eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych Nr2737L, 2247L, 2724L oraz na ul.Kwiatkowskiego w Kraśniku w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej o łącznej długości 0,904 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-11

Kraśnik: Wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych Nr: 2737L, 2247L, 2724L oraz na ul.Kwiatkowskiego w Kraśniku w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej o łącznej długości 0,904 km
Numer ogłoszenia: 274162 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku , ul. Kolejowa 6, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8264126, faks 081 8251027.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych Nr: 2737L, 2247L, 2724L oraz na ul.Kwiatkowskiego w Kraśniku w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej o łącznej długości 0,904 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej następujących dróg powiatowych : Część 1 - Droga nr 2737L Słodków-Szastarka na odcinku od km 0+866 do km 1+366 o długości 500 mb w m. Słodków II. Część 2 - Drogi nr 2247L Chodel-Borzechów-Wilkołaz na dwóch odcinkach przed i za mostem o łącznej dł. 63m w m.Wilkołaz oraz nr 2724L Ostrów-Rudnik na dwóch odcinkach o łącznej dł. 171 m w m. Rudnik. Część 3 - Droga powiatowa na ul.Kwiatkowskiego na odcinku plombowym od skrzyżowania z ul.Krasińskiego do połączenia z wcześniej wykonanym remontem nawierzchni o długości 170 mb w Kraśniku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Do przetargu nie ustanowiono wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają nstp. warunki: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.. 2.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - minimalna wymagana suma ubezpieczenia 200 tyś złotych. 3.Dysponują minimum 1 osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy, z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającą uprawnienia budowlane branży drogowej oraz przynależną do OIIB (doświadczenie liczone jest od daty uzyskania uprawnień budowlanych). 4.Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 100 tyś. złotych w zakres której wchodziło wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi (ulicy) pod uwagę będą brane tylko te roboty na które oferent załączy dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie, np. referencje od innych Zamawiających. Ocena spełniania powyższych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia lub nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularze Ofert, Kosztorysy ofertowe, Wykaz cen czynników produkcji. 2.Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (Zał. nr 3). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(Zał. nr 4). 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(Zał. Nr 5). 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(Zał. Nr 6). 6.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Zał. nr 7). 7.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które, będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności (Zał. nr 8). 8.Dokumentów stwierdzających, że ww. osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia budowlane, zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa ) (Zał. nr 9). 9.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 100 tyś. złotych w zakres których wchodziło wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi (ulicy) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencji. 10. Zakres robót powierzonych podwykonawcom. 11. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkrasnicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku ul.Kolejowa 6, 23-200 Kraśnik, po uprzednim złożeniu zapotrzebowania - cena specyfikacji 50 zł, lub drogą pocztową(koszty przesłania ponosi odbiorca)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 09:00, miejsce: W sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku ul.Kolejowa 6 ( pokój 204).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2737 L Słodków II-Szastarka w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej na odcinku o długości 500 mb w m. Słodków II..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2737 L Słodków II-Szastarka w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej na odcinku od km 0+866 do km 1+366 o długości 500 mb w m. Słodków II. W zakres robót wchodzą roboty przygotowawcze (pomiarowe), oczyszczenie i skropienie nawierzchni , wykonanie warstw nawierzchni z betonu asfaltowego, roboty towarzyszące itp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont nawierzchni dróg powiatowych nr 2247 Chodel-Borzechów-Wilkołaz w m.Wilkołaz oraz nr 2724 L Ostrów-Rudnik w m.Rudnik w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej na odcinkach o łącznej długości 234 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni dróg w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej dróg powiatowych nr 2247L Chodel-Borzechów-Wilkołaz na dwóch odcinkach przed i za mostem o łącznej dł. 63m w m.Wilkołaz oraz nr 2724L Ostrów-Rudnik na dwóch odcinkach o łącznej dł. 171 m w m. Rudnik. W zakres robót wchodzą roboty przygotowawcze (pomiarowe), oczyszczenie i skropienie nawierzchni , wykonanie warstw nawierzchni z betonu asfaltowego, roboty towarzyszące, itp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont nawierzchni drogi powiatowej na ulicy Kwiatkowskiego w Kraśniku w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej na odcinku o długości 170 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni drogi powiatowej na ulicy Kwiatkowskiego w Kraśniku w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej na odcinku plombowym od skrzyżowania z ul.Krasińskiego do połączenia z wcześniej wykonanym remontem nawierzchni o długości 170 mb. W zakres robót wchodzą roboty przygotowawcze (pomiarowe), oczyszczenie i skropienie nawierzchni , wykonanie warstw nawierzchni z betonu asfaltowego, roboty towarzyszące, itp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.