eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Usługi pozyskania i zrywki drewna - w Nadleśnictwie Hajnówka w 2014 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-18

Hajnówka: Usługi pozyskania i zrywki drewna - w Nadleśnictwie Hajnówka w 2014 roku.
Numer ogłoszenia: 273788 - 2014; data zamieszczenia: 18.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Hajnówka , ul. Kolejki Leśne 12, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 85 6832378, faks 85 6832460.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.bialystok.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pozyskania i zrywki drewna - w Nadleśnictwie Hajnówka w 2014 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej - pozyskania i zrywki drewna - w Nadleśnictwie Hajnówka w 2014 roku. Na przedmiot zamówienia składa się pozyskanie oraz zrywka drewna o szacowanej ilości 4900 m3, we wszystkich leśnictwach Nadleśnictwa z wyłączeniem leśnictwa Leśnica..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi o zakresie zadań z zakresu gospodarki leśnej, o wartości zadań każde nie mniejszych niż 50 tys. zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. co najmniej: 1. ciągnik o mocy min. 30kW do zrywki drewna (min jeden na jedną część zamówienia) 2. urządzenia do prowadzenia zrywki półpodwieszonej lub ciągnik specjalistyczny do zrywki półpodwieszonej (min. jeden).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j. wykonawcy wykażą, że osoby lub podmioty, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia do pracy pilarkami spalinowymi, co najmniej jedna osoba na każdą część zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację przedmiotowego zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 30 tysięcy złotych na każdą część zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli wykonawca nie posiada polisy ubezpieczeniowej na dzień złożenia ofert, to należy złożyć oświadczenie że wykonawca dokona ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na czas trwania zamówienia. Polisę należy wtedy dostarczyć przed podpisaniem umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Dysponowanie lub zatrudnienie osób z wykształceniem leśnym - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w treści umowy w przypadku, gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT). Wykonawca ma wtedy prawo wystąpić o zmianę wysokości wynagrodzenia brutto, przy czym cena netto podana w umowie jest niezmienna. 2. W przypadku przekształcenia firmy, zmiany nazwy firmy Wykonawcy dopuszcza się spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.hajnowka.bialystok.lasy.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Hajnówka ul. Kolejki Leśne 12 17-200 Hajnówka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Hajnówka ul. Kolejki Leśne 12 17-200 Hajnówka sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi pozyskania i zrywki drewna w leśnictwie Postołowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi pozyskania i zrywki drewna w leśnictwie Postołowo- rozmiar prac zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ -zadanie nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Dysponowanie lub zatrudnienie osób z wykształceniem leśnym - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi pozyskania i zrywki drewna w leśnictwie Krynoczka........

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi pozyskania i zrywki drewna w leśnictwie Krynoczka- rozmiar prac zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ -zadanie nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Dysponowanie lub zatrudnienie osób z wykształceniem leśnym - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi pozyskania i zrywki drewna w leśnictwie Wilczy Jar..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi pozyskania i zrywki drewna w leśnictwie Wilczy Jar - rozmiar prac zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ -zadanie nr 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Dysponowanie lub zatrudnienie osób z wykształceniem leśnym - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi pozyskania i zrywki drewna w leśnictwie Sacharewo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi pozyskania i zrywki drewna w leśnictwie Sacharewo - rozmiar prac zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ -zadanie nr 4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Dysponowanie lub zatrudnienie osób z wykształceniem leśnym - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi pozyskania i zrywki drewna w leśnictwie Czerlonka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi pozyskania i zrywki drewna w leśnictwie Czerlonka - rozmiar prac zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ -zadanie nr 5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Dysponowanie lub zatrudnienie osób z wykształceniem leśnym - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi pozyskania i zrywki drewna w leśnictwie Łozice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi pozyskania i zrywki drewna w leśnictwie Łozice - rozmiar prac zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ -zadanie nr 6..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Dysponowanie lub zatrudnienie osób z wykształceniem leśnym - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi pozyskania i zrywki drewna w leśnictwie Topiło..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi pozyskania i zrywki drewna w leśnictwie Topiło rozmiar prac zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ -zadanie nr 7..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Dysponowanie lub zatrudnienie osób z wykształceniem leśnym - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługi pozyskania i zrywki drewna w leśnictwie Długi Bród..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi pozyskania i zrywki drewna w leśnictwie Długi Bród- rozmiar prac zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ -zadanie nr 8..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Dysponowanie lub zatrudnienie osób z wykształceniem leśnym - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługi pozyskania i zrywki drewna w leśnictwie Słobódka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi pozyskania i zrywki drewna w leśnictwie Słobódka rozmiar prac zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ -zadanie nr 9..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Dysponowanie lub zatrudnienie osób z wykształceniem leśnym - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.