eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-Zdrój › Dostawa wodomierzy, nakładek radiowych, głowicy radiowej oraz czujnika do programowania optycznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-30

Krynica-Zdrój: Dostawa wodomierzy, nakładek radiowych, głowicy radiowej oraz czujnika do programowania optycznego
Numer ogłoszenia: 27418 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju , ul. Kraszewskiego 37, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 472 52 76, faks 018 472 52 73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik-krynica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wodomierzy, nakładek radiowych, głowicy radiowej oraz czujnika do programowania optycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) sukcesywna dostawa wodomierzy do zimnej wody pitnej wraz z nakładkami radiowymi; 2) dostawa głowicy radiowej wraz z pokrowcem - 1 kpl; 3) dostawa czujnika typu IRDA do programowania optycznego - 1 szt. 2. Zakup wodomierzy i nakładek radiowych na wodomierze dokonywany będzie w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2012 r. 3. Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego na wodomierze i nakładki radiowe wynosi: 1) Wodomierz suchobieżny jednostrumieniowy klasy C lub B lub R100 lub R160, L=110 mm, Qn=1,5 m3/h lub Q3=2,5 m3/h, Dn 15 przystosowany do współpracy z systemem zdalnego odczytu - 200 szt. 2) Wodomierz suchobieżny jednostrumieniowy klasy C lub B lub R100 lub R160, L=130 mm, Qn=2,5 m3/h lub Q3=4m3/h, Dn 20 przystosowany do współpracy z systemem zdalnego odczytu - 350 szt. 3) Wodomierz suchobieżny objętościowy klasy C lub R=160, L=260 mm, Qn=3,5 m3/h lub Q3=6,3 m3/h, Dn 25 przystosowany do współpracy z systemem zdalnego odczytu - 20 szt. 4) Wodomierz suchobieżny objętościowy klasy C lub R=160, L=260 mm, Qn=6 m3/h lub Q3=10 m3/h, Dn 32 przystosowany do współpracy z systemem zdalnego odczytu - 15 szt. 5) Wodomierz suchobieżny objętościowy klasy C lub R=160, L=300 mm, Qn=10 m3/h lub Q3=16 m3/h, Dn 40 przystosowane do współpracy z systemem zdalnego odczytu - 10 szt. 6) Wodomierz jednostrumieniowy suchobieżny klasy C lub R=315, L=270-300 mm, Qn=15 m3/h lub Q3=25 m3/h, Dn 50 przystosowany do współpracy z systemem zdalnego odczytu - 22 szt. 7) Wodomierz jednostrumieniowy suchobieżny klasy C lub R=315, L=300-350 mm, Qn=30 m3/h lub Q3=63 m3/h, Dn 80 przystosowany do współpracy z systemem zdalnego odczytu - 6 szt. 8) Wodomierz jednostrumieniowy sucho bieżny klasy C lub R=315, L=350 mm, Qn=50 m3/h lub Q3=100 m3/h, Dn 100 przystosowany do współpracy z systemem zdalnego odczytu - 5 szt. 9) Wodomierz Dn 200, L=350 - 2 szt. 10) Nakładki radiowe na wodomierze do zdalnego odczytu R 3,5 - 900 szt. Wskazane powyżej ilości wodomierzy i nakładek są szacunkowym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego wodomierzy i nakładek. 4. Zamawiający przewiduje prawo opcji. Zamawiający zastrzega, że: 1) z zamówionej ilości 200 sztuk wodomierzy, o których mowa w pkt 3.1), wymagalne będzie 100 sztuk a wymagalność pozostałej ilość tj. 100 sztuki zależeć będzie od potrzeb i zdolności finansowych Zamawiającego, 2) z zamówionej ilości 350 sztuk wodomierzy, o których mowa w pkt 3.2), bezwarunkowa wymagalne będzie 175 sztuk a wymagalność pozostałej ilości tj. 175 sztuk zależeć będzie od potrzeb i zdolności finansowych Zamawiającego, 3) z zamówionej ilości 20 sztuk wodomierzy, o których mowa w pkt 3.3), bezwarunkowo wymagalne będzie 10 szt. a wymagalność pozostałej ilości tj. 10 szt. zależeć będzie od potrzeb i zdolności finansowych Zamawiającego, 4) z zamówionej ilości 15 sztuk