eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów okreslonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29-01-2004r Prawo zamówien publicznych na dostawy konserw mięsnych oraz pasztetów do Zakładu Karnego w Raciborzu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-27

Racibórz: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów okreslonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29-01-2004r Prawo zamówien publicznych na dostawy konserw mięsnych oraz pasztetów do Zakładu Karnego w Raciborzu
Numer ogłoszenia: 27381 - 2015; data zamieszczenia: 27.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Eichendorffa 14, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4539600.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej: zakład karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów okreslonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29-01-2004r Prawo zamówien publicznych na dostawy konserw mięsnych oraz pasztetów do Zakładu Karnego w Raciborzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy art. spożywczych określonych w grupie I i II Przedmiot zamówienia, sposób jego przewozu , jak również sposób i rodzaj opakowania powinien spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego, w szczególności: 1. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2010r Nr 136 poz 914 , z późn. zm.); 2. ustawy z dnia 16 grudnia 2005r o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. Z 2006r Nr 17 poz 127 z poźn. zm ) 3. rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. Urz. WE L 31 z 01.02.2002, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463, z późn. zm.); 4. rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (dz. Urz. UEL 139 z 30-04-2004r ) 5. rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1 - 54; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, tom 34, str. 319 - 337, z późn. zm.); 6. rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L 338 z 13.11.2004 r., str. 4 - 17, z późn. zm.); 7. rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 06-06-2007r w sprawie dostaw bezpośrednich środków spożywczych (dz. u. Z 2007 r Nr 112 poz 774) Przedmiot zamówienia powinien być dostarczany do zamawiającego w początkowym terminie jego przydatności do spożycia lub daty minimalnej trwałości. grupa I konserwy mięsne 1. Luncheon meat PN-A-82022:1998/Az1:2000 konserwa sterylizowana; mięso:wieprzowo-wołowe mielone o zawartości tłuszczu nie więcej niż 20% puszka z samootwieraczem lub puszka aluminiowa tzw. alupak 300g Cechy dyskwalifikujące: niewłaściwa barwa, zbyt luźna konsystencja, obecność licznych twardych ścięgien i chrząstek lub odłamków kości, cechy organoleptyczne nietypowe dla zadeklarowanego składu, zmieniona barwa i wygląd termin ważności minimum 6 miesięcy od dnia dostawy- ilośc: 1600 kg 2. Turystyczna PN-A-82022:1998/Az1:2000 konserwa sterylizowana; mięso: wieprzowo-wołowe mielone o zawartości tłuszczu nie więcej niż 20% puszka z samootwieraczem lub puszka aluminiowa tzw. alupak 300g Cechy dyskwalifikujące: niewłaściwa barwa, zbyt luźna konsystencja, obecność licznych twardych ścięgien i chrząstek lub odłamków kości, cechy organoleptyczne nietypowe dla zadeklarowanego składu, zmieniona barwa i wygląd termin ważności minimum 6 miesięcy od dnia dostawy- ilośc: 1600 kg 3. Przysmak śniadaniowy PN-A-82022:1998/Az1:2000 konserwa sterylizowana; mięso:wieprzowo-wołowe mielone o zawartości tłuszczu nie więcej niż 20% puszka z samootwieraczem lub puszka aluminiowa tzw. alupak 300g Cechy dyskwalifikujące: niewłaściwa barwa, zbyt luźna konsystencja, obecność licznych twardych ścięgien i chrząstek lub odłamków kości, cechy organoleptyczne nietypowe dla zadeklarowanego składu, zmieniona barwa i wygląd termin ważności minimum 6 miesięcy od dnia dostawy - ilośc: 1600 kg grupa II pasztety 1. Pasztet mazowiecki PN-A-82022:1998/Az1:2000 puszka z samootwieraczem lub puszka aluminiowa tzw. alupak 300g Dostawca zobowiązuje się dostarczać produkty o jednej, stałej gramaturze struktura i konsystencja: miękka, struktura jednolita; niedopuszczalne skupiska niewymieszanej zawartości, przebarwienia, skupiska przypraw smak i zapach: niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy wymagania: brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych termin ważności minimum 6 miesięcy od dnia dostawy -ilość: 2200 kg 2. Pasztet drobiowy PN-A-82022:1998/Az1:2000 puszka z samootwieraczem lub puszka aluminiowa tzw. alupak 300g Dostawca zobowiązuje się dostarczać produkty o jednej, stałej gramaturze struktura i konsystencja: miękka, struktura jednolita; niedopuszczalne skupiska niewymieszanej zawartości, przebarwienia, skupiska przypraw smak i zapach: niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy wymagania: brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych termin ważności minimum 6 miesięcy od dnia dostawy-ilośc: 2200 kg 3. Pasztet drobiowy PN-A-82022:1998/Az1:2000 bez dodatków smakowych puszka aluminiowa(tzw alupak) 100-130g-nie dopuszcza się puszki metalowej Dostawca zobowiązuje się dostarczać produkty o jednej, stałej gramaturze struktura i konsystencja: miękka, struktura jednolita; niedopuszczalne skupiska niewymieszanej zawartości, przebarwienia, skupiska przypraw smak i zapach: niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy wymagania: brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych termin ważności minimum 6 miesięcy od dnia dostawy-ilośc: 700 kg Wymagania wspólne stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy 4) Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6) Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane będą w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Puszki nie mogą być pogięte, zardzewiałe, nie mogą wykazywać plam lub zanieczyszczeń. Do każdego opakowania powinna być dołączona etykieta lub nadruk litograficzny podający m.in. nazwę konserwy, opis jej zawartości, nazwę dostawcy - producenta, adres, nazwę produktu, masę netto produktu, datę - termin produkcji i przydatności do spożycia (należy spożyć do ... miesiąc, rok) oraz warunki przechowywania. 