eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nędza › OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY NĘDZA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-13

Nędza: OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY NĘDZA
Numer ogłoszenia: 27386 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Nędza , ul. Sobieskiego 5, 47-440 Nędza, woj. śląskie, tel. 032 410-20-18, 410-20-93.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nedza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY NĘDZA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje otwarcie i prowadzenie: 1.rachunku bieżącego dochodów Urzędu Gminy, rachunku bieżącego wydatków Urzędu Gminy; 2.rachunków pomocniczych, a w szczególności funduszy celowych, sum depozytowych (rachunki pomocnicze dla poszczególnych podmiotów wpłacających zabezpieczenie należytego wykonania umowy, wadia ) a także innych rachunków bankowych, których obowiązek prowadzenia nakładają przepisy prawa lub zawarte umowy (np. rachunki dla środków pomocowych ; 3.oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach; 4.realizacja wpłat i wypłat gotówkowych dokonywanych przez zamawiającego oraz przez inne osoby, podmioty na rachunki zamawiającego; 5.wydawanie i realizowanie czeków gotówkowych (papierowych lub elektronicznych) umożliwiających funkcjonowanie kasy w Urzędzie Gminy; 6.wystawianie pisemnego potwierdzenia stanu salda rachunków bankowych w każdym dniu roboczym lub zapewnienie możliwości generowania codziennych wyciągów bankowych 7.przyjmowanie wolnych środków, zgromadzonych na rachunkach bankowych na lokaty krótkoterminowe typu over night i weekendowe; 8.zapewnienie możliwości lokowania środków pieniężnych na oprocentowanych lokatach terminowych, których warunki zostaną ustalone w drodze negocjacji; 9.zapewnienie możliwości zaciągnięcia kredytu w rachunku bieżącym urzędu na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego przejściowego deficytu budżetu - zgodnie z upoważnieniem Rady Gminy 10.możliwości w zakresie dostępności do innych usług bankowych 11.zapewnienie korzystania z systemu bankowości elektronicznej i systemu wypłat elektronicznych;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami lub zaświadczeniami,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat - załącznik 3, 7. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - załącznik nr 4 8. wykaz prowadzonych obsług bankowych jednostek samorządu terytorialnego w okresie ostatnich 3 latach + referencje - minimum 3 - załącznik 5 9. dane określające Bezpieczeństwo banku załącznik nr 6 10.Parametry określające opłacalność ekonomiczną banku załącznik nr 7 11Dostępność innych usług oferowanych przez bank załącznik nr 8 12. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 13.Oświadczenie o zapoznaniu się i przyjęciu warunków przetargu bez zastrzeżeń 14.Oświadczenie o zapoznaniu i zaakceptowaniu najistotniejszych postanowień, które zostaną wprowadzone do treści umowy. 15.oświadczenie o terminie związania z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nedza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nędza ul.Sobieskiego 5 47-440 Nędza biuro nr 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Nędza ul.Sobieskiego 5 47-440 Nędza pokój nr 17 SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.