eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwionka-Leszczyny › Realizacja szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego OPS i Twoja aktywność ku integracji w roku 2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-02

Czerwionka-Leszczyny: Realizacja szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego OPS i Twoja aktywność ku integracji w roku 2010
Numer ogłoszenia: 274258 - 2010; data zamieszczenia: 02.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206960 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwionce-Leszczynach, ul. 3 Maja 36b, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie, tel. 0-32 431 20 39; 431 11 66, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego OPS i Twoja aktywność ku integracji w roku 2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są niżej opisane usługi szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego pod nazwą OPS i Twoja aktywność ku integracji realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub więcej części zamówienia. Podział przedmiotu zamówienia na zadania przedstawia się następująco: Zadanie nr 1: Przeprowadzenie szkolenia dla 12 osób w specjalności handlowiec z obsługą kas fiskalnych w wymiarze godzin: - zajęcia teoretyczne 120 godzin lekcyjnych, - praktyka zawodowa 100 godzin. Zamawiający wymaga aby w ramach szkolenia Wykonawca przeprowadził szkolenie z zakresu tzw. minimum sanitarnego, oraz obsługi komputera a także na swój koszt zapewnił książeczki sanitarno-epidemiologiczne dla każdego uczestnika szkolenia. Książeczka sanitarno-epidemiologiczne oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu minimum sanitarnego zostaną przekazane uczestnikom szkolenia za pośrednictwem Zamawiającego. Zadanie nr 2: Przeprowadzenie szkolenia dla 2 osób w specjalności fryzjer z elementami zdobienia i przedłużania włosów w wymiarze godzin lekcyjnych 150, Zadanie nr 3: Przeprowadzenie szkolenia dla 1 osoby w specjalności kucharz-kelner w wymiarze godzin: - szkolenie 200 godzin lekcyjnych. - praktyka zawodowa 40 godzin. Zamawiający wymaga aby w ramach szkolenia Wykonawca przeprowadził szkolenie z zakresu tzw. minimum sanitarnego oraz zapewnił na swój koszt książeczki sanitarno-epidemiologiczne dla każdego uczestnika szkolenia. Książeczka sanitarno-epidemiologiczne oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu minimum sanitarnego zostaną przekazane uczestnikom szkolenia za pośrednictwem Zamawiającego. Zadanie nr 4: Przeprowadzenie szkolenia dla 1 osoby w specjalności magazynier z obsługą wózka widłowego. - zajęcia teoretyczne 64 godzin lekcyjnych, - zajęcia praktyczne 96 godzin lekcyjnych. Zamawiający wymaga aby w ramach szkolenia Wykonawca na swój koszt przeprowadził szkolenie z zakresu tzw. minimum sanitarnego i zapewnił książeczki sanitarno-epidemiologiczne dla każdego uczestnika szkolenia. Książeczka sanitarno-epidemiologiczne oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu minimum sanitarnego zostaną przekazane uczestnikom szkolenia za pośrednictwem Zamawiającego. Wymagania wspólne dla wszystkich zadań: 1) Wskazana wyżej liczba godzin szkoleniowych jest liczbą minimalną i obejmuje wymagane egzaminy. 2) Program szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3) Przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć. 4) Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem środy, w przypadkach uzasadnionych harmonogramem szkolenia zajęcia mogą odbywać się również w soboty i powinny rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 7.00 i kończyć się nie później niż o godz. 20.00. 5) Dzienna ilość godzin szkolenia nie może przekroczyć 12 godzin zegarowych. 