7) Reklamacji podlegają wszystkie artykuły lub pojedyncze artykuły danej dostawy, które w szczególności: a) dostarczono transportem nie spełniającym wymogów sanitarnych; b) dostarczono w opakowaniach nie spełniających wymogów sanitarnych; c) nie zostały oznakowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz.U. Z 2015 poz 29); d) nie odpowiadają wymaganiom wskazanym w rozdziale 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku stwierdzenia wad, o których mowa powyżej, w trakcie ich przyjmowania do magazynu, Zamawiający nie przyjmie wadliwej partii towaru lub zwróci się o jej wymianę, informując niezwłocznie o tym fakcie Wykonawcę, przesyłając faksem l na wskazany w formularzu ofertowym numer, zgłoszenie reklamacyjne. Wykonawca jest zobowiązany wymienić wadliwe artykuły na artykuły wolne od wad najpóźniej do 48 godzin po zakwestionowanej dostawie.. Zamawiający ma również możliwość reklamowania wadliwych towarów po ich przyjęciu do magazynu do momentu upływu daty przydatności do spożycia umieszczonej na etykiecie. O wykryciu wady Zamawiający informuje niezwłocznie Wykonawcę, przesyłając faksem lub pocztą elektroniczną na wskazany w formularzu ofertowym adres lub numer zgłoszenie reklamacyjne. Wykonawca jest zobowiązany wymienić wadliwe artykuły na artykuły wolne od wad w terminie 48 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego od Zamawiającego. 8) Szczegółowe terminy, rodzaj i ilość zamawianych towarów będą podawane Wykonawcy z jednodniowym wyprzedzeniem, telefonicznie lub faksem 9) Zamawiający zobowiązuje jednocześnie Wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych będących przedmiotem niniejszego zamówienia, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych oraz w stosowanych normach i powszechnie obowiązujących przepisach prawa powodowały obniżenie ponoszonych przez Zamawiającego kosztów przechowywania, przygotowania i dystrybucji dostarczanych artykułów i wytwarzanych z nich potraw oraz kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów. Dostawy realizowane będą w konkretnie wskazanym w zamówieniu terminie, pod rygorem odmowy przyjęcia dostaw. 10) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu dla Wykonawców..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa 15.13.13.10 - Pasztety .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium.amawiający określa łączną wartość wadium na kwotę 860 PLN grupa I - 410 zł; grupa II - 450 zł Formy wnoszenia wadium-zgodnie z art. 45.1 pkt. 6 ustawy Wadium należy wnosić na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 18-03-2015r do godziny 9:30. Nazwa i numer konta: Zakład Karny w Raciborzu; ul. Józefa von Eichendorffa 14; 47-400 Racibórz Konto: NBP OKatowice Nr 92 1010 1212 3061 0213 9120 0000 z dopiskiem : wadium na dostawy KONSERW MIĘSNYCH ORAZ PASZTETÓW grupa nr.... Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy zdeponować w kasie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 18-03-2015r do godziny 9:30 . Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. Zamawiający uzna , że termin wpłaty wadium został dotrzymany,jeżeli przed upływem terminu składania ofert zostało uznane konto zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów; zgodnie z kryterium: spełnia/nie spełnia. warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawcy wykażą, iz prowadzą działalność gospodarczą w przedmiocie realizacji przedmiotu zamówienia- produkcja lub obrót artykułami objętymi niniejszym przetargiem

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów; zgodnie z kryterium: spełnia/nie spełnia. Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawcy wykażą, iz wykonali lub wykonują należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedna dostawę odpowiadająca swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawę konserw mięsnych/pasztetów nie mniejszą niż 50% wartości brutto składanej oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów; zgodnie z kryterium: spełnia/nie spełnia. warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca złoży stosowne oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów; zgodnie z kryterium: spełnia/nie spełnia. warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca złoży stosowne oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów; zgodnie z kryterium: spełnia/nie spełnia. warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawcy wykażą, iz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość sumy gwarancyjnej ubezpieczenia winna opiewać na kwotę stanowiącą co najmniej 50% wartości netto zaoferowanych dostaw

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny ul. Eichendorffa 14 47-400 Racibórz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2015 godzina 09:30, miejsce: sekretariat Zakładu Karnego w Raciborzu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.