eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-26

Kamienna Góra: sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 27421 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7449033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze sp zoo Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy pragnie zaprosić Państwa firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr 1/2009 na dostawę odczynników laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Naszej jednostki. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdyż przedmiot zamówienia jest podzielny i składa się z 17 pakietów Przewidywane zużycie wyżej wymienionego asortymentu jest zamieszczone w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr g do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.30 - 24.42.11.30 24.42.11.40 - 24.42.11.40 24.42.11.20 - 24.42.11.20 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wpłaty wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 10 oraz ust. 2 pkt. 1 - 4 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 4 ustawy; b)spełnią warunki podstawowe przedmiotu zamówienia określone w rozdziale I i II, III (oferowane towary winny posiadać parametry podane w zał nr g) oraz inne wymogi określone w siwz w tym również projektu umowy; c)dostarczy ofertę sporządzoną wg siwz wraz z wypełnionymi następującymi formularzami określonymi w rozdziale III; d)posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; e)przedstawią dokument potwierdzający, że oferowany towar posiada wszelkie, aktualne wymagane przepisami prawa dokumenty dopuszczające do stosowania w placówkach służby zdrowia; f)dostarczą próbki oferowanego towaru w przypadku nie zgodności z treści oferty z treścią siwz. Próbki podlegają zwrotowi zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp po zakończeniu postępowania przetargowego (zgodnie z warunkami określonymi w tym artykule); g)posiadają doświadczenie z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że jako wykonawca brał udział w co najmniej 2 dostawach (odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców) wykonanych (zakończonych) lub wykonywanych wraz z dokumentami (referencjami), z których wynikać musi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; h)termin realizacji dostawy towaru: 5 dni; i)zapewni minimalny termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury vat; j)dostawa towaru będzie się odbywać na koszt i ryzyko transportem dostawcy. k)zapewni stałość cen netto przez okres trwania umowy ok. 12 m-cy z wyjątkiem zmiany stawki podatku Vat. Warunki te będą spełnione przez Wykonawcę, jeżeli potwierdzą je dokumenty, o których mowa w rozdziale III. Ocena powyższych warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, o których mowa w rozdziale III wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą zgodnie z poniższym wykazem wypełnione oświadczenia i dokumenty (które należy zaparafować i przedstawić w formie załączników do oferty, stanowiących integralną jej część): 1 formularze: 1.1 formularz ofertowy zał nr a 1.2 oświadczenie oferenta zał nr b 1.3 oświadczenie w sprawie stosowania się do siwz zał nr c 1.4 formularz upoważnienia do podpisania oferty zał nr d** 1.5 oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu nr j 1.6 oferta zał nr e 1.7 projekt umowy zał nr f i f1 *** 1.8 formularz cenowy zał nr g* 1.9 podwykonawcy zał nr h 2.Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w postępowaniu o zamówienie publiczne - w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - zgodnie z § 1 ust. 1 w/w RRM Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - zał nr 1; - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zał nr 2; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert - zał nr 3; aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert - zał nr 4; koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem - zał nr 5 (W przypadku, gdy ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia ani licencji Zamawiający uzna przedstawienie stosownego oświadczenia za wyczerpujące spełnienie zapisów tej kwestii); w przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP Zamawiający wymaga złożenia dokumentów o których mowa w § 2 ust. 1, 2, 3 RPRM z dn. 19 maja 2006r. na zasadach określonych danymi przepisami - zał nr 6. 2.1Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w postępowaniu o zamówienie publiczne - w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zgodnie z § 1 ust. 2 w/w RRM, Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): - wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zał nr A - wykazu dostaw (Dla Zamawiającego wystarczającym jest udokumentowanie co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wykonanych, zakończonych lub wykonywanych z ostatnich trzech lat wraz z dokumentami (referencjami), z których wynikać musi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Załączenie w ofercie więcej niż 2 udokumentowanych dostaw nie wpłynie na ocenę oferty); Z uwagi na zróżnicowany przedmiot zamówienia tj. : odczynniki i drobny sprzęt laboratoryjny prosimy o powielenie załącznik w ilości koniecznej do określonej grupy i podgrupy na którą będą Państwo składać ofertę) 2.2Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w postępowaniu o zamówienie publiczne - w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - zgodnie z § 3 ust. 1 pkt. 1 ww RRM, Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): opis (W celu potwierdzenia parametrów towaru określonych umownie przez Zamawiającego w siwz i formularzu cenowym, wymaga się załączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę sporządzonych w języku polskim oryginalnych ulotek producenta bądź innych dokumentów potwierdzających parametry i dane techniczne przedstawione w ofercie przetargowej (tj.: instrukcje użycia w języku polskim, aktualne katalogi, karty katalogowe, karty danych technicznych, ulotki informacyjne drukowane przez dystrybutora sporządzane na podstawie oryginalnych ulotek producenta czy opis produktu bądź deklaracje producenta) na poszczególne pozycje lub pakiety - w przypadku gdy pozycje w pakiecie różnią się między sobą tylko rozmiarem. Dane w ulotce winny być zgodne z danymi umieszczonymi w formularzu cenowym oraz na towarze ! - zał nr B Uwaga: Opis należy dołączyć z wyłączeniem towarów na które Zamawiający zażądał złożenia metodyk, o których mowa niżej w pkt. 4 oraz aplikacji - pkt. 6. 