Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-02
Katowice: Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego, medycznych materiałów eksploatacyjnych, materiałów do sterylizacji, materiałów do spirometrii oraz jednorazowych materiałów stomatologicznych
Numer ogłoszenia: 274268 - 2010; data zamieszczenia: 02.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych , ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2090885, faks 32 2553242.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwps.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego, medycznych materiałów eksploatacyjnych, materiałów do sterylizacji, materiałów do spirometrii oraz jednorazowych materiałów stomatologicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego, medycznych materiałów eksploatacyjnych, materiałów do sterylizacji, materiałów do spirometrii oraz jednorazowych materiałów stomatologicznych. Zamówienie będzie realizowane w 10 częściach: Pakiet nr 1 - Końcówki, probówki, szkiełka; Pakiet nr 2 - Probówki, płytki, zlewki; Pakiet nr 3 - Elektrody, papiery rejestracyjne, żele; Pakiet nr 4 - Materiały do sterylizacji; Pakiet nr 5 - Materiały do spirometrii; Pakiet nr 6 - Nakłuwacze; Pakiet nr 7 - Stomatologiczne materiały jednorazowego użytku; Pakiet nr 8 - Lancety (nożyki) do alergologicznych testów punktowych; Pakiet nr 9 - Pokrycie parawanowe; Pakiet nr 10 - Kubki jednorazowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.25.00-7, 18.42.43.00-0, 31.71.11.40-6, 33.13.13.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy PZP Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej umowy w kwestii dot. przedmiotu umowy (Załącznik nr 1 do umowy) w przypadku, gdy konkretny jednorazowy sprzęt laboratoryjny, medyczne materiały eksploatacyjne, materiały do sterylizacji, materiały do spirometrii oraz jednorazowe materiały stomatologiczne zostaną wycofane z produkcji lub z obrotu handlowego na terenie kraju - co Wykonawca zobowiązany jest udokumentować. Wykonawca za zgodą Zamawiającego może dostarczyć jednorazowy sprzęt laboratoryjny, medyczne materiały eksploatacyjne, materiały do sterylizacji, materiały do spirometrii oraz jednorazowe materiały stomatologiczne o tożsamych parametrach w takiej samej cenie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwps.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych, ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, pok. 332.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych, ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, pok. 323.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Końcówki, probówki, szkiełka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono na formularzach asortymentowo- cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Probówki, płytki, zlewki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono na formularzach asortymentowo- cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Elektrody, papiery rejestracyjne, żele.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono na formularzach asortymentowo- cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 31.71.11.40-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Materiały do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono na formularzach asortymentowo- cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Materiały do spirometrii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono na formularzach asortymentowo- cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Nakłuwacze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono na formularzach asortymentowo- cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Stomatologiczne materiały jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono na formularzach asortymentowo- cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.13.00-0, 33.14.10.00-0, 18.42.43.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Lancety (nożyki) do alergologicznych testów punktowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono na formularzach asortymentowo- cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Pokrycie parawanowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono na formularzach asortymentowo- cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Kubki jednorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono na formularzach asortymentowo- cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Koszenie płatów siedliska 6410 w obszarach Natura 2000: Poczesna koło Częstochowy, Walaszczyki w Częstochowie w podziale na 2 części
- Dostawa płynów infuzyjnych
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dostarczaniu przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz zwrocie przesyłek niedoręczonych
- Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem mebli drewnianych, siedzisk, mebli metalowych dla CBZC
- Remont pomieszczeń w budynku "W" (akademik nr 6) Szkoły Policji w Katowicach
- Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa i przebudowa budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej położonego w Katowicach przy ul. Brynowskiej 27
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i niemedycznych na potrzeby SZPZLO Warszawa Praga-Północ"
- Dostawa wyrobów medycznych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych, czyściwa, worków na śmieci i rękawiczek do Dolnośląskiego Parku Innowacji i Nauki S.A z podziałem na dwa zadania.
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla komórek Blok Operacyjny i Endoskopia dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Dostawa sterylnych zestawów przeciw parowaniu optyki laparoskopowej
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych.
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.