eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Przebudowa nawierzchni chodników i dróg dojazdowych na działce nr ewid. 1510/12 będącej w zarządzie ZSTiO, ul. Słowackiego 37 w Sandomierzu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Sandomierz: Przebudowa nawierzchni chodników i dróg dojazdowych na działce nr ewid. 1510/12 będącej w zarządzie ZSTiO, ul. Słowackiego 37 w Sandomierzu.
Numer ogłoszenia: 274246 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. prof. Zbigniewa Strzeleckiego w Sandomierzu , ul. Słowackiego 37, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 0-15 644 58 74, 644 58 75, faks 0-15 832 51 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstio.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni chodników i dróg dojazdowych na działce nr ewid. 1510/12 będącej w zarządzie ZSTiO, ul. Słowackiego 37 w Sandomierzu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 . Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : przebudowa istniejącej nawierzchni chodników i dróg dojazdowych usytuowanych w obrębie zabudowy Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Sandomierzu, ul. Słowackiego 37. Obecnie część nawierzchni drogi dojazdowej (wewnętrznej) wykonana jest z płyt drogowych sześciokątnych (trylinki) ułożonych na podsypce piaskowej natomiast pozostała część to nawierzchnia betonowa. Z uwagi na liczne zaniżenia, nierówność poprzeczną i podłużną nawierzchnia z płyt drogowych przeznaczona zostaje do przekładki, przy czym zakłada się 80% wykorzystanie materiału z rozbiórki. Odcinek drogi o nawierzchni betonowej w całości zostanie zdemontowany i wykonana zostanie nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm ułożona na podsypce cementowo - piaskowej. Nawierzchnia placu apelowego wykonana z płytek chodnikowych betonowych 50x50x7 w całości przeznaczona zostaje do rozbiórki. Płyty chodnikowe nadające się do ponownego wbudowania pozostają w dyspozycji Inwestora. Pozostałe elementy przeznaczone zostają do wywozu, lub pozostają w dyspozycji Inwestora. W obrębie placu apelowego przewidziano wykonanie ciągu pieszo -  jezdnego o szerokości 5,0 m i nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm ułożonej na podsypce cementowo piaskowej, ograniczonego krawężnikiem betonowym 15x30 cm wtopionym, umożliwiającym odprowadzenie wód opadowych bezpośrednio na teren biologicznie czynny. Pozostało część placu przeznaczona zostanie pod teren biologicznie czynny. Chodnik wzdłuż budynku głównego szkoły o nawierzchni z płytek chodnikowych betonowych również przeznaczony zostaje do rozbiórki a jego nawierzchnia zostanie wykonana z kostki betonowej gr. 6 cm ułożonej na podsypce cementowo - piaskowej. Przewidziano również wykonanie łącznika drogi dojazdowej zlokalizowanej wzdłuż budynku głównego oraz drogi dojazdowej zlokalizowanej wzdłuż budynku warsztatów o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, o szerokości 5,0 m, który jednocześnie stanowił będzie przedłużenie w/w ciągu pieszo - jezdnego. Dodatkowo zdemontowane zostaną niektóre obiekty małej architektury t.j. klomby betonowe, schody betonowe wraz z barierkami ochronnymi. Przewidziano również wycinkę dwóch drzew oraz demontaż masztu oraz nieczynnych słupów żelbetowych oświetleniowych. Wszelkie roboty związane z wywozem materiału nieprzeznaczonego do ponownego wbudowania z rozbiórki wliczone zostały w cenę jednostkową odpowiadających im poszczególnych pozycji. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót jest zawarty w przedmiarze robót który stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy z materiałów własnych oraz z materiałów odzyskanych. Materiały dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać: 1) co do jakości - wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. Z 2010 roku Nr 243, poz.1623 z późn. zm.); 2) co do asortymentu - wymaganiom istotnych warunków zamówienia. 4. Zaleca się, aby Oferent dokonał wizji lokalnej w terenie, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót oraz aby uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny Oferenta..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, które jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 4.000,00 zł słownie: cztery tysiące złotych i 00/100 złotych. 3.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Sandomierz nr rachunku: 55 9429 0004 2001 0013 2323 0009 z adnotacją Wadium -na Przebudowa nawierzchni chodników i dróg dojazdowych na działce nr ewid. 1510/12 będącej w zarządzie ZSTiO, ul. Słowackiego 37 w Sandomierzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) w terminie do 30 lipca 2013 roku do godz. 9:00 sposób przekazania: kopię dokumentu zapłaty wadium należy złożyć wraz z ofertą w sekretariacie (na zewnątrz koperty). 4.W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy. 5.W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli oferent złoży oświadczenie zgodne z art. 25 ust. 2 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli oferent przedłoży wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem min. 2 dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli oferent przedłoży: a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu narzędzi stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli oferent przedłoży: a) wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Wzór wykazu osób posiadających uprawnienia stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli oferent złoży oświadczenie zgodne z art. 25 ust. 2 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty określone w pkt VII SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zstio.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. prof. Zbigniewa Strzeleckiego ul. Słowackiego 37 27-600 Sandomierz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. prof. Zbigniewa Strzeleckiego ul. Słowackiego 37 27-600 Sandomierz Sekretariat - pokój nr 1 na parterze w budynku głównym szkoły..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.