eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskowola › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu Nauczanie z pasją współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Końskowola: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu Nauczanie z pasją współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty.
Numer ogłoszenia: 274048 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskowola , ul. Pożowska 3a, 24-130 Końskowola, tel. 081 8816201, faks 081 8816202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu Nauczanie z pasją współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Nauczanie z pasją (zwanego dalej projektem) realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa dla 100 osób - nauczycieli pracujących i zatrudnionych na terenie woj. Lubelskiego. Szkolenia będą prowadzone w formie zawodowych kursów doskonalących, w poniżej określonych zakresach tematycznych: Moduł I e-Nauczanie. Moduł II Multimedia w praktyce nauczyciela. Moduł III Efektywny pedagog. Moduł IV Komputer i Internet w zawodach technicznych (certyfikacja VCC). Moduł V Technologie multimedialne w nauczaniu początkowym. Moduł VI Dziecko zdolne - specjalne metody pracy (moduł dodatkowy dla wszystkich ww. modułów). Zakres merytoryczny poszczególnych modułów określono w Załączniku nr 1 do SIWZ Zakres merytoryczny szkoleń. Liczbę uczestników i wymiar każdego z modułów wskazano w rozdziale 2.2. do SIWZ - Założenia organizacyjne projektu. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). 80 50 00 00-9 Usługi szkoleniowe 80 53 31 00-0 Usługi szkolenia komputerowego 80 51 00 00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego 80 53 00 00-8 Usługi szkolenia zawodowego Założenia organizacyjne projektu. Wykonawca zapewni na okres szkolenia bazę lokalową znajdującą się na terenie Gminy Końskowola. W ramach każdego modułu Wykonawca przeszkoli uczestników w następujących grupach zgodnie z wykazem w poniższego zestawienia: 1. Moduł I. e-Nauczanie Wymiar godzin lekcyjnych na 1 grupę - 56. Liczba grup - 3 grupy 10-osobowe. 2. Moduł II. Multimedia w praktyce nauczyciela. Wymiar godzin lekcyjnych na 1 grupę - 56 Liczba grup - 2 grupy 10-osobowe. 3. Moduł III. Efektywny pedagog. Wymiar godzin lekcyjnych na 1 grupę - 56 Liczba grup - 2 grupy 10-osobowe. 4. Moduł IV. Komputer i Internet w zawodach technicznych z egzaminem (certyfikacja VCC). Wymiar godzin lekcyjnych na 1 grupę - 56 Liczba grup - 1 grupa 10-osobowa. 5. Moduł V. Technologie multimedialne w nauczaniu początkowym. Wymiar godzin lekcyjnych na 1 grupę - 56 Liczba grup - 2 grupy 10-osobowe. 6. Moduł VI. Praca z dzieckiem zdolnym (moduł dodatkowy dla wszystkich ww. modułów). Wymiar godzin lekcyjnych na 1 grupę - 16 Liczba grup - 10 grup 10-osobowych. Ogólne wymogi dotyczące realizacji szkoleń: 1. Poprzez godzinę szkoleniową Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną, czyli 45 minut zegarowych zajęć. 2. Szkolenia będą odbywać się w godzinach przedpołudniowych (8.00-15.00), popołudniowych (16.00-20.00) w dni robocze oraz w weekendy, jednak nie dłużej niż 8 godzin lekcyjnych dziennie zgodnie z dziennym harmonogramem realizacji zajęć. 3. Rekrutację osób do projektu przeprowadzi Zamawiający. 4. Szkolenia prowadzone będą zgodnie z dziennym harmonogramem realizacji zajęć. 5. Szkolenia prowadzone będą zgodnie z harmonogramem przekazanym przez Zamawiającego Wykonawcy po podpisaniu umowy. 6. Zastosowane metody nauczania muszą uwzględniać indywidualne podejście do każdego z uczestników. 7. W ramach realizacji szkoleń Wykonawca zapewni: a. sale komputerowe przystosowane do prowadzenia zajęć dydaktycznych wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne, w co najmniej rzutnik multimedialny, projektor, ekran, tablice, plansze, sprzęt A/V, minimum 11 stanowisk komputerowych z siecią wewnętrzną i dostępem do Internetu w ramach realizacji modułów I, II, IV, V; b. catering (uzupełniany w trakcie szkolenia) oraz dodatkowo obiad zgodnie z opisem: - serwis kawowy w tym minimum: dwa rodzaje ciastek suchych - 20 dag. na osobę, woda mineralna gazowana i niegazowana 0,5 litra na uczestnika szkolenia, herbata bez ograniczeń, kawa rozpuszczalna i sypana - 2 filiżanki na osobę, śmietanka do kawy w płynie w opakowaniach jednorazowych - 20 gram na osobę, cukier biały oraz naczynia jednorazowe i czajnik elektryczny do dyspozycji uczestników; - dodatkowo jednodaniowy ciepły posiłek w tym minimum: ziemniaki, ryż, kasza lub frytki - 200 g na osobę, kotlet, sztuka mięsa (np. udko) lub ryba - 200 g na osobę, zestaw surówek min. 2 sztuki - 150 g na osobę. c. warunki pracy osób szkolących się w trakcie trwania szkolenia, zgodne przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, d. wystarczającą liczbę własnych licencji na oprogramowanie komputerowe wykorzystywane przy realizacji szkoleń, (ilość licencji odpowiadającą ilości szkolonych osób), e. nieodpłatną dostawę uczestnikom w trakcie szkolenia indywidualnych materiałów szkoleniowych odpowiadających zakresowi merytorycznemu poszczególnych modułów szkoleniowych w postaci skryptów, podręczników umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych szkolenia oraz materiały piśmiennicze (długopis, ołówek, notatnik formatu A4), które po zakończeniu szkolenia przekazuje każdemu z kursantów na własność, f. nieodpłatną dostawę materiałów własnych i opracowań wykładowców obejmujących swoim zakresem tematykę szkolenia oraz jego cały cykl spięte w estetyczny sposób lub zabindowane, które zostaną wydane każdemu uczestnikowi szkolenia w momencie rozpoczęcia szkolenia, g. zastosowane metody nauczania będą uwzględniać indywidualne podejście do każdego z uczestników, h. odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Unii Europejskiej, min.: oznaczenia sal szkoleniowych, materiałów szkoleniowych, dokumentów w związku z współfinansowaniem z Unii Europejskiej, i. ubezpieczenie osób uczestniczących w szkoleniu od następstw nieszczęśliwych wypadków, j. wydanie przeszkolonym uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgodnie z warunkami określonymi przez Ministerstwo Edukacji Narodowej, k. kwalifikacje i umiejętności wykładowców adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich szkoleń oraz wszelkie standardy prowadzenia szkoleń wynikające z innych umów bądź wymogów, l. szkolenia zostaną przeprowadzone w granicach administracyjnych gminy Końskowola..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy Końskowola; 93 8741 0004 0000 2206 2000 0190 z podaniem tytułu: Wadium w przetargu Nauczanie z pasją. 4.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a.nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b.kwotę gwarancji; c.termin ważności gwarancji w formule: od dnia do dnia d.zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądza, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.Wykonawca wnosi wadium przed terminem składania ofert. 7.Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 8.Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia kiedy upływa termin składania ofert. 9.Zwrot wadium nastąpi w terminach i na warunkach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnił ww. warunek na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, wykaz głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - potwierdzających, że w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej 3 usługi szkoleniowe, których przedmiotem była organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla minimum 75 nauczycieli o wartości minimum 150 000 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda, przy czym usługi te zostały zrealizowane w ramach projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym: a.co najmniej 1 usługę szkoleniową tożsamą z przedmiotem zamówienia, Przez usługi szkoleniowe tożsame z przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie usług, których przedmiotem była organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli obejmujących w zakresie merytorycznym minimum 4 (cztery) obszary merytoryczne szkoleń z niżej wymienionych łącznie w usłudze: szkolenia dla nauczycieli w zakresie modułu I. e-Nauczanie; szkolenia dla nauczycieli w zakresie modułu II. Multimedia w praktyce nauczyciela; szkolenia dla nauczycieli w zakresie modułu III. Efektywny pedagog; szkolenia dla nauczycieli w zakresie modułu IV. Komputer i Internet w zawodach technicznych (certyfikacja VCC); szkolenia dla nauczycieli w zakresie modułu V. Technologie multimedialne w nauczaniu początkowym; szkolenia dla nauczycieli w zakresie modułu VI. Dziecko zdolne - specjalne metody pracy. Wykonawca składa ofertę z podaniem wartości wykazanych usług, liczby godzin, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączonymi dowodami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnił ww. warunek na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą (załącznik nr 4 do SIWZ), zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w formie oryginału) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnił ww. warunek na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, w tym: a.co najmniej dwiema osobami na stanowisku prowadzącego szkolenia w zakresie modułu I. e-Nauczanie; posiadającymi doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w liczbie co najmniej 1 szkolenia w zakresie merytorycznym modułu I. e-Nauczanie; b.co najmniej dwiema osobami