) - 200 sztuk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Teczka aktowa wi±zana bia³a czysta, rysunek pogl±dowy teczki stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ:a)Gramatura 300 g/m2, b)Wymiary:- teczka z³o¿ona: wysoko¶æ min. 31,5 cm, szeroko¶æ min. 22,5 cm, teczka roz³o¿ona: wysoko¶æ min. 31,5 cm, szeroko¶æ min. 52,5 cm, skrzyde³ka: wysoko¶æ min. 7,5 cm, szeroko¶æ min. 15 cm tasiemka: d³ugo¶æ min. 12 cm, szeroko¶æ min. 4 mm, c)tasiemka do wi±zania winna byæ bawe³niana, zamontowana w dowolny sposób umo¿liwiaj±cy bezproblemowe i trwa³e u¿ytkowanie. Skrzyde³ka teczki winny byæ klejone i zawieraæ min. 3 bigi.Teczka aktowa wi±zana bia³a czysta, wykonana z kartonu bezkwasowego a)Gramatura 300 g/m2, b)Wymiary teczka z³o¿ona: wysoko¶æ min. 31,5 cm, szeroko¶æ min. 22,5 cm, teczka roz³o¿ona: wysoko¶æ min. 31,5 cm, szeroko¶æ min. 52,5 cm, skrzyde³ka: wysoko¶æ min. 7,5 cm, szeroko¶æ min. 15 cm, tasiemka: d³ugo¶æ min. 12 cm, szeroko¶æ min. 4 mm, Tasiemka do wi±zania winna byæ bawe³niana, zamontowana w dowolny sposób umo¿liwiaj±cy bezproblemowe i trwa³e u¿ytkowanie. Skrzyde³ka teczki winny byæ klejone i zawieraæ min. 3 bigi. d)Teczka wykonana z bezkwasowego kartonu i kleju..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.85.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 10.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 91
- 2. 2.2 Teczka aktowa wi±zana bia³a czysta, wykonana z kartonu bezkwasowego - 9
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostaw± i roz³adunkiem materia³ów biurowych, materia³ów eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Dolno¶l±skiego Oddzia³u Regionalnego ARiMR
- ZP/CZD/064/24 DOSTAWA MATERIA£ÓW BIUROWYCH - 2 pakiety
- Zakup i dostawa artyku³ów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddzia³u Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
- Dostawa papieru kserograficznego, artyku³ów biurowych oraz p³yt CD/DVD wraz z kopertami
- Dostawa papieru na potrzeby Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Opolskiego
- Dostawa papieru A3 do drukarek i kserokopiarek
wiêcej: Skoroszyty i podobne wyroby »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.