3. Zgodnie z art. 9 ust. 4 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991r. o zakładach opieki zdrowotnej Dz. U. z 1991r. Nr 91, poz. 408, z późniejszymi zmianami, na mocy której zakłady opieki zdrowotnej nabywają i stosują wyroby medyczne - odpowiadające wymaganiom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. z dnia 1 maja 2004r.) w celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów Zamawiający wymaga złożenia w ofercie dokumentów potwierdzających powyższy wymóg. W tym celu Wykonawca winien pisemnie potwierdzić, czy oferowany przez niego towar w danym przetargu jest wyrobem medycznym, a jeśli tak, to należy załączyć do oferty dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj.: deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych); certyfikat CE j. Notyfikowanej (dotyczy klas wyrobów medycznych: I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III); wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że jego pierwsze wprowadzenie do obrotu nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych) lub złożyć oświadczenie, iż oferowany towar posiada dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych, oraz zobowiązanie Wykonawcy do przedstawienia tych dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego - jako zał C. 4.W przypadku przystąpienia na pakiety z grupy II podgrupy: A (bez pakietów nr 6,7, 8), B oraz C (bez pakietu 2) Wykonawca winien dołączyć do oferty metodyki - zasady metody potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Z uwagi na zbyteczne zwiększenie rozmiarów oferty Zamawiający dopuszcza złożenie w/w dokumentów w formie elektronicznej (płyta CD lub dyskietka) wraz z oświadczeniem Wykonawcy, iż treść zawarta na dyskietce odpowiada w każdym szczególe oryginałowi - zał nr D. 5.W przypadku, gdy oferowany towar zawiera substancję niebezpieczną i podlega przepisom ustawy z dnia 11.01.2001 o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. 2001.11.84 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu z dnia 03.07.02 w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz. U. 2002.140.1171 z późn. zm.) Wykonawca winien dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kartę charakterystyki na oferowane towary w rozumieniu wyżej przytoczonych przepisów - dotyczy grupy I oraz grupy II podgrupy: A, B, C. Z uwagi na zbyteczne zwiększenie rozmiarów oferty Zamawiający dopuszcza złożenie w/w dokumentu w formie elektronicznej (płyta CD lub dyskietka) wraz z oświadczeniem Wykonawcy, iż treść zawarta na dyskietce odpowiada w każdym szczególe oryginałowi - zał E. 6.aplikacji na aparat VITALAB-FLEXOR - zał F. Na załączonym opisie w formie zał nr B - o którym mowa wyżej winny być zamieszczone nr katalogowe producenta - kody, które podano w formularzu cenowym zał nr g; w przypadku zał nr C, D, E i F Wykonawca winien umieścić nr pakietu i pozycji którego asortyment dotyczy ! Załączniki B , C, D, E i F sporządza Wykonawca ! * Formularz cenowy należy dołączyć w wersji papierowej oraz elektronicznej wraz z oświadczeniem, iż wersja ta odpowiada wersji przedstawionej w ofercie oraz jest zgodna w każdym szczególe z formularzem cenowym Zamawiającego. ** Załącznik wypełnić w przypadku gdy oferta będzie podpisywana przez pełnomocnika (nie wyszczególniony w aktualnym KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), czy jednego z konsorcjantów podmiotu składającego ofertę. W przypadku gdy oferta będzie podpisywana przez upełnomocnionego przedstawiciela firmy wyszczególnionego w aktualnym KRS lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dany załącznik nie jest konieczny do wypełnienia i załączenia do oferty. *** należy dołączyć tylko ten projekt umowy na który Wykonawca przystępuje UWAGA Wyżej wymienione dokumenty należy wypełnić w takiej formie, jak to zostało podane we wzorach. Pod rygorem odrzucenia oferty, nie dopuszcza się jakiejkolwiek zmiany ich formy. Zamawiający informuje, ze brak jakiegokolwiek ww. dokumentu będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania. Zamawiający przy dokonywaniu wyboru oferty będzie kierował się kryteriami jak podano poniżej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.org.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE sp zoo NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY 58-400 KAMIENNA GÓRA ul. BOHATERÓW GETTA 10, woj. dolnośląskie dział zamówień publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2009 godzina 13:00, miejsce: SEKRETARIAT POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE sp zoo NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY 58-400 KAMIENNA GÓRA ul. BOHATERÓW GETTA 10 woj. dolnośląskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1 grupa I drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 17 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.30-1, 24.42.11.40-4, 24.42.11.20-8, 24.42.11.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2 grupa I probówki do VITALAB FLEXOR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 2 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3 grupa I probówki do pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 6 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4 grupa I probówki do koagulometru typu CHROM K-3003.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5 grupa I jednorazowe plansze do badań serologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet nr 1 grupa II podgrupa A odczynniki biochemiczne, osocza kontrolne, kalibratory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 27 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet nr 2 grupa II podgrupa A odczynniki lateksowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 5 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet nr 3 grupa II podgrupa A odczynniki koagulologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 6 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet nr 4 grupa II podgrupa A testy do badania kału.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 2 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet nr 5 grupa II podgrupa A testy paskowe do analizy ogólnej moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pakiet nr 6 grupa II podgrupa A odczynniki biochemiczne do analizatora AVL 988-3 Jonów NA, K, CL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 6 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: pakiet nr 7 grupa II podgrupa A odczynniki do analizatora równowagi kwasowo-zasadowej COMPACT 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 6 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: pakiet nr 8 grupa II podgrupa A gazy do analizatora równowagi kwasowo-zasadowej COMAPCT 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 2 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: pakiet nr 1 grupa II podgrupa B surowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 21 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: pakiet nr 2 grupa II podgrupa B krwinki wzorcowe do serologii transfuzjologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 4 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: pakiet nr 1 grupa II podgrupa C odczynniki do jakościowej diagnostyki kiły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: pakiet nr 2 grupa II podgrupa C odczynniki do diagnostyki ogólnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 8 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.