6) Szkolenie nie może odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy. 7) Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia uczestnikom szkolenia wszelkich niezbędnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych związanych z przeprowadzeniem szkolenia tj. podręczników, testów, zeszytów, długopisów itp. b) zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanej kadry szkoleniowej. c) zapewnienia odpowiedniego programu szkolenia. d) sprawowania nadzoru nad przebiegiem szkolenia. e) zapewnienia odpowiedniej bazy lokalowej oraz warunków sprzętowych i materiałowych, w tym wszelkiego rodzaju pomocy dydaktycznych próbek, itp. f) zapewnienia odpowiednich warunków pracy w trakcie trwania szkolenia zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. g) przed dopuszczeniem do zajęć przeprowadzenie lekarskich badań wstępnych uczestników szkolenia i przekazania ich uwierzytelnionej kopii Zamawiającemu, h) przekazania Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych, i) prowadzenia dokumentacji szkolenia w postaci: dziennika zajęć edukacyjnych, protokołu z egzaminu, rejestru wydanych certyfikatów i zaświadczeń. j) podjęcia odpowiednich działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z wytycznymi obowiązującymi w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, min.: oznaczenia sal szkoleniowych poprzez wywieszenie plakatów dostarczonych przez Zamawiającego, k) oznakowanie wszelkiej dokumentacji szkolenia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego i zasadami wizualizacji obowiązującymi w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki. l) prowadzenia list obecności uczestników na zajęciach i dostarczania ich Zamawiającemu piątego roboczego dnia miesiąca, następującego po miesiącu, którego dotyczą te listy. m) przeprowadzenia ankiety wśród uczestników szkolenia, na kwestionariuszu ankiety dostarczonym przez Zamawiającego. n) sporządzenia dokumentacji fotograficznej z każdego szkolenia oraz przekazania jej Zamawiającemu w formie cyfrowej na płycie CD. o) niezwłocznego informowania na piśmie Zamawiającego o nieusprawiedliwionej nieobecności uczestnika na zajęciach. p) niezwłocznego zawiadomienia na piśmie Zamawiającego o fakcie przerwania lub zawieszenia szkolenia, a także o wszelkich planowanych zmianach dotyczących szkolenia. q) zawiadomienia Zamawiającego o fakcie uchylania się przez uczestników szkolenia od przystąpienia do zaliczeń, sprawdzianów i egzaminów. r) przeprowadzenia egzaminów względnie zorganizowania egzaminu państwowego zgodnie z obowiązującymi wymogami prawnymi, s) przekazania uczestnikom szkolenia za pośrednictwem Zamawiającego certyfikatów i zaświadczeń poświadczających fakt ukończeniu szkolenia oraz zaliczenia egzaminu, t) zapewnienia odpowiednich praktyk, objętych programem szkolenia, u) zapewnienia uczestnikom szkolenia w każdym dniu zajęć obiadu oraz tzw. przerwy kawowej w postaci kawy/herbaty, v) poddania się kontroli lub audytowi w zakresie wypełniania zobowiązań przyjętych niniejszą umową dokonywanym przez Zamawiającego, uprawnione podmioty właściwe dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub podmioty uprawnione do przeprowadzenia czynności kontrolnych lub audytowych, w tym umożliwienia Zamawiającemu jak również Instytucji Wdrażającej oraz Instytucji Zarządzającej kontroli realizacji szkoleń oraz uczestnictwa w egzaminie końcowym. w) przechowywania dokumentacji związanej z realizacją umowy do dnia 31 grudnia 2020r. x) przedłożenia Zamawiającemu, niezwłocznie po zakończeniu każdego szkolenia: - sprawozdania z realizacji szkolenia, zawierającego m. in. wykaz osób, które ukończyły szkolenie z wynikiem pozytywnym, a także wykaz osób, które szkolenia nie ukończyły (nie zdały egzaminu, bądź do niego nie przystąpiły), - kopii protokołów egzaminacyjnych (potwierdzonych za zgodność z oryginałem), - potwierdzonych za zgodność kopii dzienników zajęć, - ankiet oceny szkolenia, - listy obecności za miesiąc, w którym zakończyło się szkolenie. 8) Z zastrzeżeniem pkt 9 szkolenia winny zostać przeprowadzone w miejscowości oddalonej od siedziby Zamawiającego nie dalej jak 20 km. 9) szkolenie określone jako zadanie 1 - szkolenia w specjalności handlowiec, winno zostać przeprowadzone w Czerwionce-Leszczynach. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na poszczególne szkolenia. Zmiana liczby osób może nastąpić przed rozpoczęciem szkolenia i następuje przez jednostronne powiadomienie Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego pod nazwą OPS i Twoja aktywność ku integracji realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości S.A., ul. Wojska Polskiego 4, 44-240 Żory, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dariusz Szulik P.P.H.U AVANT, ul. Równoległa 7, 44-264 Jankowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dariusz Szulik P.P.H.U AVANT, ul. Równoległa 7, 44-264 Jankowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.