eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przytoczna › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową drogi gminnej na ulicy Dworcowej w miejscowości Przytoczna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-18

Przytoczna: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową drogi gminnej na ulicy Dworcowej w miejscowości Przytoczna
Numer ogłoszenia: 274186 - 2014; data zamieszczenia: 18.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223008 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przytoczna, ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna, woj. lubuskie, tel. 0-95 7494310, faks 095 748 91 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową drogi gminnej na ulicy Dworcowej w miejscowości Przytoczna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: - budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z przyłączami; - budowie kanalizacji deszczowej; - przebudowie drogi gminnej wraz z dojazdami do posesji. Wyżej wymienione roboty budowlane będą wykonywane na drodze gminnej - ulicy Dworcowej w miejscowości Przytoczna. Inwestycja będzie realizowane na działkach o numerach: 214, 213/73, 213/34, 213/21. Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie: 1.1. Kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - na odcinku S33-S34-S34.5 L=147 mb z rur PVC-U SN8 dn200; roboty ziemne; roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; wykopy oraz przekopy w tym wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi, kolektory; pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych; montaż i demontaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekomunikacyjnych; demontaż i montaż konstrukcji podwieszeń rurociągów i kanałów; podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich; kanały z rur PVC-U SN8łączonych na wcisk o śr. zewn. 200mm; podłoża betonowe o grubości 15 cm; studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie; obsypka rurociągu z kruszyw naturalnych; wykonanie próby wodnej szczelności kanałów rurowych; zasypywanie i zagęszczanie wykopów. Odgałęzienia sieci do granicy działek: roboty ziemne; roboty pomiarowe; wykopy oraz przekopy w tym wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi i kolektory w gruncie suchym; pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych; podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich; kanały z rur PVC-U SN8 łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm i 200 mm; kształtki PVC kanalizacyjne jednokielichowe łączone na wcisk o śr. zewn.: 160 mm - korek PCV dn 160, śr. zewn 200 mm - korek PVC dn 200; obsypka rurociągu z kruszyw naturalnych; wykonanie próby szczelności kanałów rurowych o śr. nom. 150 mm i 200 mm; zasypanie i zagęszczenie wykopów. 1.2. Kanalizacji deszczowej - na odcinku S9-S10-S13 L=95,61 mb z rur PP dn 500, dn 300; roboty pomiarowe; roboty ziemne; wykonanie wykopów oraz przekopów, w tym wykopy liniowe o ścianach pod fundamenty, rurociągi, kolektory; umocowanie pionowych ścian wykopów; rurociągi kanalizacji grawitacyjnej wykonać z rur gładkościennych litych PP łączonych kielichowo z rur o długości 3 m i śr. 300mm, 500mm; podłoża betonowe o grubości 15 cm; studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200mm w gotowym wykopie; obsypka rurociągu z kruszyw naturalnych; wykonanie próby szczelności kanałów rurowych; zasypywanie wykopów; zagęszczanie wykopów. Wykonanie odgałęzienia sieci od wpustów deszczowych z rur PP dn 200: roboty pomiarowe; roboty ziemne; wykopy oraz przekopy; wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi i kolektory; pełne umocowanie pionowych ścian wykopów liniowych; demontaż i montaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekomunikacyjnych; montaż i demontaż konstrukcji podwieszeń rurociągów i kanałów; podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich gr. 15 cm; rurociągi kanalizacji grawitacyjnej wykonać z rur gładkościennych PP łączonych kielichowo, rury długości 3 m o śr. 200mm oraz 500mm z osadnikiem bez syfonu; obsypka rurociągu z kruszyw naturalnych, próba szczelności kanałów; zasypywanie i zagęszczanie wykopów. 1.3. Roboty nawierzchniowe - rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej na podsypce cementowo-piaskowej; wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki. Podbudowy: profilowanie i zagęszczanie podłoża; oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych nieulepszonych; skropienie asfaltem podbudowy z kruszywa. Nawierzchnie: nawierzchnie z mieszanki asfaltu lanego - warstwa wiążąca z mieszanki grysowej, grysowo-żwirowej gr. 4 cm; oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych; skropienie asfaltem nawierzchni drogowych; nawierzchnie z mieszanki asfaltu lanego - warstwa ścieralna z mieszanki grysowej, grysowo-żwirowej gr. 4 cm. 2. Wykonawca uwzględnia w swojej ofercie koszty: a) dostosowania rzędnych studni do niwelety drogi, b) wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, c) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w tym drogowych, zarówno w skutek realizacji prac w ich obszarze, jak również wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego poza terenem budowy, d) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: - zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, - zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp., e) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków oraz koszty poboru wody, energii oraz zrzutu ścieków, f) uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień i ich aktualizacji, decyzji i zatwierdzeń dotyczących zajęcia pasa drogowego oraz kosztów z nich wynikających, wykonania dokumentacji dotyczącej organizacji ruchu drogowego, dokumentacji hydrogeologicznej oraz projektu odwodniania wykopów i ich realizacji, przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów, inspekcji telewizyjnej, kosztów opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), kosztów obsługi geodezyjnej wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą, uzyskania w imieniu Inwestora zaświadczenia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu o zakończeniu robót budowlanych w ramach przedmiotowego przedsięwzięcia bez zastrzeżeń, itp. 3. Zakres robót do wykonania szczegółowo określają dokumenty projektowe pn: a) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej ul. Dworcowej, m-ści Przytoczna, w tym projekt, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) opracowane przez EKO - INSTAL Harasimowicz i Wspólnicy Sp. j. ul. Kazimierza Wielkiego 61/412, 66-400 Gorzów Wlkp. b) Przebudowa drogi gminnej - ul. Dworcowej w Przytocznej, w tym projekty, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) opracowane przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe SYSTEM A - Antoni Przybylski, ul. Gen. W. Andersa 14/4, 66-400 Gorzów Wlkp. 4. Zamawiający dołączył do SIWZ przedmiar robót jako dokument poglądowy. 5. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi częściami składającymi się na specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz zdobyć wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania i złożenia oferty, w tym zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace etapowo, umożliwiając mieszkańcom dostęp do posesji. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wraz z dokumentacją odbiorową oświadczeń lub protokołów odbioru nieruchomości/działek na których prowadzone będą jakiekolwiek prace związane z przedmiotową inwestycją, z których będzie jednoznacznie wynikało, że ww. nieruchomości/działki po wykonaniu robót, zostały doprowadzone do należytego stanu, jak sprzed realizacji robót i że właściciele nie wnoszą zastrzeżeń do prac wykonanych przez Wykonawcę. 8. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 9. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne do opisanych w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w tym zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 11. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 12. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 13. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych oraz innych, które wystąpią w trakcie realizacji robót. Ponadto na żądanie Zamawiającego Wykonawca przekaże Zamawiającemu materiały budowlane i inne elementy mienia z rozbiórki. 14. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót lub określonego dokumentacją projektową przedsięwzięcia. 15. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości oraz rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, na warunkach określonych w projekcie umowy, przez okres 60 miesięcy od daty odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego. W tym okresie Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 16. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przy uwzględnieniu pozycji wynikających z przedmiaru robót i kosztorysu ofertowego. 17. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót, Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań (m.in. próby szczelności kanałów; badanie zagęszczenia gruntu; dokumenty rozruchowe przepompowni oraz inne) jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację geodezyjną powykonawczą dotyczącą wykonanych robót budowlanych oraz wszelką inną niezbędną do zgłoszenia zakończenia budowy. 18. Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. 19. Po dostarczeniu przez Wykonawcę wszystkich niezbędnych dokumentów w ramach odbioru końcowego, Zamawiający zgłosi w terminie 2 dni od momentu podpisania bez uwag protokołu końcowego realizacji inwestycji, zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu. 20. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polskimi Normami oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. 21. Użyte w dokumentacji projektowej i SIWZ nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych i estetycznych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projekcie i SIWZ. 22. Wykonawca ma obowiązek posiadać dla użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (tj. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości ect.). Uwaga! Lokalizacja inwestycji znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. Nadzór archeologiczny pełnić będzie: MUZEUM LUBUSKIE im. Jana Dekerta ul. Warszawska 35, 66-400 Gorzów Wlkp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BRUBET Ryszard Winnicki, ul. Łąkowa2, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 517894,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 367329,09

  • Oferta z najniższą ceną: 367329,09 / Oferta z najwyższą ceną: 367329,09

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.