eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica Murowana › Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Lipnica Murowana i z powrotem do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2012/2013.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-27

Lipnica Murowana: Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Lipnica Murowana i z powrotem do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2012/2013.
Numer ogłoszenia: 274302 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lipnicy Murowanej , 59, 32-724 Lipnica Murowana, woj. małopolskie, tel. 14 685 20 59, faks 14 685 21 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnicamurowana.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Lipnica Murowana i z powrotem do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2012/2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Lipnica Murowana i z powrotem do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2012/2013. 2. Zamówienie jest podzielone na dwie części i obejmuje :Część 1/ Dowóz uczniów na trasach nr 1, 2, 3 - wykonawca zapewnia opiekę w czasie dowozu uczniów i ponosi odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo Część 2/ Dowóz uczniów na trasach nr 4, 5, 6 - wykonawca nie zapewnia opieki w czasie dowozu uczniów 3.Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia:Część 1/ Dowóz uczniów na trasach nr 1, 2, 3 - wykonawca zapewnia opiekę w czasie dowozu uczniów i ponosi odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo:TRASA NR I Lipnica Górna - Lipnica Dolna - Lipnica Górna Długość trasy 20 km dziennie (2 x 10 km.) Przewidywana liczba uczniów - 34 TRASA NR 2 Lipnica Górna - Lipnica Murowana - Borówna - Lipnica Murowana Szkoła - Lipnica Górna Długość trasy: 86 km dziennie w tym A/ Borówna przystanek PKS Nadole - Remiza OSP Borówna - Wymyślna - Lipnica Murowana szkoła - Lipnica Górna szkoła (46 km dziennie w tym 4x7 km + 2x9 = 18 km) B/Lipnica Górna /Połom Duży/ - Lipnica Górna Wysoki Dział - Lipnica Górna Szkoła - Lipnica Murowana Szkoła ( 40 km dziennie (4 x 7,5 = 30 km + 2,5 x 2 = 5 km + 4 x1,25=5 km) Przewidywana liczba uczniów - 73 TRASA NR 3 Lipnica Górna -Krasna Góra - Lipnica Górna Długość trasy: 32 km dziennie (2x16 km.) Przewidywana liczba uczniów - 10 Część 2/ Dowóz uczniów na trasach nr 4, 5, 6 - wykonawca nie zapewnia opieki w czasie dowozu uczniów: TRASA NR 4 Lipnica Górna Lipnica Murowana - Działy Pdn. - Lipnica Górna Długość trasy: 16 km dziennie (2x8 km) Przewidywana liczba czniów -5 TRASA NR 5 Lipnica Murowana - Lipnica Górna Granice - Lipnica Murowana - Lipnica Górna Długość trasy: 20 km dziennie (2 x 10 km.) Przewidywana liczba uczniów: 4 TRASA NR 6 Rajbrot Nadole - Dominiczna Góra - Szkoła - Pasternik - Nagorze - Rajbrot Szkoła Długość trasy: 96 km dziennie (6x16 km) Przewidywana liczba uczniów: 220 4.Łączna dzienna długość trasy do pokonania przez Przewoźnika - 270 km. Łączną ilość dowożonych uczniów około 346. Liczba kilometrów oraz liczba dowożonych uczniów może ulec zmianie w związku z organizacją roku szkolnego. Dowóz uczniów odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem ustalonym przez dyrektorów placówek oświatowych. Szczegółowy harmonogram dowozu uczniów Wykonawca ustali z dyrektorami poszczególnych placówek oświatowych z tym, że wstępnie określa się czas dowozu na godz. 6.40 - 8.00 i powrotu od godz. 12.30 - 16.00 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od nauki. 5.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekuna dla dzieci w czasie przewozu na trasach 1,2,3 oraz ponosi wszelką odpowiedzialność za jego działania bądź zaniechania. Opiekun musi uczestniczyć w każdym przewozie dzieci na w/w trasach. 6.Wykonanie przedmiotu zamówienia winno odbywać się zgodnie z przepisami ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. Z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.), ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe (t.j. Dz. U. z 2000 r. Nr 50, poz. 601) oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r., o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. Z 2007 roku, Nr 125, poz. 874 z późn. zm.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu osób . Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonali dwie usługi związane z przewozem dzieci przez okres minimum 9 miesięcy każda, związane z przewozem dzieci do szkół w ilości nie mniejszej niż 80 uczniów i na odcinku o łącznej długości trasy nie krótszym niż 100 km dziennie, z podaniem wartości tych zamówień, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że dysponują pojazdami, którymi będą realizowane usługi dowożenia uczniów, posiadającymi ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW, aktualne badania techniczne oraz wystarczającą liczbę miejsc siedzących, aby zapewnić przewóz wszystkim uczniom wraz z opiekunem - wymagane są, co najmniej 2 pojazdy posiadające minimum 39 miejsc siedzących oraz co najmniej 1 pojazd posiadający minimum 14 miejsc siedzących. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym, co najmniej trzema osobami, posiadającymi ważne prawo jazdy kategorii D uprawniające do kierowania pojazdami do przewozu osób oraz minimum trzyletnie doświadczenie w zakresie przewozu osób oraz osobą pełnoletnią posiadającą minimum trzyletnie doświadczenie w zakresie opieki nad dziećmi. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że posiadają aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 150 000 PLN. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty. 6) Oferty Wykonawców podlegających wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych uznaje się za odrzucone. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców musi spełniać warunki udziału w postępowaniu przy czym warunki dotyczące wiedzy i doświadczenia niezbędnego potencjału technicznego, osobowego oraz finansowego koniecznego do realizacji przedmiotu zamówienia będą oceniane łącznie w odniesieniu do łącznego potencjału występujących wspólnie wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.23 ust. 1 i 2 ustawy lub w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną w rejestrze lub ewidencji), pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że pełnomocnicy są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie; b/ zaakceptowany wzór umowy, c/ wykaz dokumentów, które wykonawca zastrzega, jako niejawne dla innych uczestników postępowania i osób trzecich (poza członkami komisji przetargowej), stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

) uzasadniona konieczność zmiany liczby kilometrów wynikająca z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, nie możliwych do przewidzenia a także wynikających z organizacji roku szkolnego, zmiany planów lekcji, zmiany liczby dzieci lub inna konieczność zmiany zakresu wykonania przedmiotu umowy. b) wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego) lub nastąpi zmiana podwykonawców, kierowców, opiekunów. c) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, d) wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, ze wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia. e) wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Zamawiający i Wykonawca postanawia o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminu wykonania umowy bądź też o wysokości wynagrodzenia wykonawcy ustalonego w umowie. Każdy z przypadków wymienionych powyżej udokumentowany zostanie stosownym protokołem, podpisanym przez Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipnicamurowana.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego Lipnica Murowana 59 lub pocztą zgłaszając zapotrzebowanie na adres: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lipnicy Murowanej, 32-724 Lipnica Murowana 59.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2012 godzina 08:45, miejsce: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lipnicy Murowanej, 32-724 Lipnica Murowana 59.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Lipnica Murowana i z powrotem do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2012/2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów na trasach nr 1, 2, 3 - wykonawca zapewnia opiekę w czasie dowozu uczniów i ponosi odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo:TRASA NR I Lipnica Górna - Lipnica Dolna - Lipnica Górna Długość trasy 20 km dziennie (2 x 10 km.) Przewidywana liczba uczniów - 34 TRASA NR 2 Lipnica Górna - Lipnica Murowana - Borówna - Lipnica Murowana Szkoła - Lipnica Górna Długość trasy: 86 km dziennie w tym A/ Borówna przystanek PKS Nadole - Remiza OSP Borówna - Wymyślna - Lipnica Murowana Szkoła - Lipnica Górna szkoła (46 km dziennie w tym 4x7 km + 2x9 = 18 km) B/Lipnica Górna /Połom Duży/ - Lipnica Górna Wysoki Dział - Lipnica Górna Szkoła - Lipnica Murowana Szkoła ( 40 km dziennie ( 4 x 7,5 = 30 km + 2,5 x 2 = 5 km + 4 x1,25=5 km) Przewidywana liczba uczniów - 73 TRASA NR 3 Lipnica Górna -Krasna Góra - Lipnica Górna Długość trasy: 32 km dziennie (2x16 km.) rzewidywana liczba uczniów - 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Lipnica Murowana i z powrotem do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2012/2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów na trasach nr 4, 5, 6 - wykonawca nie zapewnia opieki w czasie dowozu uczniów:TRASA NR 4 Lipnica Górna Lipnica Murowana - Działy Pdn. - Lipnica Górna Długość trasy: 16 km dziennie ( 2x8 km) Przewidywana liczba uczniów -5 TRASA NR 5 Lipnica Murowana - Lipnica Górna Granice - Lipnica Murowana - Lipnica Górna Długość trasy: 20 km dziennie (2 x 10 km.) Przewidywana liczba uczniów: 4 TRASA NR 6 Rajbrot Nadole - Dominiczna Góra - Szkoła - Pasternik - Nagorze - Rajbrot Szkoła Długość trasy: 96 km dziennie (6x16 km) Przewidywana liczba uczniów: 220.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.