eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › STAŁA (BEZPOŚREDNIA) CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA NA TERENIE OBIEKTÓW MUZEUM HISTORII KATOWIC WRAZ Z MONITORINGIEM I ZAPEWNIENIEM WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ ORAZ USŁUGAMI PORZĄDKOWO-CZYSTOŚCIOWYMI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-18

Katowice: STAŁA (BEZPOŚREDNIA) CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA NA TERENIE OBIEKTÓW MUZEUM HISTORII KATOWIC WRAZ Z MONITORINGIEM I ZAPEWNIENIEM WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ ORAZ USŁUGAMI PORZĄDKOWO-CZYSTOŚCIOWYMI
Numer ogłoszenia: 274172 - 2014; data zamieszczenia: 18.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251932 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Katowic, ul. Szafranka 9, 40-025 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2562134, faks 032 2562134.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: STAŁA (BEZPOŚREDNIA) CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA NA TERENIE OBIEKTÓW MUZEUM HISTORII KATOWIC WRAZ Z MONITORINGIEM I ZAPEWNIENIEM WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ ORAZ USŁUGAMI PORZĄDKOWO-CZYSTOŚCIOWYMI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: 14.1. Przedmiotem zamówienia jest stała (bezpośrednia) całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia na terenie obiektów Muzeum Historii Katowic wraz z monitoringiem i zapewnieniem wsparcia grupy interwencyjnej oraz usługami porządkowo-czystościowymi, w zakresie określonym poniżej. 14.2. Stała bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia prowadzona będzie w następującym zakresie, z zastrzeżeniem pkt 14.3.: 14.2.1. jeden posterunek jednoosobowy w budynku przy ul. Ks. J. Szafranka 9 - całodobowo, 14.2.2. jeden posterunek jednoosobowy w kościele św. Michała Archanioła w Parku Kościuszki przy ulicy. Kościuszki 87 w Katowicach - całodobowo, 14.2.3. jeden posterunek jednoosobowy w budynku Oddziału Muzeum Historii Katowic- Dział Etnologii Miasta przy ul. Rymarskiej 4 w Katowicach-Nikiszowcu - całodobowo. 14.2.4. Łączna ilość godzin z pkt 14.2.1+ pkt 14.2.2 + 14.2.3 = 52 632h 14.3. Zakres stałej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w czasie jednej NOCY MUZEÓW w maju 2015 i w maju 2016 r. oraz w czasie dnia INDUSTRIADY w czerwcu 2015 oraz w czerwcu 2016 zostanie zwiększony według następujących zasad: 14.3.1. trzy dodatkowe posterunki jednoosobowe w budynku przy ul. Ks. J. Szafranka 9 w Katowicach w godz. od 17.00 do 1.00 w czasie jednej NOCY MUZEÓW w maju 2015 i w maju 2016 r. (48h) 14.3.2. dwa dodatkowe posterunki jednoosobowe w budynku Oddziału Muzeum Historii Katowic - Dział Etnologii Miasta przy ul. Rymarskiej 4 w Katowicach-Nikiszowcu w godz. od 17.00 do 1.00 w czasie jednej NOCY MUZEÓW w maju 2015 i w maju 2016 r. (32h) 14.3.3. dwa posterunki jednoosobowe w Oddziale Muzeum Historii Katowic - Dział Teatralno-Filmowy MHK przy ul. Kopernika 11/2a w Katowicach w godz. od 17.00 do 23.00 w czasie jednej NOCY MUZEÓW w maju 2015 i w maju 2016 r. (24h) 14.3.4. dwa posterunki jednoosobowe w Oddziale Muzeum Historii Katowic - Dział Grafiki im. P. Stellera przy ul. Kościuszki 47 w Katowicach w godz. od 17.00 do 23.00. w czasie jednej NOCY MUZEÓW w maju 2015 i w maju 2016 r. (24h) 14.3.5. dwa dodatkowe jednoosobowe posterunki w czasie jednego dnia trwania INDUSTRIADY w czerwcu 2015 oraz w czerwcu 2016 w budynku Oddziału Muzeum Historii Katowic - Dział Etnologii Miasta przy ul. Rymarskiej 4 w Katowicach-Nikiszowcu w godzinach od 14:00 do 22:00(32h) 14.4. Ochrona na posterunkach określonych w pkt 14.2. oraz 14.3. realizowana będzie przez pracowników ochrony specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, oz. 1221 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 24 maja 2013 r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej (Dz. U. z 2013 r., poz. 628 z późn. zm.), zgodnie z planem ochrony Muzeum, zatwierdzonym przez Wojewódzkiego Komendanta Policji, zgodnie z planem ochrony zabytków Muzeum zatwierdzonym przez Prezydenta Miasta Katowic oraz zgodnie z normami jakościowymi ISO 9001:2000 lub nowszymi lub normami równoważnymi. 14.5. Wymagane wyposażenie i uzbrojenie kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej obejmować będzie: - paralizatory elektryczne, - kajdanki, - pałki obronne, - ręczne miotacze gazu, - radiotelefony, - telefony komórkowe. 