wodomierzy, o których mowa w pkt 3.4), bezwarunkowo wymagalne będzie 8 szt. a wymagalność pozostałej ilości tj. 7 szt. zależeć będzie od potrzeb i zdolności finansowych Zamawiającego, 5) z zamówionej ilości 10 sztuk wodomierzy, o których mowa w pkt 3.5), bezwarunkowo wymagalne będzie 5 szt. a wymagalność pozostałej ilości tj. 5 szt. zależeć będzie od potrzeb i zdolności finansowych Zamawiającego, 6) z zamówionej ilości 22 sztuk wodomierzy, o których mowa w pkt 3.6), bezwarunkowo wymagalne będzie 11 szt. a wymagalność pozostałej ilości tj. 11 szt. zależeć będzie od potrzeb i zdolności finansowych Zamawiającego, 7) z zamówionej ilości 6 sztuk wodomierzy, o których mowa w pkt 3.7), bezwarunkowo wymagalne będzie 3 szt. a wymagalność pozostałej ilości tj. 3 szt. zależeć będzie od potrzeb i zdolności finansowych Zamawiającego, 8) z zamówionej ilości 5 sztuk wodomierzy, o których mowa w pkt 3.8), bezwarunkowo wymagalne będzie 3 szt. a wymagalność pozostałej ilości tj. 2 szt. zależeć będzie od potrzeb i zdolności finansowych Zamawiającego, 9) z zamówionej ilości 2 sztuk wodomierzy, o których mowa w pkt 3.9), bezwarunkowo wymagalne będzie 1 szt. a wymagalność pozostałej ilości tj. 1 szt. zależeć będzie od potrzeb i zdolności finansowych Zamawiającego, 10) z zamówionej ilości 900 szt. nakładek radiowych bezwarunkowo wymagalne będzie 500 szt. a wymagalność pozostałej ilości tj. 400 szt. zależeć będzie od potrzeb i zdolności finansowych Zamawiającego. 5. Wymagania techniczno-jakościowe wodomierzy: 1) Dla wodomierzy Dn 15 i Dn 20 wymagana jest gwarancja na 5 lat. 2) Każdy wodomierz musi posiadać zatwierdzenie typu Głównego Urzędu Miar, zgodnie z wymogami normy PN-ISO 4064. 3) Każdy wodomierz winien mieć korpus wykonany z metalu. 4) Każdy wodomierz musi być zalegalizowany w roku w którym zostało złożone zamówienie. 5) Numer fabryczny wodomierza musi być trwale umieszczony na tarczy liczydła lub na obudowie. 6) Liczydło wodomierza powinno być hermetycznie zamknięte (IP 68). 7) Wszystkie wodomierze Dn 15-100 muszą mieć możliwość zamontowania przystawki do zdalnego odczytu bez konieczności dopasowania, demontażu i ponownej legalizacji wodomierza. 8) Sprzężenie wodomierza Dn 15-100 i nakładki do zdalnego odczytu musi być zrealizowane w sposób zapewniający odporność na przepływy wsteczne i wahania wodomierza. 9) Wodomierz winien być wyposażony w ochronę przed działaniem zewnętrznego pola magnetycznego. 6. Zamawiający informuje, że posiada system zdalnego odczytu wodomierzy drogą radiową Logicon IZAR Firmy Sappel. Zaproponowane przez Wykonawcę wodomierze, nakładki radiowe, głowica radiowa oraz czujnik typu IRDA muszą być zgodne i w pełni kompatybilne z posiadanym systemem, zapewniające bezawaryjną pracę. 7. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego. O potrzebie dostawy danej partii wodomierzy poinformuje pracownik Zamawiającego faksem lub telefonicznie. 8. Rozliczenie za faktycznie dokonany przez Zamawiającego zakup wodomierzy i nakładek dokonywane będzie po każdorazowej dostawie partii wodomierzy i nakładek na podstawie faktury VAT przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. 9. Płatności dokonywane będą przez Zamawiającego w terminie do 14 dni od wpłynięcia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.11.00 - Wodomierze 32.23.00.00 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik-krynica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 37, 33-380 Krynica-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 37, 33-380 Krynica-Zdrój, II piętro, pok. nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.