eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cekcyn › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZYGOTOWANIE, DOSTAWĘ I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ W CEKCYNIE I GIMNAZJUM W CEKCYNIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Cekcyn: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZYGOTOWANIE, DOSTAWĘ I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ W CEKCYNIE I GIMNAZJUM W CEKCYNIE
Numer ogłoszenia: 274308 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświatowy w Cekcynie , ul. Szkolna 2, 89-511 Cekcyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3347560, faks 052 3347580.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZYGOTOWANIE, DOSTAWĘ I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ W CEKCYNIE I GIMNAZJUM W CEKCYNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostawa i wydawanie gorących posiłków w formie obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Cekcynie i Gimnazjum w Cekcynie. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) przygotowanie obiadów z własnych produktów żywnościowych, 2) dowóz ciepłych obiadów do szkoły samochodem spełniającym warunki wymagane przy prowadzeniu działalności w zakresie transportu żywności zatwierdzonym przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną, w termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw, 3) wydawanie obiadów uczniom w pomieszczeniach udostępnianych przez dyrektora placówek, 4) zabezpieczenie zastawy stołowej, sprzątanie brudnych naczyń po spożyciu posiłku ( na własny koszt) 3. Posiłki będą dostarczane i wydawane przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, w okresie od dnia 2 września 2013 do 30 czerwca 2014, w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem ferii zimowych, dni świątecznych oraz dodatkowych dni wolnych od zajęć szkolnych. 4. Jeśli uczniowie będą uczęszczać do szkół w inny dzień np. odpracowywać zajęcia w szkole, objęci będą dożywianiem, lecz fakt ten zostanie zgłoszony z 3 dniowym wyprzedzeniem dowożącemu i wydającemu gorące posiłki. 5. Dostawy i wydawanie posiłków będą miały miejsce : - w Szkole Podstawowej w Cekcynie na ulicy Szkolnej 8, 89-511 Cekcyn, o godz. 10.20, 11.20, - w Gimnazjum w Cekcynie na ulicy Szkolnej 41A, 89- 511 Cekcyn, o godz.11.20, 12.20. 6. Przewidywana liczba dostarczanych dziennie obiadów wynosi 190 szt., w tym 110 obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej, 80 obiadów dla uczniów Gimnazjum (z możliwością odstępstw +/- 30%, w zależności od ilości dożywianych uczniów) 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do znacznego ograniczenia ilości przygotowywanych i wydawanych posiłków w dni, o których mowa w pkt 4 , w przypadku wzmożonej zachorowalności uczniów , a także dni w które uczniowie będą wyjeżdżać na wycieczkę. Nie zwalnia to Wykonawcy od obowiązku przygotowania posiłków dla obecnych w szkołach uczniów ( obiad dla minimum 50 dzieci). 8. Ilość dzienną tj. zapotrzebowanie na dostarczanie konkretnej liczby posiłków przez wykonawcę ustalana w dzień poprzedzający dostarczanie posiłków, w sposób telefoniczny do godz. 15.00, przez osobę wskazaną przez Dyrektora Szkoły Podstawowej i Gimnazjum. W przypadkach znacznych zmian w ilości dostarczanych obiadów, o których mowa w pkt.7, Wykonawca zostanie powiadomiony przez osoby wskazane przez dyrektora placówek, z trzydniowym wyprzedzeniem. 9.Wykonawca w okresie wykonywania umowy będzie przygotowywał obiady zgodnie z zamieszczonymi W SIWZ tabelami - jadłospisem. 10. Wykonawca zobowiązany jest stosować w/w jadłospis w cyklu (po czwartym tygodniu powrót do pierwszego). Zamawiający dopuszcza zmiany co do kolejności dań w danym tygodniu np. zamiana dania poniedziałkowego na danie ze środy lub piątku i odwrotnie, a z wtorkowego na czwartkowy i odwrotnie. Zgodnie z jadłospisem, jeżeli w jednym tygodniu jest trzy razy danie drugie i dwa razy pierwsze danie (zupa), to w następnym tygodniu musi być odwrotnie tzn. trzy razy pierwsze danie (zupa) i dwa razy danie drugie. 11. Posiłki muszą być sporządzone na bazie produktów najwyższej jakości, zgodnych ze standardami HACCP. Posiłki winny być wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki oraz uwzględniać polską tradycję kulinarną. Przygotowane ze świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności posiłki, powinny składać się z odpowiednio dobranych produktów minimalnie przetworzonych, o zmniejszonej zawartości soli, z ograniczeniem substancji dodatkowych i barwników . Posiłki muszą być wykonywane z naturalnych produktów metodą tradycyjną, nie można używać produktów typu instant oraz gotowych produktów, np. klopsy, gołąbki itp. 12. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania menu obejmującego okres jednego tygodnia roboczego oraz dostarczania go do Zamawiającego najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem jego realizacji. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w jadłospisie. Zmiany w jadłospisie wprowadzone przez Wykonawcę należy uzgodnić z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Cekcynie i Gimnazjum w Cekcynie ,co najmniej z 1 dniowym wyprzedzeniem przed dokonaniem zmiany. 14. Wykonawca zobowiązany jest do podania posiłków zgodnie z gramaturą podaną w jadłospisach. 