na stanowisku prowadzącego szkolenia w zakresie modułu II. Multimedia w praktyce nauczyciela posiadającymi doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w liczbie co najmniej 1 szkolenia w zakresie merytorycznym modułu II. Multimedia w praktyce nauczyciela; c.co najmniej dwiema osobami na stanowisku prowadzącego szkolenia w zakresie modułu III. Efektywny pedagog posiadającymi doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w liczbie co najmniej 1 szkolenia w zakresie merytorycznym modułu III. Efektywny pedagog; d.co najmniej dwiema osobami na stanowisku prowadzącego szkolenia w zakresie modułu IV. Komputer i Internet w zawodach technicznych (certyfikacja VCC) posiadającymi uprawnienia trenerskie VCC (Vocational Competence Certificate) na poziomie Select dla kompetencji Komputer i Internet w zawodach technicznych oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w liczbie co najmniej 1 szkolenia w zakresie certyfikacji VCC (Vocational Competence Certificate) na poziomie Select dla kompetencji Komputer i Internet w zawodach technicznych; e. co najmniej dwiema osobami na stanowisku prowadzącego szkolenia w zakresie modułu V. Technologie multimedialne w nauczaniu początkowym posiadającymi doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w liczbie co najmniej 1 szkolenia w zakresie merytorycznym modułu V. Technologie multimedialne w nauczaniu początkowym; f.co najmniej dwiema osobami na stanowisku prowadzącego szkolenia w zakresie modułu VI. Dziecko zdolne - specjalne metody pracy, posiadającymi doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w liczbie co najmniej 1 szkolenia w zakresie merytorycznym modułu VI. Praca z dzieckiem zdolnym; g.co najmniej jedną osobą na stanowisku egzaminatora posiadającą uprawnienia egzaminatora VCC (Vocational Competence Certificate) na poziomie Select dla kompetencji Komputer i Internet w zawodach technicznych. Wykonawca składa ofertę z podaniem imienia i nazwiska wykazanych osób oraz wykazem doświadczenia w realizacji szkoleń wraz z informacją na temat liczby godzin, dat i zakresu realizowanych szkoleń oraz posiadanych przez osoby certyfikatów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnił ww. warunek na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą (załącznik nr 5 do SIWZ), zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnił ww. warunek na podstawie dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca złoży wraz z ofertą Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca na podstawie art. 26 ust 2b ustawy Prawo zamówień publicznych może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, a w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, podmiot udostępniający swoje zasoby w zakresie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 4 ustawy ponosi solidarną odpowiedzialność w tym zakresie za wykonanie umowy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia. 1. Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także muszą spełniać łącznie warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale 6 SIWZ w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymienione w rozdziale 7 SIWZ, Rozdział 7.1, pkt. 2 i odpowiedni pkt. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na pi-śmie, pod rygorem nieważności. Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty gdy wystąpi którekolwiek z poniższych zdarzeń: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie - za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, w szczególności siłą wyższą będzie działanie sił przyrody, jak huragan, po-wódź, zamieć lub zgon Wykonawcy, c) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na usługę, d) w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych, min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy osób przewidzianych do realizacji zamówienia, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały co najmniej takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w ofercie. Wykonawca na pisemny wniosek może wnosić o zmianę zawartej umowy z ww. przyczyn. Zamawiający w ciągu 7 dni od dnia dostarczenia wniosku wyrazi/nie wyrazi zgody na wnioskowaną zmianę. Zmiany umowy winny być dokonywane na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konskowola.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Końskowola, ul. Pożowska 3A , 24-130 Końskowola (sekretariat), poniedziałek-piątek, w godz. od 7:00 do 15:00; środa w godz. od 9:00 do 17:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Gmina Końskowola, ul. Pożowska 3A , 24-130 Końskowola (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu Nauczanie z pasją, jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.