14.6. Stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych zainstalowanych w obiektach z zapewnieniem wsparcia grupy interwencyjnej w okresie od 01.09.2014 r. godz. 12:00 do 01.09.2016 r. godz. 12:00. będzie prowadzony w następujących obiektach: 14.6.1. budynek Muzeum Historii Katowic przy ul. Ks. J. Szafranka 9, 14.6.2. kościół św. Michała Archanioła w Parku Kościuszki od strony ul. Kościuszki w Katowicach, 14.6.3. budynek Oddziału Muzeum Historii Katowic - Dział Etnologii Miasta przy ul. Rymarskiej 4 w Katowicach-Nikiszowcu, 14.6.4. Oddział Muzeum Historii Katowic - Dział Teatralno-Filmowy, ul. Kopernika 11/2a, 40-064 Katowice; 14.6.5. Oddział Muzeum Historii Katowic - Dział Grafiki im. P. Stellera , ul. Kościuszki 47 - I piętro, 40-048 Katowice. 14.7. Zakres czynności określonych w pkt 14.6. obejmuje: 14.7.1. Całodobowe monitorowanie tj. przyjmowanie uzgodnionym torem transmisji sygnałów emitowanych przez urządzenia (nadajniki) i ich interpretacja; 14.7.2. Całodobowe rejestrowanie i gromadzenie sygnałów otrzymanych z lokalnego systemu alarmowego Zamawiającego w komputerowej bazie danych. Sygnały te przechowywane będą przez okres jednego roku. 14.7.3. Całodobowe rejestrowanie wszystkich informacji przekazanych i odebranych od Zamawiającego na rejestratorze rozmów. 14.7.4. Sporządzenie protokołu oględzin każdego obiektu monitorowanego w dniu zawarcia umowy z Zamawiającym w stosunku do każdego obiektu określonego w pkt 14.6. 14.7.5. Zapewnienie reakcji grup interwencyjnych natychmiast po otrzymaniu sygnału o alarmie w następujący sposób: 14.7.5.1. dojazd grupy interwencyjnej do chronionego obiektu w czasie 10 minut liczonych od momentu otrzymania sygnału alarmowego, z wyjątkiem zdarzeń nadzwyczajnych uniemożliwiających dojazd w tym czasie takich jak: kolizja, wypadek, blokada dróg i inne zdarzenia związane z siłami natury (siła wyższa); wymagane jest, aby grupy interwencyjne były wyposażone w sprzęt łączności bezprzewodowej oraz aby w ich skład wchodzili kwalifikowani pracownicy ochrony fizycznej wyposażeni w broń palną. Skład grupy interwencyjnej musi wynosić minimum dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, którzy powinni być wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego, w tym w/w broń palną krótką oraz paralizator. 14.7.5.2. Wyposażenie jakie musi posiadać grupa interwencyjna to: a) Broń palna krótka b) Pałka wielofunkcyjna c) Kajdanki d) Paralizator elektryczny e) Radiotelefon przenośny f) Pojazd oznakowany 14.7.5.3. sprawdzenie zabezpieczeń obiektu wskazanych w protokole oględzin obiektu monitorowanego, 14.7.5.4. w przypadku stwierdzenia naruszenia zabezpieczeń obiektu, ujęcie ewentualnych sprawców celem przekazania Policji oraz powiadomienie Zamawiającego oraz - w razie potrzeby - nadzorowanie chronionego obiektu do czasu przybycia wskazanych przez Zamawiającego osób, 14.7.5.5. utrzymywanie stałej łączności z dyspozytorem centrum monitorowania. 14.8. Usługi porządkowe obejmują: 14.8.1. Utrzymanie czystości i porządku na chodniku przylegającym do budynku MHK przy ul. Szafranka 9 w Katowicach, tj. codzienne zamiatanie, a zimą w zależności od warunków atmosferycznych - odśnieżanie. Zamawiający zapewni sprzęt do odśnieżania i zamiatania chodnika przy ul. Szafranka 9 w Katowicach. Zakres obowiązków pracownik Wykonawcy obejmuje także posypywanie piaskiem oraz solą chodnika przy ul. Szafranka 9 w Katowicach. Zamawiający zapewni piasek oraz sól do posypywania. 14.8.2. mycie wewnętrznej klatki schodowej budynku MHK przy ul. Szafranka 9 w Katowicach - jeden raz w tygodniu. 14.8.3. Zamawiający zapewni środki czystości do mycia klatki schodowej. Rodzaj nawierzchni: schody - wylewka betonowa, rant schodów wzmocniony metalem, piętra i półpiętra - kafelki. 14.8.4. Metraż powierzchni podlegającej sprzątaniu wynosi ok. 50 m2. 14.9. Treść złożonej oferty musi być zgodna z treścią SIWZ pod rygorem jej odrzucenia na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako sprzecznej z SIWZ. 14.10. Przedmiot zamówienia posiada kody CPV: 79710000-4 - usługi ochroniarskie, 79711000-1 - usługi nadzoru przy użyciu alarmu, 90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic, 90910000-9 - usługi sprzątania, 90911200-8 - usługi sprzątania budynków 14.11. Usługi ochrony fizycznej osób i mienia stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia powinny być świadczone zgodnie z normami jakościowymi ISO 9001:2000 lub nowszymi, lub normami równoważnymi. 14.12. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisane są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-0, 79.71.10.00-1, 90.61.00.00-6, 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 1.Agencja ochrony Kowalczyk Sp. z o.o. , ul.Tuwima 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
  • Agencja Ochrony Kowalczyk MK Spółka z o.o., ul.Jana Kazimierza 64, 01-248 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 516260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 518155,28

  • Oferta z najniższą ceną: 518155,28 / Oferta z najwyższą ceną: 597966,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.