15. Świadczenie usług żywieniowych powinno być zgodne z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności, z uwzględnieniem zaleceń dotyczących: a) wyposażenia (stanu technicznego i sanitarnego pomieszczeń i urządzeń), b) personelu (kwalifikacje i niezbędne badania lekarskie), c) cyklu produkcyjnego i jego poszczególnych etapów (przestrzegania zasad sanitarno-higienicznych na każdym etapie: produkcji posiłków, wydawania posiłków, składowania i magazynowania produktów, przewozu posiłków), d) w zakresie jakości usług (w sposób gwarantujący jakość posiłków zgodną z zalecanymi normami dotyczącymi zawartości składników pokarmowych zapewniając właściwy stan dostarczania posiłków (posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne). 16. Dowożone posiłki winny być dostarczane własnym transportem, spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwowa Stację Sanitarno- Epidemiologiczną, w specjalistycznych termosach zapewniających zachowanie odpowiedniej jakości i temperatury przy ich spożyciu. Pojemniki i termosy powinny być szczelnie zamykane, tak aby podczas transportu posiłki w formie płynnej nie uległy rozlaniu. Temperatura dla dań gorących w momencie przekazywania posiłków uczniom winna wynosić odpowiednio : zupa + 75oC; gorące danie drugie 60 oC. 17. W przypadku zastrzeżeń, co do jakości posiłków Zamawiający może poddać je badaniu laboratoryjnemu. W razie potwierdzenia w laboratorium nieprawidłowości Wykonawca będzie obciążony kosztami takiego badania. Jeżeli takie badania zostaną zlecone a nieprawidłowości nie będą potwierdzone wówczas koszty ponosi Zamawiający. 18. W ramach zamówienia Wykonawca powinien zapewnić zastawę stołową i mycie naczyń we własnym zakresie, a także nieodpłatnie dokonywać odbioru niespożytych resztek, zgodnie z potrzebami, jednak nie rzadziej niż raz na dobę. 19. Zamawiający przewiduje możliwość wykorzystania zaplecza kuchennego w Szkole Podstawowej w Cekcynie i Gimnazjum w Cekcynie w celu podgrzewania posiłków i mycia naczyń. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie pokrywać koszty eksploatacyjne (wg wskazań przyrządów pomiarowych: energia elektryczna, ciepła woda, woda ,ścieki). Odrębne ustalenia dotyczące zasad korzystania z pomieszczeń placówki uzgadniane będą z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Cekcynie i Gimnazjum w Cekcynie. 20. W sytuacjach szczególnych ( zorganizowane wyjazdy uczniów ), Zamawiający ma prawo zgłosić Wykonawcy inny sposób przygotowania posiłków- suchy prowiant, a Wykonawca jest zobowiązany do ich realizacji, po uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i sposobu wykonania wymaganych dostaw. 21. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego za przestrzeganie przez osoby wykonujące w jego imieniu zamówienie w pełnym zakresie obowiązujących przepisów BHP, p.poż. i higieniczno-sanitarnych. Odpowiada on za ich działania jak za działania własne oraz ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną wobec osób trzecich za naruszenie ww. przepisów oraz w zakresie wykonywanej usługi (tj. jakości produktów i przygotowania posiłków, ich zgodności z obowiązującymi normami oraz wymagań higieniczno-sanitarnych i porządkowych). 22. W okresie objętym zamówieniem przewiduje się zakupienie łącznie ok. 35.000 gorących posiłków, z możliwością zwiększenia lub zmniejszenia tej liczby do 30% w przypadku zmiany ilości świadczeniobiorców .Wykonawcy nie przysługują roszczenia względem Zamawiającego z tego tytułu. 23. Rozliczenie finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie co miesiąc, na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ich ceny jednostkowej..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniajcych do 30% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonał usługi zbliżone zakresem do usług objętych przedmiotem zamówienia( co najmniej dwie), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów , na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dokumentów dowodów, czy usługi te zostały lub są wykonywane należycie ( referencje) - wg załącznika nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia ( termosy, pojemniki, samochód odpowiadający wymaganiom sanitarno- higienicznym do transportu żywności) (wg załącznika nr 5 do SIWZ )

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Decyzję o zatwierdzeniu zakładu do prowadzenia działalności w zakresie żywienia zbiorowego, produkcji posiłków od surowca do gotowej potrawy wydaną przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego ,dopuszczająca oferenta do wykonywania czynności objętych zamówieniem. 2) załącznik Nr 6 SIWZ 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.4) Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Niedopuszczalna jest jednak, pod rygorem nieważności, zmiana istotnych postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. w tym np. zmiana stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cekcyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświatowy w Cekcynie, ul. Szkolna 2, 89- 511 Cekcyn, pokój nr 13 lub pobrać ze strony www.bip.cekcyn.pl w zakładce przetargi ogłoszone.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zespół Oświatowy w Cekcynie, ul. Szkolna 2, 89- 511 Cekcyn, pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.