eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Samborzec › Remont drogi gminnej nr 373053 T Chobrzany - Strączków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-27

Samborzec: Remont drogi gminnej nr 373053 T Chobrzany - Strączków
Numer ogłoszenia: 274170 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Samborzec , Samborzec 43, 27-650 Samborzec, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8314443, faks 015 8314583.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.samborzec.asi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej nr 373053 T Chobrzany - Strączków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Remont drogi gminnej nr 373053 T Chobrzany - Strączków w ramach następujących części: Część nr 1: Remont drogi gminnej nr 373053 T Chobrzany - Strączków od km 0+000 do km 1+200. Zakres robót obejmuje wykonanie: - Karczowanie zagajników - 0,01 ha - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca - 3 548,400 m2, - W-wa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0/31,5 o śr. grubości 10 - 3 222,00 m2, - W-wa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0/31,5 o śr. grubości 20 - 640,00 m2, - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. - 3 742,00 m2, - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 3 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. 5-10 t - 3 622,00 m2, - Profilowanie, uzupełnienie i zagęszczanie poboczy kruszywem grubości średnio 10 cm - 1080,00 m2. Część nr 2: Remont drogi gminnej nr 373053 T Chobrzany - Strączków od km 1+200 do km 1+283. Zakres robót obejmuje wykonanie: - Karczowanie zagajników - 0,01 ha, - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca - 124,800 m2, - W-wa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0/31,5 o śr. grubości 10 - 124,80 m2, - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. - 120,90 m2, - Warstwa wyrównawcza z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, śr. grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. - 158,40 m2, - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 3 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. 5-10 t - 271,00 m2, - Profilowanie, uzupełnienie i zagęszczanie poboczy kruszywem grubości średnio 10 cm - 39,000 m2, - Profilowanie, uzupełnienie i zagęszczanie poboczy kruszywem grubości średnio 5 cm - 44,000 m2. Ponadto zakres zamówienia obejmuje: - koszty wszelkich robót przygotowawczych, - koszty wszelkich robót porządkowych, w tym także koszty uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, - koszty zagospodarowania placu budowy, - koszty utrzymania zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy), - koszty wykonania pomiarów powykonawczych, - koszty właściwego oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót, - wszelkie opłaty i odszkodowania za szkody, koszty oraz straty wynikłe w związku z prowadzonymi robotami oraz straty wynikłe w związku z prowadzonymi robotami.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.10.00.00-8, 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną robotę budowlaną o wartości min. 120 000,00 zł dla części nr 1, min. 10 000,00 zł dla części nr 2 i polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi publicznej oraz wykaże, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli: - osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownicy robót budowlanych, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli: - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono jego upadłości, chyba że po ogłoszeniu upadłości wykonawca zawarł układ zatwierdzony prawomocnym wyrokiem sądu, a układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, - wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w wysokości min. 120 000,00 zł dla części nr 1 oraz 10 000,00 zł dla części nr 2, na jedno lub wszystkie zdarzenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie przedmiaru robót i podpisany przez wykonawcę; - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub przedstawionych dokumentów rejestrowych; - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w sytuacji polegania przez Wykonawcę na zasobach innych podmiotów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich, o których mowa w umowie, w następujących przypadkach: 1) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, odbiegających od typowych dla polskiego klimatu, które uniemożliwią prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonywania, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, np. powódź, nawalne deszcze, gradobicia, trąby powietrzne, 2) ustawowej zmiany stawki podatku VAT; w razie zmiany stawki wykonawca otrzyma określone w umowie wynagrodzenie netto powiększone o aktualną kwotę podatku od towarów i usług, 3) zmniejszenie wynagrodzenia na skutek zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, rezygnacji z realizacji części przedmiotu umowy lub odstąpienia od niej. W takim wypadku Wykonawca otrzyma wyłącznie wynagrodzenie należne z tytułu wykonanej części umowy. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.samborzec.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Samborcu Samborzec 43 27-650 Samborzec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Samborcu Samborzec 43 27-650 Samborzec pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej nr 373053 T Chobrzany - Strączków od km 0+000 do km 1+200.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Remont drogi gminnej nr 373053 T Chobrzany - Strączków od km 0+000 do km 1+200. Zakres robót obejmuje wykonanie: - Karczowanie zagajników - 0,01 ha - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca - 3 548,400 m2, - W-wa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0/31,5 o śr. grubości 10 - 3 222,00 m2, - W-wa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0/31,5 o śr. grubości 20 - 640,00 m2, - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. - 3 742,00 m2, - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 3 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. 5-10 t - 3 622,00 m2, - Profilowanie, uzupełnienie i zagęszczanie poboczy kruszywem grubości średnio 10 cm - 1080,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.10.00.00-8, 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi gminnej nr 373053 T Chobrzany - Strączków od km 1+200 do km 1+283.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Remont drogi gminnej nr 373053 T Chobrzany - Strączków od km 1+200 do km 1+283. Zakres robót obejmuje wykonanie: - Karczowanie zagajników - 0,01 ha, - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca - 124,800 m2, - W-wa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0/31,5 o śr. grubości 10 - 124,80 m2, - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. - 120,90 m2, - Warstwa wyrównawcza z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, śr. grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. - 158,40 m2, - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 3 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. 5-10 t - 271,00 m2, - Profilowanie, uzupełnienie i zagęszczanie poboczy kruszywem grubości średnio 10 cm - 39,000 m2, - Profilowanie, uzupełnienie i zagęszczanie poboczy kruszywem grubości średnio 5 cm - 44,000 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.10.00.00-8, 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.