eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Ochrona osób i mienia podczas imprezy masowej pn. Jarocin Festiwal 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-13

Jarocin: Ochrona osób i mienia podczas imprezy masowej pn. Jarocin Festiwal 2009
Numer ogłoszenia: 27412 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jarociński Ośrodek Kultury , plac Festiwalu Muzyki Rockowej 1, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 747 30 02, faks 0-62 747 30 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jokjarocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Instytucji Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia podczas imprezy masowej pn. Jarocin Festiwal 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia podczas imprezy masowej pn. Jarocin Festiwal 2009. Przedmiotowe zadanie obejmuje ochronę: - obiektów festiwalowych, w tym pola namiotowego przy ul. Wrzosowej w Jarocinie, - terenów odbywania się koncertów wraz z miasteczkiem gastronomicznym położonym przy ul. Maratońskiej w Jarocinie, - budynku Jarocińskiego Ośrodka Kultury przy ul. Plac Festiwalu Muzyki Rockowej 1 w Jarocinie wraz z monitoringiem realizowanym zgodnie z przepisami o monitoringu imprez masowych. W ramach ochrony osób i mienia zamawiający wymaga: - przygotowania, uzgodnienia i przekazania zamawiającemu bezpłatnie - planu ochrony imprezy masowej Jarocin Festiwal 2009 wraz z wszelkimi uzgodnieniami, - jednolitego umundurowania i wyposażenia pracowników w łączność radiową (przynajmniej 15 radiotelefonów nasobnych) oraz dwa radia przewoźne pracujące w radiokomunikacji ruchomej, lądowej typu dyspozytorskiego wraz z pozwoleniem radiowym wydanym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz warunkami wykorzystania częstotliwości na teren Jarocina lub umową zawartą w tym zakresie z upoważnionym operatorem, - dysponowania przynajmniej dwom pojazdami technicznymi poruszającymi się po terenie festiwalu w celu zwiększenia sprawności służb ochrony oraz do dyspozycji organizatora w sprawach technicznych (quady), - wystawienia co najmniej dwóch grup interwencyjnych na czas odbywania się koncertów. Pod pojęciem grupy interwencyjnej należy rozumieć pracowników ochrony wyposażonych w : - oznakowany samochód, - środki łączności radiowej, - broń palną bojową, - pałki obronne typu TONFA, - kajdanki. W ramach monitoringu zamawiający wymaga zaplanowania i rozmieszczenia w trzynastu newralgicznych miejscach (monitorowanego terenu) nie mniej niż 16 kamer..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli oferta jest składana przez podmiot działający w formie spółki cywilnej, dokumenty rejestrowe należy załączyć dla każdego ze wspólników. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 5) kserokopię ważnej koncesji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, tj. w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) 6) oświadczenie - załącznik 2. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca przedstawia poniższe dokumenty: 1) wykaz świadczonych usług w okresie ostatnich trzech lat (2006 - 2008) przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - załącznik 4. Dokumenty potwierdzające należyte świadczenie usług muszą się odnosić wprost do przedstawionego przez wykonawcę wykazu usług. 2) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj. wykaz pracowników wykonawcy, którzy będą świadczyć usługi ochrony, zawierający imię i nazwisko pracownika, stopień posiadanej licencji, numer licencji, numer zaświadczenia - załącznik 5, 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik 6, 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, jeżeli w wykazie według wzoru stanowiącego załącznik 6 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 6) oświadczenie wykonawcy zawierające wskazanie osoby mającej reprezentować wykonawcę w zakresie bezpieczeństwa osób uczestniczących w imprezie masowej (kierownik ds. bezpieczeństwa) posiadającej licencje II stopnia oraz przeszkolenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 lipca 2002 r. w sprawie wymogów, jakie powinny spełniać służby porządkowe organizatora imprezy masowej w zakresie wyszkolenia i wyposażenia, oraz szczegółowych warunków i sposobów ich działania (Dz. U. Nr 113, poz. 986), potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez uprawnioną do tego placówkę szkoleniową (art. 7 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U z . 2005 r. Nr 108, poz.909 z późn. zm.) wraz z załączoną kopią zaświadczenia (oświadczenie opracowane we własnym zakresie), 7) pisemne oświadczenie wykonawcy, że: a) wszyscy pracownicy zatrudnieni przy świadczeniu usług objętych postępowaniem, posiadają licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej I stopnia oraz posiadają przeszkolenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 lipca 2002 r. w sprawie wymogów, jakie powinny spełniać służby porządkowe organizatora imprezy masowej w zakresie wyszkolenia i wyposażenia, oraz szczegółowych warunków i sposobów ich działania (Dz. U. Nr 113, poz. 986), b) wszyscy pracownicy służby porządkowej zostaną umundurowani w jednolity sposób umożliwiający ich identyfikację, szczególnie w godzinach nocnych, tj. w odblaskowe kamizelki z napisem SŁUŻBA PORZĄDKOWA lub OCHRONA, wyposażeni w identyfikatory zawierające dane zgodnie z art. 16 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz.909 z późn. zm.), łączność radiową (przynajmniej 15 radiotelefonów nasobnych) oraz dwa radia przewoźne pracujące w radiokomunikacji ruchomej, lądowej typu dyspozytorskiego wraz z pozwoleniem radiowym wydanym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz warunkami wykorzystania częstotliwości na teren Jarocina lub umową zawartą w tym zakresie z upoważnionym operatorem, c) dysponuje przynajmniej dwoma pojazdami technicznymi poruszającymi się po terenie festiwalu w celu zwiększenia sprawności służb ochrony oraz do dyspozycji organizatora w sprawach technicznych (quady), d) wystawi co najmniej dwie grupy interwencyjne na czas odbywania się koncertów, e) zaplanuje i rozmieści w trzynastu najbardziej newralgicznych miejscach (monitorowanego terenu) nie mniej niż 16 kamer, f) wyposaży pracowników służby porządkowej w łączność bezprzewodową opartą na systemie radiowym, na częstotliwości radiowej przydzielonej do wyłącznego użytku wykonawcy, g) posiada stosowne uprawnienie do sporządzenia Planu ochrony, określającego warunki bezpieczeństwa przy świadczeniu usług objętych niniejszym postępowaniem, niezwłocznie po zawarciu umowy na ochronę imprezy masowej wraz ze wskazaniem osoby sporządzającej plan - załącznik 3. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wykonawca dla spełnienia powyższego warunku powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. w zakresie ochrony osób i mienia w wysokości minimum 1.000.000 zł w tym m. in. ubezpieczenie od odpowiedzialności za szkody w pojazdach na parkingu oraz szkody związane z ochroną imprez masowych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - DOŚWIADCZENIE - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jokjarocin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jarociński Ośrodek Kultury ul. Plac Festiwalu Muzyki Rockowej 1, 63 - 200 Jarocin, pok. 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Jarociński Ośrodek Kultury ul. Plac Festiwalu Muzyki Rockowej 1 63-200 Jarocin, pok. 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.